> Шифр: К13/2019/1 Журнал 2019г. № 1 Стеценко, І. Слова замість гармат. Інформаційна війна - історія, сучасність, правила поведінки / І. Стеценко. - С.3-8 Благун, С. С. Використання інтерактивної дошки SMART BOARD у процесі навчання фармацевтичної термінології, ботанічної і ххімічної номенклатур майбутніх магістрів фармації / С. С. Благун. - С.9-14 Абросімов, Є. Формування ІКТ - компетенцій старшокласників при взаємодії школи і вищого навчального закладу / Є. Абросімов, М. Дмитрієва. - С.16-20 Васильєва, Д. В. Дистанційне навчання: вчора, сьогодні, завтра / Д. В. Васильєва. - С.21-26 Єрмак, І. Створення і застосування дидактичних матеріалів для навчання майбутніх дизайнерів з використанням цифрових технологій / І. Єрмак, А. Дубровіна. - С.27-32 Гречук, В. Використання пакету динамічної геометрії для побудови зображень многогранників / В. Гречук. - С.34-41 Глинський, Я. VBA як об’єкт вивчення і засіб діяльності у компетентнісно орієнтованому навчанні інформатики / Я. Глинський. - С.42-48 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Глинський, Я. VBA як об’єкт вивчення і засіб діяльності у компетентнісно орієнтованому навчанні інформатики [Текст] / Я. Глинський> // Комп’ютер у школі та сім'ї : науково-методичний . - 2019. - № 1. - С. 42-48 Рубрики: Інформатика--Методика викладання фывфывфыв: алгоритмізація -- профільне навчання Свободных экз. нет |
> Шифр: К13/2019/3 Журнал 2019г. № 3 Гафіяк, А. М. Авторський сайт викладача як основа системи формування компетентності фахівців з інформаційно-комунікаційних технологій / А. М. Гафіяк, Н. В. Кононец. - С.3-8 Микитенко, П. В. Інформатична підготовка студентів медиків: світовий та вітчизняний досвід / П. В. Микитенко. - С.9-16 Ребрина, В. А. Дистанційний тренінг як засіб підвищення кваліфікації вчителів інформатики / В. А. Ребрина. - С.17-21 Гречук, Г. Розв?’ування геометричних задач оптимізації в середовищі динамічної математики Geogebra / Г. Гречук, О. Костишин. - С.22-31 Петрович, С. Stem технології на заняттях інформатики / С. Петрович. - С.32-36 Глинський, Я. VBA як об’єкт вивчення і засіб діяльності у компетентнісно орієнтованому навчанні інформатики - доцільні застосування / Я. Глинський. - С.37-44 Балабан, Р. 65 задач на допомогу вчителю інформатики / Р. Балабан. - С.45-51 Лапінський, В. В. Особливості планування освітнього процесу інформатики в 11 класі / В. В. Лапінський, Л. П. Семко. - С.52-56 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Глинський, Я. VBA як об’єкт вивчення і засіб діяльності у компетентнісно орієнтованому навчанні інформатики - доцільні застосування [Текст] / Я. Глинський> // Комп’ютер у школі та сім'ї : науково-методичний . - 2019. - № 3. - С. 37-44 Рубрики: Інформатика--Методика викладання фывфывфыв: візуальне програмування -- профільне навчання Свободных экз. нет |