> Шифр: М407300/2019/4 Журнал 2019г. № 4 Жулковський, Б. Сакральна монодія Візантії та Київської Русі як засіб духовного розвитку молоді / Б. Жулковський. - С.2-6 Рева, В. Методика воспитания культуры музыкального восприятия у младших школьников в контексте системно-синергетического подхода / В. Рева. - С.7-12 Моторна, О. LEGO на уроках музичного мистецтва в початковій школі / О. Моторна, О. Капінос. - С.13-18 Завалко, К. Особливості та досвід впровадження методики навчання гри на скрипці Colourstrings в Україні / К. Завалко. - С.19-24 Антонюк, В. Прийоми малювання акриловими фарбами / В. Антонюк. - С.31-35 Гавриш, Н. В. Колективне сюжетоскладання – ефективний метод розвитку мовленнєвотворчої діяльності дошкільників / Н. В. Гавриш. - С.35-41 Філіпчук, Н. Можливості використання засобів музейної педагогіки в освітній практиці / Н. Філіпчук. - С.41-45 Дікун, І. А. Практико-орієнтовані спецкурси у професійній підготовці майбутніх учителів музики / І. А. Дікун. - С.46-51 Пічкур, О. Дидактичне значення використання етнічних орнаментальних протоформ у фаховій підготовці дизайнерів-графіків / О. Пічкур. - С.52-57 Андрощук, Л. Теоретичні та методичні засади формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії: результати комплексного наукового проекту / Л. Андрощук. - С.57-61 Пшінка, Н. "Пам’ять майбутнього" : осмислення дітьми минулого формує майбутнє / Н. Пшінка. - С.62-63 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Гавриш, Н. В. Колективне сюжетоскладання – ефективний метод розвитку мовленнєвотворчої діяльності дошкільників [Текст] / Н. В. Гавриш> // Мистецтво та освіта : науково-методичний журнал. - 2019. - № 4. - С. 35-41 Рубрики: Дошкільне навчання--Розвиток мовлення фывфывфыв: художньо-естетичне сприймання -- методичні інструменти Свободных экз. нет |
> Шифр: М407300/2021/3 Журнал 2021г. № 3 Черкасов, В. Ф. Періодизація музично-педагогічної освіти України в умовах наближення до європейських і світових стандартів / В. Ф. Черкасов. - С.7-12 Моторна, О. С. Музичне сприймання: активні способи «спілкування» з музичним твором / О. С. Моторна, О. П. Сердюк. - С.13-18 Терпімова, В. М. Використання інформаційних онлайн-сервісів на уроках музичного мистецтва в 5–7 класах / В. М. Терпімова. - С.18-24 Кондратова, В. В. Особливості зображення портрета учнями третіх класів / В. В. Кондратова. - С.25-30 Даніліна, В. О. «Дерево життя»: створення декоративної композиції засобами комп’ютерної графіки / В. О. Даніліна. - С.31-36 Миропольська, Н. Є. Емоційне підсилення мистецтвом: технологічні прийоми / Н. Є. Миропольська. - С.41-45 Гавриш, Н. В. Методика використання ігрового поля для ознайомлення дітей раннього віку з художнім словом / Н. В. Гавриш. - С.36-41 Шалварова, К. С. Сучасне навчальне видання: естетика і функціональність / К. С. Шалварова, О. С. Сова. - С.46-51 Сліпчишин, Л. В. Формування етнокультурної компетентності у майбутніх фахівців народних художніх промислів і ремесел / Л. В. Сліпчишин. - С.52-58 Сікорська, І. М. Максим Рильський і музика: аспекти дослідження проблеми / І. М. Сікорська. - С.59-62 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Гавриш, Н. В. Методика використання ігрового поля для ознайомлення дітей раннього віку з художнім словом [Текст] / Н. В. Гавриш> // Мистецтво та освіта : науково-методичний журнал. - 2021. - № 3. - С. 36-41 Рубрики: Дошкільне виховання--Ігри фывфывфыв: емоційне благополуччя -- задоволення потреб -- особистісний розвиток Свободных экз. нет |