> Шифр: Е967532/2017/4 прочее 2017г. № 4 Гудзь, О. Є. Маркетингові аспекти стратегічного управління інноваційним розвитком підприємства / О. Є. Гудзь. - С.5-11 Стецюк, П. А. Теоретичні та практичні аспекти організації планування фінансового потенціалу підприємств / П. А. Стецюк, Г. В. Корнійчук. - С.12-18 Виноградова, О. В. Сутність інструментів гейміфікації в системі мотивації персоналу / О. В. Виноградова, О. В. Литвинова. - С.19-25 Гусєва, О. Ю. Стан та структура машинобудівної галузі України в умовах глобальних економічних трансформацій / О. Ю. Гусєва, А. М. Яковчук. - С.26-33 Лазоренко, Л. В. Методика визначення соціально-економічного ефекту діяльності підприємств зв'язку / Л. В. Лазоренко. - С.34-40 Нестерчук, Ю. В. Концептуальні підходи до визначення ефективності маркетингового комунікаційного забезпечення інноваційних процесів підприємств / Ю. В. Нестерчук, М. В. Аршевська. - С.41-49 Варналій, З. С. Моделювання системи фінансового забезпечення розвитку малих підприємств / З. С. Варналій. - С.50-56 Легомінова, С. В. Визначення довгострокових трендів розвитку високого конкурентного статусу підприємств на основі використання нематеріальних ресурсів / С. В. Легомінова. - С.57-62 Євтушенко, Н. О. Європейський ринок консалтингових послуг: особливості і перспективи розвитку / Н. О. Євтушенко. - С.63-72 Вороненко, І. В. Концептуальні засади щодо регулювання кіберпростору. Міжнародний аспект / І. В. Вороненко, К. Л. Тужик. - С.73-80 Воскобоєва, О. В. Моделювання асортиментної структури товарних запасів торговельного підприємства / О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко. - С.81-87 Старинець, О. Г. Методи діагностики банкрутства телекомунікаційних підприємств в системі антикризового управління / О. Г. Старинець. - С.88-94 Глушенкова, А. А. Основні тенденції інноваційної діяльності телекомунікаційних підприємств України / А. А. Глушенкова. - С.95-100 Халімон, Т. М. Розвиток потенціалу конкурентоспроможності телекомунікаційних підприємств / Т. М. Халімон. - С.102-110 Сотниченко, В. М. Стан розвитку телекомунікаційних підприємств в Україні / В. М. Сотниченко, Л. В. Шмалій. - С.111-120 Сорока, А. М. Мережевий принцип організації франчайзингової системи для інтернет провайдерів в Україні / А. М. Сорока. - С.121-125 Стєкольщиков, В. В. Тенденції розвитку кон'юнктури у сфері інфокомунікацій / В. В. Стєкольщиков, Р. А. Дименко. - С.126-131 Згурська, О. М. Інформаційно-комунікаційне забезпечення підприємств фармацевтичної галузі / О. М. Згурська. - С.132-139 Шморгун, Ю. В. Регіональні особливості проектного фінансування у підприємствах телекомунікацій / Ю. В. Шморгун. - С.140-145 Гончаренко, С. В. Сутність конвергенції як соціально-економічного феномену процесу розвитку підприємств / С. В. Гончаренко. - С.146-152 Лобань, О. О. Державне регулювання корпоративних відносин в Україні (історичний аспект) / О.О. Лобань. - С.153-159 Мартиненко, М. О. Актуальність впровадження "хмарних" сервісів у навчальному процесі / М. О. Мартиненко. - С.160-166 Якубенко, І. М. Agile-менеджмент, як дієве управління проектами для цілеспрямованих команд / І. М. Якубенко. - С.167-172 Степанюк, З. А. Огляд сучасних методів кількісної оцінки ризиків та впровадження інформаційних технологій в систему ризик-менеджменту / З. А. Степанюк. - С.173-181 Маковій, В. В. Аналіз інформаційних каналів телекомунікаційних підприємств / В. В. Маковій. - С.182-186 Захаренко, Д. С. Клієнтоорієнтованість підприємства: сутнісні характеристики / Д. С. Захаренко. - С.187-194 Сазонова, С. В. Управління стратегічним розвитком телекомунікаційних підприємств у сучасних умовах / С. В. Сазонова. - С.195-201 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Воскобоєва, О. В. Моделювання асортиментної структури товарних запасів торговельного підприємства [Текст] / О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко> // Економіка менеджмент бізнес. - 2017. - №4. - С. 81-87 Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства фывфывфыв: ТОВАРНИЙ ЗАПАС -- АСОРТИМЕНТНА СТРУКТУРА -- ТОВАРНА ЛІНІЯ ШОКОЛАДНА ПЛИТКА -- РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ ТОВАРНИХ ОДИНИЦЬ -- УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ Доп.точки доступа: Ромащенко, О. С. Свободных экз. нет |
> Шифр: Е967532/2018/2 прочее 2018г. № 2 Гудзь, О. Є. Цифрова економіка: зміна цінностей та орієнтирів управління підприємствами / О. Є. Гудзь. - С.4-12 Стецюк, П. А. Методологічний базис управління джерелами формування фінансових ресурсів підприємств / П. А. Стецюк. - С.13-23 Зеліско, І. М. Інноваційна парадигма підвищення конкурентоспроможності телекомунікаційних підприємств / І. М. Зеліско. - С.24-29 Лазоренко, Л. В. Модернізація управління соціально-економічним розвитком підприємств в умовах цифрової економіки / Л. В. Лазоренко. - С.30-35 Сьомкіна, Т. В. Адаптація вітчизняного ВНЗ до функціонування умовах сучасного інституціонального середовища / Т. В. Сьомкіна, О. О. Лобань. - С.36-41 Легомінова, С. В. Концепція управління конкурентними перевагами підприємств: ситуаційний підхід / С. В. Легомінова. - С.43-54 Глушенкова, А. А. Розвиток інноваційного потенціалу телекомунікаційних підприємств на основі 4G / А. А. Глушенкова. - С.55-61 Євтушенко, Н. О. Система показників ефективності функціонування колсантингової взаємодії / Н. О. Євтушенко. - С.62-68 Воскобоєва, О. В. Бюджетування, як засіб антикризового управління підприємством / О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко. - С.69-75 Сорока, А. М. Інформаційні технології в управлінні бізнес-процесами на підприємствах / А. М. Сорока. - С.76-81 Яковчук, А. М. Перспективи стратегічного розвитку машинобудівних підприємств Рівненської області / А. М. Яковчук. - С.82-90 Якубенко, І. М. Комунікаційна привабливість підприємств, як основа інформаційного управлінського простору / І. М. Якубенко. - С.91-96 Гусєва, О. Ю. Напрями реалізації концепції цифрової економіки України / О. Ю. Гусєва. - С.97-102 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Воскобоєва, О. В. Бюджетування, як засіб антикризового управління підприємством [Текст] / О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко> // Економіка менеджмент бізнес. - 2018. - № 2. - С. 69-75 Рубрики: Управління підприємством фывфывфыв: аналіз фінансовий Доп.точки доступа: Ромащенко, О. С. Свободных экз. нет |
> Шифр: Е967532/2018/3 прочее 2018г. № 3 Гудзь, О. Є. Модернізація інформаційного забезпечення корпоративного управління на основі сучасних цифрових технологій / О. Є. Гудзь. - С.4-13 Стецюк, П. А. Методичний інструментарій оційнки ефективності оборотних активів підприємства / П. А. Стецюк. - С.13-20 Прокопенко, Н. С. Структурно-функціональна діагностика антикризового управління підприємств / Н. С. Прокопенко, О. В. Коваленко. - С.20-27 Дергачова, В. В. Економічна безпека підприємства на засадах антикризового управління / В. В. Дергачова, Я. О. Колешня. - С.27-35 Сьомкіна, Т. В. Концептуальні основи реалізації конкурентних переваг в межах корпоративних структур / Т. В. Сьомкіна, О. О. Лобань. - С.35-42 Гусєва, О. Ю. Діагностика пріоритетності ключових факторів впливу на управління поведінкою персоналу підприємств готельно-ресторанного господарства / О. Ю. Гусєва, М. В. Гакова. - С.42-52 