> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: П649704/2017/4 Журнал 2017г. № 4 Бердяєв, М. Філософська істина та інтелігентська правда / М. Бердяєв. - С.6-15 Фурман, А. Свідомість як рамкова умова пізнання і методологування / А. Фурман. - С.16-38 Гусельцева, М. Методологічна оптика як інструмент пізнання / М. Гусельцева. - С.39-55 Хайрулін, О. Значеннєво-смисловий горизонт невизначеності як психологічної категорії / О. Хайрулін. - С.56-81 Гірняк, А. Різновиди міжсуб’єктної взаємодії та їх психологічний аналіз / А. Гірняк. - С.82-86 Потапчук, Н. Надзвичайна ситуація як чинник появи чуток: штрихи до аномалій влади / Н. Потапчук. - С.87-93 Панок, В. Прикладна психологія у педагогічній практиці України / В. Панок. - С.94-108 Яценко, Т. Феномен імпліцитного порядку в глибинному пізнанні психіки / Т. Яценко. - С.109-126 Туревич, О. Взаємовідношення агресивного і неагресивного психосоціальних станів в осіб юнацького віку / О. Туревич. - С.127-133 Сеник, О. Щоб кинути курити, розвивайте часову орієнтацію на майбутнє / О. Сеник. - С.134-144 Гончарук, Т. Джерела духовної культури галичан / Т. Гончарук. - С.145-159 Яковенко, Ю. Стан логіки та методоогії соціології в Україні : тупцювання на місці чи рух уперед? / Ю. Яковенко. - С.160-164 Нет сведений об экземплярах |
Гірняк, А. Різновиди міжсуб’єктної взаємодії та їх психологічний аналіз [Текст] / А. Гірняк> // Психологія і суспільство : український науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2017. - №4. - С. 82-86 Рубрики: Психологія соціальна фывфывфыв: вимір формозмістовий -- взаємодія соціальна Свободных экз. нет |
> Шифр: П649704/2018/1/2 Журнал 2018г. № 1/2 Фурман, А. Вчинкова буттєвість особистості: від концепту до метатеорії / А. Фурман. - С.5-26 Гусельцева, М. Методології оновлення психологічної науки / М. Гусельцева. - С.27-37 Фурман, О. Я-концепція як предмет багатоаспектного теоретизування / О. Фурман. - С.38-67 Бутерко, Я. Потенціал як психодуховна даність особистості / Я. Бутерко. - С.68-82 Хайрулін, О. Психологічні виміри ігрового моделювання у військовій справі / О. Хайрулін. - С.83-108 Гірняк, А. Психологічний аналіз і систематика стилів освітньої взаємодії / А. Гірняк. - С.118-126 Болтівець, С. Українська школа клінічної психотерапії і гіпнотерапії в Австралії / С. Болтівець. - С.127-130 Глива, Є. Гіпнотерапевтична інтервенція у глибині людської психіки: джерело внутрішньої травми та її вплив на людину / Є. Глива. - С.131-142 Гончарук, Т. Етнопсихологічні інтенції осмислення українства у філософії Богдана Цимбалістого / Т. Гончарук. - С.155-162 Васильків, О. Понятійні виміри соціально-психологічної допомоги населенню / О. Васильків. - С.163-170 Полунін, О. Поведінка платника податків: пропозиція із розширення моделі "слизького схилу" / О. Полунін. - С.171-186 Ткачук, О. Структурно-функціональна модель формування художніх здібностей / О. Ткачук, О. Полисаєва. - С.187-194 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Гірняк, А. Психологічний аналіз і систематика стилів освітньої взаємодії [Текст] / А. Гірняк> // Психологія і суспільство : український науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2018. - № 1/2. - С. 118-126 Рубрики: Психологія особистості--Психофізіологія фывфывфыв: зміст сутнісний -- стиль керівництва Свободных экз. нет |
