> Шифр: М3/2019/2 Журнал 2019г. № 2 Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2018 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ / І. Лилик. - С.4-23 Гладунов, О. Методика визначення вартості бренду сировинних компаній на прикладі рейтенгування брендів вапняної галузі України / О. Гладунов. - С.24-27 Перевозова, І. Нейромаркетинг: як краще зрозуміти покупця / І. Перевозова. - С.40-44 Сєвонькаєва, О. Сучасні технології маркетигових комунікацій / О. Сєвонькаєва. - С.45-50 Попригіна, Л. Особливості мерчандайзингу ХХІ століття та його роль в управлінні продажами / Л. Попригіна. - С.55-58 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Гладунов, О. Методика визначення вартості бренду сировинних компаній на прикладі рейтенгування брендів вапняної галузі України [Текст] / О. Гладунов> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 2. - С. 24-27 Рубрики: Маркетинг промисловий фывфывфыв: бренд -- рейтинг -- імпорт -- інновації Свободных экз. нет |
> Шифр: М3/2019/3 Журнал 2019г. № 3 Гладунов, О. Вапнякова галузь: підсумки року, очікування та перспективи / О. Гладунов, Р. Гладуненко. - С.4-12 Ешану, Ю. 10 невеликих помилок у дизайні продуктів, які ми досі робимо / Ю. Ешану. - С.13-20 Миронюк, К. Етапи створення і виведення на ринок повноцінного SAAS продукту / К. Миронюк. - С.21-25 Лылык, И. Карьерный менеджмент сегодня / И. Лылык. - С.26-44 Пилипенко, В. Вдале резюме маркетолога / В. Пилипенко. - С.46-47 Гненюк, К. Компетентныснийй пыдхыд до управлыння персоналом торговельного пыдприэмства / К. Гненюк. - С.48-51 Максименко, О. Компетентность и квалификация персонала в сфере управления жильем как залог безопасных и качественных услуг / О. Максименко. - С.52-57 ІІ регіональний круглий стіл "Молодь Поділля опановує маркетинг". - С.58-60 Студенти-маркетологи ОНПУ вичають досвід Європейського альянсу зі стандартів врекламі. - С.60-61 Савицька, Н. Діяльність Харківського регіонального представництва ІГКР / Н. Савицька. - С.62-64 Ukrainian Creative Awards 2019: креативність - це українська національна ідея. - С.65-68 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Гладунов, О. Вапнякова галузь: підсумки року, очікування та перспективи [Текст] / О. Гладунов, Р. Гладуненко> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 3. - С. 4-12 Рубрики: Геологія--Корисні копалини Україна фывфывфыв: Українська асоціація вапняної промисловості -- вапнякові кар’єри країни -- бізнес-конференція Доп.точки доступа: Гладуненко, Р. Свободных экз. нет |
> Шифр: М3/2019/6 Журнал 2019г. № 6 Лазебник, М. Об’єм рекламно-комунікаційного ринку України 2019 і прогноз об’ємів ринку 2020 / М. Лазебник. - С.12-18 Ринок маркетингових сервісів - 2019-2020: прогноз 2020. - С.19-25 Новикова, І. Формування системи управління маркетинговими ризиками інноваційної діяльності підприємств в сучасних умовах / І. Новикова. - С.26-35 Субот, О. Якість українського молока - шанс для експорту чи загроза для внутрішнього ринку? / О. Субот, О. Гладунов. - С.36-41 Танасійчук, А. Вивчення попиту на мінеральну воду / А. Танасійчук, А. Габрид. - С.42-49 Лилик, І. 2019: звіт про діяльність індустріального гендерного комітету з реклами / І. Лилик, О. Бучинська. - С.52-58 Савицька, Н. Звіт про діяльність Харківського регіонального представництва індустріального гендерного комітету з реклами / Н. Савицька, М. Михайлова. - С.59-62 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Субот, О. Якість українського молока - шанс для експорту чи загроза для внутрішнього ринку? [Текст] / О. Субот, О. Гладунов> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 6. - С. 36-41 Рубрики: Ринок товарів--Молочні продукти фывфывфыв: рейтинг українських експортерів -- спад виробництва -- збільшення імпорту -- перевірка якості -- оцінка молочної продукції Доп.точки доступа: Гладунов, О. Свободных экз. нет |
> Шифр: М3/2020/3 Журнал 2020г. № 3 Обсяг ринку маркетингових сервісів 2020: важливе коригування. - С.18-21 Гладунов, О. Економічне відродження України через інвестиції та підприємництво / О. Гладунов, Н. Богданець. - С.44-47 Пономаренко, І. Діджитилізація фінансового сектору / І. Пономаренко, Л. Рудюк. - С.48-52 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Гладунов, О. Економічне відродження України через інвестиції та підприємництво [Текст] / О. Гладунов, Н. Богданець> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 3. - С. 44-47 Рубрики: Економіка України--Інвестиції фывфывфыв: маркетингові технології -- бізнес Доп.точки доступа: Богданець, Н. Свободных экз. нет |
> Шифр: М3/2021/4 Журнал 2021г. № 4 Чи допомагають українські контакт-центри вирішувати проблеми користувачів?. - С.19-22 Гладунов, О. INVESTFORUM UA на Канарських островах: тренди, які обговорювали власники та менеджери українських і міжнародних компаній / О. Гладунов, Н. Богданець. - С.27-34 Ковальчук, С. Вся надія на фактчекінг чи як товаришувати з ботом / С. Ковальчук, О. Мороз. - С.35-42 Ларіна, Я. Веган-споживачі ЯК пepcпeктивний сегмент ринку органічної продукції / Я. Ларіна. - С.43-45 Пилипенко, В. Яким має бути резюме в епоху ремоуту? / В. Пилипенко. - С.53-58 Ланской, А. Ефективні комунікації: вчитися не просто потрібно, але необхідно / А. Ланской. - С.59-64 Наскільки необхідні маркетологам професійні стандарти та чому. - С.65-72 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Гладунов, О. INVESTFORUM UA на Канарських островах: тренди, які обговорювали власники та менеджери українських і міжнародних компаній [Текст] / О. Гладунов, Н. Богданець> // Маркетинг в Україні. - 2021. - № 4. - С. 27-34 Рубрики: Менеджмент корпоративний фывфывфыв: інвестиційний форум -- франчайзинг -- корпоративні конфлікти Доп.точки доступа: Богданець, Н. Свободных экз. нет |