Ольхова, І. О. Інформаційне забезпечення процесу управління телекомунікаційного підприємства / І. О. Ольхова. - С.52-58 Гудзь, О. Є. Стратегічні напрями формування конкурентних переваг підприємств / О. Є. Гудзь, В. В. Щербина. - С.58-65 Дименко, Р. А. Роль держави у формуванні конкурентних стратегій / Р. А. Дименко, О. В. Литвинова. - С.65-73 Легомінова, С. В. NBIC - спрямування у формуванні ефектів діяльності підприємства / С. В. Легомінова. - С.73-79 Капелюшина, Т. В. Динаміка розвитку інтернет речей та їх вплив на управління підприємствами / Т. В. Капелюшина, О. М. Згурська. - С.79-87 Воскобоєва, О. В. Антикризове управління - передумова розвитку сучасного підприємства / О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко. - С.87-93 Вороненко, І. В. Моделювання динаміки соціальних мереж на прикладі Facebook / І. В. Вороненко, А. В. Скрипник, Є. Клименко. - С.93-103 Труш, М. С. Феномен корпоративної культури: генеза, еволюція, термінологічні інтерпретації / М. С. Труш. - С.103-110 Гавриш, О. М. Формування прибутку при антикризовому управлінні підприємством / О. М. Гавриш. - С.110-118 Маковецька, І. М. Важливість глобальних інформаційних тенденцій 2018 року в управлінні підприємством / І. М. Маковецька. - С.118-123 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Воскобоєва, О. В. Антикризове управління - передумова розвитку сучасного підприємства [Текст] / О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко> // Економіка менеджмент бізнес. - 2018. - № 3. - С. 87-93 Рубрики: Управління підприємством фывфывфыв: АНТИКРИЗОВА ПРОГРАМА -- ПІДПРИЄМСТВО -- ФІНАНСОВИЙ АНАЛІЗ -- ФІНАНСОВИЙ СТАН Доп.точки доступа: Ромащенко, О. С. Свободных экз. нет |
> Шифр: Е967532/2018/4 прочее 2018г. № 4 Гудзь, О. Є. Формування і розвиток креативного менеджменту в інноційних підприємствах / О. Є. Гудзь. - С.4-10 Стецюк, П. А. Механізм забезпечення фінансової конкурентоспроможності підприємств / П. А. Стецюк. - С.12-19 Лазоренко, Л. В. Методи управління та оцінки людських ресурсів підприємств зв’язку / Л. В. Лазоренко. - С.20-25 Гудзь, О. Є. Побудова економічної безпеки підприємств / О. Є. Гудзь, Л. В. Шмалій. - С.26-33 Зеліско, І. М. Аналіз сучасних тенденцій розвитку підприємств зв'язку України / І. М. Зеліско, О. О. Сосновська. - С.34-46 Гусєва, О. Ю. Соціальна відповідальність бізнесу в Україні: поточний стан та перспективи розвитку / О. Ю. Гусєва. - С.47-55 Воскобоєва, О. В. Індекс цифровізації як основний фактор розвитку цифрових технологій / О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко. - С.56-61 Ольховая, І. О. Основні тенденції розвитку телекомунікаційних підприємств України / І. О. Ольховая. - С.62-68 Легомінова, С. В. Управління конкурентними перевагами підприємств / С. В. Легомінова. - С.69-76 Сорока, А. М. Операційна стратегія менеджменту в системі управління підприємством / А. М. Сорока. - С.77-81 Сазонова, С. В. Особливості стратегічного планування на телекомунікаційних підприємствах / С. В. Сазонова. - С.82-86 Пісковець, О. В. До питання вдосконалення економічних відносин в системі "орендар-орендодавець" / О. В. Пісковець. - С.87-92 Хлевицька, Т. Б. Моделювання стратегії логістичного управління грошовими потоками суб’єктів господарювання / Т. Б. Хлевицька. - С.93-100 Труш, М. С. Соціально-економічні параметри корпоративної культури сучасного підприємства / М. С. Труш. - С.101-106 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Воскобоєва, О. В. Індекс цифровізації як основний фактор розвитку цифрових технологій [Текст] / О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко> // Економіка менеджмент бізнес. - 2018. - № 4. - С. 56-61 Рубрики: Інформаційні технології Економіко-математичні методи фывфывфыв: економіка цифрова -- стратегія трансформації Доп.точки доступа: Ромащенко, О. С. Свободных экз. нет |