> Шифр: П649704/2018/3/4 Журнал 2018г. № 3/4 Деннет, Д. Пояснення "магії" свідомості / Д. Деннет. - С.5-12 Фурман, А. Метатеоретична мозаїка життя свідомості / А. Фурман. - С.13-50 Гусельцева, М. Свідомість як проблема психології: постнекласична інтерпретація / М. Гусельцева. - С.51-66 Савченко, О. Свідомість і рефлексія у базисі психологічного теоретизування / О. Савченко. - С.67-89 Болтівець, С. Свідомість новонароджених і немовлят: від задатків до показників розвитку / С. Болтівець. - С.90-102 Шевченко, Н. Розвиток професійної свідомості психолога: від концепції О. М. Леонтьєва до авторської моделі / Н. Шевченко. - С.103-111 Трач, Р. "Знайти себе" і "бути вірним собі" як вектори самопізнання / Р. Трач. - С.112-119 Савчин, М. Моральне здоров’я особистості як предмет психологічного пізнання / М. Савчин. - С.120-130 Ревасевич, І. Особистісна адептованість як багатопараметричне психодуховне утворення / І. Ревасевич. - С.132-145 Гірняк, А. Деталізація психолого-педагогічного змісту етапів модульно-розвивальної взаємодії / А. Гірняк. - С.146-153 Життєвий шлях та основні напрямки наукової діяльності О. П. Саннікової: до ювілею науковця. - С.163-165 Саннікова, О. Континуально-ієрархічна модель особистості / О. Саннікова. - С.166-177 Роменець, В. Виховання творчих здібностей у студентів / В. Роменець. - С.178-223 Лучко, М. Психологічна допомога сім’ям за складних життєвих обставин / М. Лучко, Т. Надвинична. - С.224-233 Фурман, А. Раціонально-психологічні організованості медіа-проектної діяльності / А. Фурман, Д. Фурман. - С.234-250 Верещак, Є. Порадник із Сонма: до 90-річчя від дня народження Ю. З. Гільбуха / Є. Верещак. - С.251-257 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Гірняк, А. Деталізація психолого-педагогічного змісту етапів модульно-розвивальної взаємодії [Текст] / А. Гірняк> // Психологія і суспільство : український науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2018. - № 3/4. - С. 146-153 Рубрики: Психологія педагогічна фывфывфыв: взаємодія освітня -- Я-концепція Свободных экз. нет |
> Шифр: П649704/2022/1 Журнал 2022г. № 1 Фурман, А. В. Архітектоніка теорії діяльності: рефлексивно-вчинковий сценарій метаметодологування / А. В. Фурман. - С.7-94 Щедровицький, Г. Засадничі уявлення та категорійні засоби теорії діяльності / Г. Щедровицький. - С.95-126 Яковенко, Ю. Методологічна травма в соціогуманітарних науках / Ю. Яковенко. - С.127-148 Савчин, М. Моральна сфера особистості та її сутнісні визначення / М. Савчин. - С.149-162 Болтівець, С. Творення Євгеном Мілеряном психологічної апаратури в Україні і Вірменії / С. Болтівець, В. Карапетян, І. Кобилянська. - С.163-178 Фурман, О. Соціальні норми як психокультурний фактор життєдіяльності особистості / О. Фурман, М. Дідора, У. Христинюк. - С.179-198 Гірняк, А. Психологічна ефективність оргтехнології модульно-розвивальної взаємодії у просторі ЗВО / А. Гірняк. - С.199-238 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Гірняк, А. Психологічна ефективність оргтехнології модульно-розвивальної взаємодії у просторі ЗВО [Текст] / А. Гірняк> // Психологія і суспільство : український науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2022. - № 1. - С. 199-238 Рубрики: Психологія педагогічна--Вища освіта фывфывфыв: модульно-розвивальна взаємодія -- заклади вищої освіти -- ефективність освітнього процесу -- модульно-розвивальне навчання А. В. Фурмана -- психолого-педагогічний експеримент -- психологічний показник -- паритетна освітня діяльність -- колектив -- соціально-психологічний простір -- психокультурний розвиток Свободных экз. нет |