> Шифр: Е967532/2017/4 прочее 2017г. № 4 Гудзь, О. Є. Маркетингові аспекти стратегічного управління інноваційним розвитком підприємства / О. Є. Гудзь. - С.5-11 Стецюк, П. А. Теоретичні та практичні аспекти організації планування фінансового потенціалу підприємств / П. А. Стецюк, Г. В. Корнійчук. - С.12-18 Виноградова, О. В. Сутність інструментів гейміфікації в системі мотивації персоналу / О. В. Виноградова, О. В. Литвинова. - С.19-25 Гусєва, О. Ю. Стан та структура машинобудівної галузі України в умовах глобальних економічних трансформацій / О. Ю. Гусєва, А. М. Яковчук. - С.26-33 Лазоренко, Л. В. Методика визначення соціально-економічного ефекту діяльності підприємств зв'язку / Л. В. Лазоренко. - С.34-40 Нестерчук, Ю. В. Концептуальні підходи до визначення ефективності маркетингового комунікаційного забезпечення інноваційних процесів підприємств / Ю. В. Нестерчук, М. В. Аршевська. - С.41-49 Варналій, З. С. Моделювання системи фінансового забезпечення розвитку малих підприємств / З. С. Варналій. - С.50-56 Легомінова, С. В. Визначення довгострокових трендів розвитку високого конкурентного статусу підприємств на основі використання нематеріальних ресурсів / С. В. Легомінова. - С.57-62 Євтушенко, Н. О. Європейський ринок консалтингових послуг: особливості і перспективи розвитку / Н. О. Євтушенко. - С.63-72 Вороненко, І. В. Концептуальні засади щодо регулювання кіберпростору. Міжнародний аспект / І. В. Вороненко, К. Л. Тужик. - С.73-80 Воскобоєва, О. В. Моделювання асортиментної структури товарних запасів торговельного підприємства / О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко. - С.81-87 Старинець, О. Г. Методи діагностики банкрутства телекомунікаційних підприємств в системі антикризового управління / О. Г. Старинець. - С.88-94 Глушенкова, А. А. Основні тенденції інноваційної діяльності телекомунікаційних підприємств України / А. А. Глушенкова. - С.95-100 Халімон, Т. М. Розвиток потенціалу конкурентоспроможності телекомунікаційних підприємств / Т. М. Халімон. - С.102-110 Сотниченко, В. М. Стан розвитку телекомунікаційних підприємств в Україні / В. М. Сотниченко, Л. В. Шмалій. - С.111-120 Сорока, А. М. Мережевий принцип організації франчайзингової системи для інтернет провайдерів в Україні / А. М. Сорока. - С.121-125 Стєкольщиков, В. В. Тенденції розвитку кон'юнктури у сфері інфокомунікацій / В. В. Стєкольщиков, Р. А. Дименко. - С.126-131 Згурська, О. М. Інформаційно-комунікаційне забезпечення підприємств фармацевтичної галузі / О. М. Згурська. - С.132-139 Шморгун, Ю. В. Регіональні особливості проектного фінансування у підприємствах телекомунікацій / Ю. В. Шморгун. - С.140-145 Гончаренко, С. В. Сутність конвергенції як соціально-економічного феномену процесу розвитку підприємств / С. В. Гончаренко. - С.146-152 Лобань, О. О. Державне регулювання корпоративних відносин в Україні (історичний аспект) / О.О. Лобань. - С.153-159 Мартиненко, М. О. Актуальність впровадження "хмарних" сервісів у навчальному процесі / М. О. Мартиненко. - С.160-166 Якубенко, І. М. Agile-менеджмент, як дієве управління проектами для цілеспрямованих команд / І. М. Якубенко. - С.167-172 Степанюк, З. А. Огляд сучасних методів кількісної оцінки ризиків та впровадження інформаційних технологій в систему ризик-менеджменту / З. А. Степанюк. - С.173-181 Маковій, В. В. Аналіз інформаційних каналів телекомунікаційних підприємств / В. В. Маковій. - С.182-186 Захаренко, Д. С. Клієнтоорієнтованість підприємства: сутнісні характеристики / Д. С. Захаренко. - С.187-194 Сазонова, С. В. Управління стратегічним розвитком телекомунікаційних підприємств у сучасних умовах / С. В. Сазонова. - С.195-201 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Виноградова, О. В. Сутність інструментів гейміфікації в системі мотивації персоналу [Текст] / О. В. Виноградова, О. В. Литвинова> // Економіка менеджмент бізнес. - 2017. - №4. - С. 19-25 Рубрики: Управління персоналом фывфывфыв: ПРИХОВАНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ -- СИСТЕМА МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ Доп.точки доступа: Литвинова, О. В. Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: Е967532/2018/1 прочее 2018г. № 1 Гудзь, О. Є. Інноваційні моделі управління підприємств на основі інформаційно-комунікаційних технологій / О. Є. Гудзь. - С.4-11 Стецюк, П. А. Бюджетування в системі управління фінансовим потенціалом підприємств / П. А. Стецюк, Г. В. Корнійчук. - С.12-19 Виноградова, О. В. Концептуальна модель консалтингової взаємодії підприємств / О. В. Виноградова, Н. О. Євтушенко. - С.20-26 Лазоренко, Л. В. Особливості формування та реалізації кадрової політики підприємств зв’язку / Л. В. Лазоренко. - С.27-32 Гусєва, О. Ю. Діджитилізація - як інструмент удосконалення бізнес-процесів, їх оптимізація / О. Ю. Гусєва. - С.33-39 Старинець, О. Г. Порядок формоування антикризової стратегії діяльності телекомунікаційного підприємства / О. Г. Старинець. - С.40-45 Глушенкова, А. А. Вплив чинники розвитку інноваційного потенціалу телекомунікаційних підприємств України / А. А. Глушенкова. - С.46-53 Сотниченко, В. М. Методи оцінки рівня економічної безпеки телекомунікаційного підприємства / В. М. Сотниченко. - С.54-65 Горпинич, О. В. Гра як соціальна технологія управління персоналом / О. В. Горпинич, А. О. Архипова. - С.66-73 Халімон, Т. М. Гнучність в системі управління конкурентоспроможністю підприємства / Т. М. Халімон. - С.74-82 Яковчук, А. М. Обгрунтування імперативів стратегічної стійкості машинобудівних підприємств України / А. М. Яковчук. - С.83-89 Якубенко, І. М. Інформаційно-комунікаційні потоки в управлінні підприємством / І. М. Якубенко. - С.90-95 Маковій, В. В. Теоретичні аспекти планування в середовищі інформаційної системи підприємства / В. В. Маковій. - С.96-101 Нет сведений об экземплярах |
Виноградова, О. В. Концептуальна модель консалтингової взаємодії підприємств [Текст] / О. В. Виноградова, Н. О. Євтушенко> // Економіка менеджмент бізнес. - 2018. - №1. - С. 20-26 Рубрики: Економіка підприємств--Організація підприємства фывфывфыв: процес комунікативний -- діагностика Доп.точки доступа: Євтушенко, Н. О. Свободных экз. нет |
> Шифр: Е967532/2019/1 прочее 2019г. № 1 Князева, О. Стратегія забезпечення конкурентних переваг малих та середніх телекомунікаційних підприємств / О. Князева. - С.4-11 Гудзь, О. Є. Банківське кредитування інноваційного розвитку підприємств: можливості та ризики / О. Є. Гудзь. - С.12-19 Гудзь, О. Є. Інформаційна інфраструктура телекомунікаційних підприємств / О. Є. Гудзь. - С.20-25 Виноградова, О. В. Маркетингові інновації і телекомунікації: конвергенція послуг / О. В. Виноградова. - С.26-32 Зеліско, І. М. Розвиток інформаційного суспільства як домінанта інноваційного зростання / І. М. Зеліско. - С.33-39 Лазоренко, Л. В. Шляхи вдосконалення кадрової політики ПРАТ "Київстар" / Л. В. Лазоренко. - С.40-44 Гусєва, О. Ю. Корпоративна соціальна відповідальність телекомунікаційних підприємств як головний чинник їх конкурентоспроможності / О. Ю. Гусєва. - С.45-50 Сьомкіна, Т. В. Порогове значення пакету акції як інструмент управління корпоративним капіталом / Т. В. Сьомкіна. - С.51-56 Глушенкова, А. А. Методичні основи експертної оцінки інноваційного потенціалу телекомунікаційного підприємства / А. А. Глушенкова. - С.57-65 Борисенко, Л. М. Система фінансового контролюи і фінансово-бюджетна дисципліна в Україні / Л. М. Борисенко. - С.66-75 Сьомкіна, Т. В. Підготовка економістів: інноваційний підхід / Т. В. Сьомкіна. - С.76-84 Плахотнкова, Л. О. Кон’юнктура та особливості ринку праці інформаційно-комунікаційних технологій в Україні: маркетинговий аспект / Л. О. Плахотнкова. - С.85-91 Сорока, А. М. Інноваційний розвиток як механізм управління конкурентоспроможності телекомунікаційних підприємств / А. М. Сорока. - С.97-102 Гавриш, О. М. Вплив чинників на формування стратегії розвитку телекомунікаційних підприємств / О. М. Гавриш. - С.103-109 Труш, М. С. Теоретичні підходи до розуміння корпоративної культури підприємства / М. С. Труш. - С.110-116 Мартиненко, М. О. Теоретичні підходи до інтерпретації поняття "розвиток підприємства" / М. О. Мартиненко. - С.117-122 Шмалій, Л. В. Економічна безпека підприємства: сучасні проблеми забезпечення / Л. В. Шмалій. - С.123-129 Щербина, В. В. Сучасні тенденції розвитку телекомунікаційних підприємств / В. В. Щербина. - С.130-135 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Виноградова, О. В. Маркетингові інновації і телекомунікації: конвергенція послуг [Текст] / О. В. Виноградова> // Економіка менеджмент бізнес. - 2019. - № 1. - С. 26-32 Рубрики: Маркетинг інформаційний фывфывфыв: конвергенція -- цифровізація Свободных экз. нет |
