Шифр: Ф063917/2018/5
   Журнал

Фізика та астрономія в рідній школі [Текстььь]. - Київ, 2012 - . - Выходит ежемесячно
2018г. № 5
Содержание:
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в закладах загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу у 2018/2019 н. р. Фізика і астрономія. - С.2-10
Степура, І. На шляху до кольорового телебачення / І. Степура, О. Пустовий. - С.10-20
Цюпа, А. Фізичні основи роботи теплових двигунів на прикладі розроблених в Україні річкових пароплавів / А. Цюпа, О. Матвійчук. - С.20-25
Іванченко, Л. Квест-проект "Фізика в кінематографі" / Л. Іванченко. - С.25-30
Шарко, В. Технології формування громадянської компетентності учнів під час навчання фізики / В. Шарко. - С.30-38
Пріц, В. Актуальність вивчення поглядів на Всесвіт у формуванні наукового світогляду студентів / В. Пріц. - С.38-40
Мозгова, А. Лабораторна робота "Визначення якісного складу метеорного тіла за його спектром" / А. Мозгова, О. Голубаєв. - С.40-48
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Мозгова, А.
    Лабораторна робота "Визначення якісного складу метеорного тіла за його спектром" [Текст] / А. Мозгова, О. Голубаєв // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2018. - № 5. - С. 40-48

Рубрики: Астрономія--Методика викладання

фывфывфыв:
метеорний спектр -- метеорні явища
Доп.точки доступа:
Голубаєв, О.

Свободных экз. нет


Шифр: М3/2019/1
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - Киiв, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2019г. № 1
Содержание:
Паніотто, В. Довіра населення України до соціологічних опитувань ( 2002-2018) / В. Паніотто. - С.4-11
Голубаєв, О. Фактори впливу на розвиток індустрії анімації в Україні / О. Голубаєв. - С.25-32
Савицька, Н. Виведення на ринок продуктів із доведеною біологічною дією для харчування молоді / Н. Савицька. - С.33-41
Голованова, М. Лояльність клієнтів і метрики її вимірювання / М. Голованова. - С.43-45
Голіцин, А. "Нові комірці" як продукт нового формату сучасної освіти / А. Голіцин. - С.46-47
Панченко, О. Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент маркетингових комунікацій у банку / О. Панченко. - С.47-54
Корчинський, В. Ефективність маркетингових комунікацій в соціальних медіа / В. Корчинський. - С.54-56
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Голубаєв, О.
    Фактори впливу на розвиток індустрії анімації в Україні [Текст] / О. Голубаєв // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 1. - С. 25-32

Рубрики: Кіномистецтво--Анімація

фывфывфыв:
ринок анімації -- розвиток дистрибуції -- проблемні аспекти
Свободных экз. нет