> Шифр: Е967532/2019/2 прочее 2019г. № 2 Гудзь, О. Є. Формування стратегії антикризового управління підприємств / О. Є. Гудзь. - С.4-10 Стецюк, П. А. Методичні аспекти формування інвестиційного портфеля підприємств / П. А. Стецюк. - С.11-20 Комеліна, О. В. Системно-інформаційний підхід у забезпеченні енергетичної ефективності житлового сектору економіки / О. В. Комеліна. - С.21-31 Плахотнкова, Л. О. Аналіз діяльності ІТ компаній на ринку освітніх послуг України / Л. О. Плахотнкова, О. В. Литвинова. - С.32-36 Сазонова, С. В. Роль збалансованої системи показників в системі стратегічного планування на підприємствах в сучасних умовах / С. В. Сазонова. - С.37-41 Гавриш, О. М. Вплив інноваційної діяльності на підвищення прибутковості телекомунікаційних підприємств / О. М. Гавриш. - С.42-49 Легомінова, С. В. Концепція управління конкурентними перевагами підприємства / С. В. Легомінова. - С.50-57 Гніденко, М. П. Трансформація традиційних форм і методів навчання в університетській освіті / М. П. Гніденко. - С.66-71 Дименко, Р. А. Ризики впровадження та проблеми правового регулювання цифрової валюти в Україні / Р. А. Дименко. - С.72-79 Воскобоєва, О. В. Збалансована система показників – ефективний інструмент управління підприємством / О. В. Воскобоєва. - С.80-87 Сьомкіна, Т. В. Концептуальні чинники застосування методів оцінки ефективності диверсифікації діяльності підприємства / Т. В. Сьомкіна. - С.88-96 Шмалій, Л. В. Інформаційно-комунікаційне забезпечення економічної безпеки телекомунікаційного підприємства: організаційно-методичні підходи / Л. В. Шмалій. - С.97-103 Ващенок, О. П. Сутність та класифікація ресурсів підприємств / О. П. Ващенок. - С.104-108 Труш, М. С. Класифікаційні критерії корпоративної культури / М. С. Труш. - С.109-114 Сунцзе, Х. Сучасні тенденції та перспективи розвитку телекомунікаційних підприємств України / Х. Сунцзе. - С.115-120 Мартиненко, М. О. Сутність стратегічного розвитку підприємства / М. О. Мартиненко. - С.121-125 Гусєва, О. Теоретичні та практичні підходи до обґрунтування інструментарію стратегічного управління сталим розвитком телекомунікаційного підприємства / О. Гусєва. - С.126-135 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Воскобоєва, О. В. Збалансована система показників – ефективний інструмент управління підприємством [Текст] / О. В. Воскобоєва> // Економіка менеджмент бізнес. - 2019. - № 2. - С. 80-87 Рубрики: Управління підприємством фывфывфыв: типова стратегічна карта -- ключові показники Свободных экз. нет |
> Шифр: Е967532/2019/3 прочее 2019г. № 3 Гудзь, О. Є. Розвиток страхування: нові інструменти та методи управління ризиками в цифровій економіці / О. Є. Гудзь. - С.4-12 Лазоренко, Л. В. Управління маркетинговою діяльністю підприємства / Л. В. Лазоренко. - С.13-17 Гудзь, О. Є. Диджиталізація, як конкурентна перевага підприємств / О. Є. Гудзь. - С.18-24 Сьомкіна, Т. В. Теоретико-методологічний підхід до вибору стратегій диверсифікації підприємства / Т. В. Сьомкіна. - С.25-34 Гужавіна, І. В. Економіко-правові аспекти впровадження інновацій на підприємствах / І. В. Гужавіна. - С.35-41 Воскобоєва, О. В. Інтегральна оцінка ефективності управління товарними запасами / О. В. Воскобоєва. - С.42-48 Пісковець, О. В. Теоретико-методичні засади ефективного функціонування підприємств в сучасних умовах господарювання / О. В. Пісковець. - С.49-54 Ільїн, О. О. Управління якістю підготовки студентів шляхом