Шифр: М407300/2019/4
   Журнал

Мистецтво та освіта [Текстььь] : науково-методичний журнал. - К., 1995 - . - Выходит ежеквартально
2019г. № 4
Содержание:
Жулковський, Б. Сакральна монодія Візантії та Київської Русі як засіб духовного розвитку молоді / Б. Жулковський. - С.2-6
Рева, В. Методика воспитания культуры музыкального восприятия у младших школьников в контексте системно-синергетического подхода / В. Рева. - С.7-12
Моторна, О. LEGO на уроках музичного мистецтва в початковій школі / О. Моторна, О. Капінос. - С.13-18
Завалко, К. Особливості та досвід впровадження методики навчання гри на скрипці Colourstrings в Україні / К. Завалко. - С.19-24
Антонюк, В. Прийоми малювання акриловими фарбами / В. Антонюк. - С.31-35
Гавриш, Н. В. Колективне сюжетоскладання – ефективний метод розвитку мовленнєвотворчої діяльності дошкільників / Н. В. Гавриш. - С.35-41
Філіпчук, Н. Можливості використання засобів музейної педагогіки в освітній практиці / Н. Філіпчук. - С.41-45
Дікун, І. А. Практико-орієнтовані спецкурси у професійній підготовці майбутніх учителів музики / І. А. Дікун. - С.46-51
Пічкур, О. Дидактичне значення використання етнічних орнаментальних протоформ у фаховій підготовці дизайнерів-графіків / О. Пічкур. - С.52-57
Андрощук, Л. Теоретичні та методичні засади формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії: результати комплексного наукового проекту / Л. Андрощук. - С.57-61
Пшінка, Н. "Пам’ять майбутнього" : осмислення дітьми минулого формує майбутнє / Н. Пшінка. - С.62-63
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Гавриш, Н. В.
    Колективне сюжетоскладання – ефективний метод розвитку мовленнєвотворчої діяльності дошкільників [Текст] / Н. В. Гавриш // Мистецтво та освіта : науково-методичний журнал. - 2019. - № 4. - С. 35-41

Рубрики: Дошкільне навчання--Розвиток мовлення

фывфывфыв:
художньо-естетичне сприймання -- методичні інструменти
Свободных экз. нет


Шифр: М407300/2021/3
   Журнал

Мистецтво та освіта [Текстььь] : науково-методичний журнал. - К., 1995 - . - Выходит ежеквартально
2021г. № 3
Содержание:
Черкасов, В. Ф. Періодизація музично-педагогічної освіти України в умовах наближення до європейських і світових стандартів / В. Ф. Черкасов. - С.7-12
Моторна, О. С. Музичне сприймання: активні способи «спілкування» з музичним твором / О. С. Моторна, О. П. Сердюк. - С.13-18
Терпімова, В. М. Використання інформаційних онлайн-сервісів на уроках музичного мистецтва в 5–7 класах / В. М. Терпімова. - С.18-24
Кондратова, В. В. Особливості зображення портрета учнями третіх класів / В. В. Кондратова. - С.25-30
Даніліна, В. О. «Дерево життя»: створення декоративної композиції засобами комп’ютерної графіки / В. О. Даніліна. - С.31-36
Миропольська, Н. Є. Емоційне підсилення мистецтвом: технологічні прийоми / Н. Є. Миропольська. - С.41-45
Гавриш, Н. В. Методика використання ігрового поля для ознайомлення дітей раннього віку з художнім словом / Н. В. Гавриш. - С.36-41
Шалварова, К. С. Сучасне навчальне видання: естетика і функціональність / К. С. Шалварова, О. С. Сова. - С.46-51
Сліпчишин, Л. В. Формування етнокультурної компетентності у майбутніх фахівців народних художніх промислів і ремесел / Л. В. Сліпчишин. - С.52-58
Сікорська, І. М. Максим Рильський і музика: аспекти дослідження проблеми / І. М. Сікорська. - С.59-62
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Гавриш, Н. В.
    Методика використання ігрового поля для ознайомлення дітей раннього віку з художнім словом [Текст] / Н. В. Гавриш // Мистецтво та освіта : науково-методичний журнал. - 2021. - № 3. - С. 36-41

Рубрики: Дошкільне виховання--Ігри

фывфывфыв:
емоційне благополуччя -- задоволення потреб -- особистісний розвиток
Свободных экз. нет