застосування окремих форм інтернаціоналізації / О. О. Ільїн. - С.55-59 Ващенок, О. П. Оцінка забезпечення інформаційними ресурсами ПРАТ «Київстар» / О. П. Ващенок. - С.60-63 Гудзь, О. Є. Cтратегія і тактика інформаційно-комунікаційного забезпечення економічної безпеки підприємств / О. Є. Гудзь. - С.64-70 Капелюшна, Т. В. Роль інноваційного підприємства в умовах нового технологічного укладу / Т. В. Капелюшна. - С.71-77 Гусєва, О. Ю. Перспективи розвитку цифрової економіки в Україні / О. Ю. Гусєва, Т. Б. Хлевицька. - С.78-82 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Воскобоєва, О. В. Інтегральна оцінка ефективності управління товарними запасами [Текст] / О. В. Воскобоєва> // Економіка менеджмент бізнес. - 2019. - № 3. - С. 42-48 Рубрики: Товарознавство--Експертиза фывфывфыв: ефективність управління -- формула Герона Свободных экз. нет |
> Шифр: Е967532/2019/4 прочее 2019г. № 4 Гудзь, О. Є. Організаційно-інформаційне забезпечення управління розвитком підприємства в умовах становлення цифрової економіки / О. Є. Гудзь. - С.4-13 Стецюк, П. А. Методичні особливості аналізу альтернативних інвестиційних проектів / П. А. Стецюк. - С.14-20 Гусєва, О. Ю. Оцінка відповідності стратегічного потенціалу телекоммунікаційного підприємства його конкурентній стратегії / О. Ю. Гусєва, Т. Б. Хлевицька. - С.22-28 Виноградов, О. В. Cтратегічне планування на підприємстві: маркетинговий аспект / О. В. Виноградов. - С.29-37 Легомінова, С. В. Ключові проблеми управління конкурентоспроможністю вітчизняних телекомунікаційних підприємств / С. В. Легомінова. - С.38-46 Воскобоєва, О. В. Класифікація інформаційних логістичних потоків процесно-ситемного підходу управління підприємством в умовах цифровізації економічних процесів / О. В. Воскобоєва, А. Ю. Голобородько. - С.47-53 Згурська, О. М. Загальна характеристика стратегій диверсифікації на етапах життєвого циклу підприємства / О. М. Згурська. - С.54-63 Глушенкова, А. А. Використання інформаційно-комунікаційних технологій як інструмента розвитку інноваційного потенціалу підприємства / А. А. Глушенкова. - С.64-69 Сорока, А. М. Вплив державного регулювання щодо якості телекомунікаційних послуг / А. М. Сорока. - С.70-74 Ващенок, О. П. Cтратегічний аналіз діяльності ПрАТ «Київстар» / О. П. Ващенок. - С.75-79 Сухачова, О. О. Cуть та основні вимоги до управлінських рішень / О. О. Сухачова. - С.80-84 Гужавіна, І. В. Фінансова стратегія та її роль в системі управління підприємством / І. В. Гужавіна. - С.85-91 Шинькович, А. Технології оцінювання результативності організаційно-інформаційного забезпечення антикризового управління агроформувань / А. Шинькович. - С.92-102 Цунцзе, Х. Економічний механізм інноваційного розвитку телекомунікаційних підприємств в парадигмі діджиталізації економіки / Х. Цунцзе. - С.103-110 Пісковець, О. В. Теоретичні аспекти управління інвестиційною діяльністю на підприємстві в сучасних умовах / О. В. Пісковець. - С.111-115 Алиев, Кянан Фархад огли. Вплив інвестицій на розвиток телекомунікаційної галузі / Кянан Фархад огли Алиев. - С.116-121 Петькун, С. М. Інформаційні комунікації як філософія бізнесу / С. М. Петькун. - С.123-128 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Воскобоєва, О. В. Класифікація інформаційних логістичних потоків процесно-ситемного підходу управління підприємством в умовах цифровізації економічних процесів [Текст] / О. В. Воскобоєва, А. Ю. Голобородько> // Економіка менеджмент бізнес. - 2019. - № 4. - С. 47-53 Рубрики: Логістика Управління підприємством фывфывфыв: цифровізація -- інформаційний потік Доп.точки доступа: Голобородько, А. Ю. Свободных экз. нет |