> Шифр: Б615258/2019/2 Журнал 2019г. № 2 Вилегжагіна, Т. фонди публічних бібліотек як частина інформаційного простору країни / Т. Вилегжагіна. - С.4-6 Тітова, Н. Публічні бібліотеки Дніпропетровщини: вектори організаційно-структурних змін / Н. Тітова. - С.7-10 Виноградова, О. В. Діяльність пункту європейської інформації в Державній бібліотеці України для юнацтва / О. В. Виноградова, С. Зубченко. - С.10-11 Романуха, З. Обслуговування користувачів з інвалідністю в Рівненській ОУНБ / З. Романуха. - С.12-14 Когутич, І. "Читаємо разом" : діяльність літературного клубу при Закарпатській ОУНБ ім. Ф. Потушняка / І. Когутич. - С.14-16 Попова, Н. "БібліоКемп лідерів читання" на Херсонщині / Н. Попова. - С.16-17 Білик, О. Публічні бібліотеки в США: дослідження думок американців / О. Білик. - С.22-23 Хмура, Б. "Побудувала би велику бібліотеку в Жешуві і всім роздала електронні читанки..." / Б. Хмура. - С.24-26 Нагорна, Г. Документи про нематеріальну культурну спадщину краю у фондах Запорізької ОУНБ / Г. Нагорна. - С.27-30 Мальована, А. Вебліографія на допомогу науково-методичній діяльності Чернігівської ОУНБ ім. В. Г. Короленка / А. Мальована. - С.33-35 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Виноградова, О. В. Діяльність пункту європейської інформації в Державній бібліотеці України для юнацтва [Текстььь] / О. В. Виноградова, С. Зубченко> // Бібліотечна планета : щоквартальний науково-виробничий журнал. - 2019. - № 2. - С. 10-11 Рубрики: Бібліотечна справа--Інформаційні технології Бібліотеки для юнацтва фывфывфыв: євроінтеграція -- інформування населення Доп.точки доступа: Зубченко, С. Свободных экз. нет |
> Шифр: Е967532/2020/1 прочее 2020г. № 1 Гудзь, О. Є. Організаційно-інформаційні аспекти управління розвитком сучасного підприємства / О. Є. Гудзь. - С.5-10 Виноградова, О. В. Можливості месенджер-маркетингу для просування товарів та послуг в інтернеті / О. В. Виноградова. - С.11-20 Крейдич, І. М. Сучасний стан та тенденції організаційного розвитку телекомунікаційних підприємств / І. М. Крейдич, М. В. Ноняк. - С.21-28 Легомінова, С. В. Інноваційний потенціал сучасного підприємства / С. В. Легомінова. - С.29-37 Глушенкова, А. А. Основні напрями розвитку інноваційного потенціалу телекомунікаційного підприємства за об’єктами інноваційної діяльності / А. А. Глушенкова. - С.38-43 Мордас, І. В. Забезпечення економічної безпеки україни в контексті глобалізаційних процесів / І. В. Мордас. - С.44-48 Парій, Л. В. Ситуаційний аналіз в антикризовому управлінні підприємством / Л. В. Парій. - С.49-53 Трусова, Н. В. Формування потенціалу фінансової безпеки суб’єктів аграрного бізнесу / Н. В. Трусова. - С.54-63 Якименко, Ю. М. Формування потенціалу фінансової безпеки суб’єктів аграрного бізнесу / Ю. М. Якименко, Т. М. Мужанова. - С.64-69 Філіна, О. В. Роль та види контенту при просуванні в соціальних мережах / О. В. Філіна. - С.75-81 Шмалій, Л. В. Пріоритетні напрями розвитку інформаційно-комунікаційного забезпечення економічної безпеки підприємств зв?язку / Л. В. Шмалій. - С.90-96 Балановська, Т. І. Формування та розвиток цифрової компетентності працівників як складова антикризового управління організацією / Т. І. Балановська. - С.97-106 Сьомкіна, Т. В. Методологічні засади управління прибутком торгівельного підприємства / Т. В. Сьомкіна. - С.107-113 Сазонова, С. В. Обґрунтування стратегії інноваційного розвитку для сучасних телекомунікаційних підприємств України / С. В. Сазонова. - С.114-121 Пильнова, В. П. Інтернет-торгівля: особливості реалізації товару за допомогою інтернету / В. П. Пильнова. - С.122-129 Виноградова, О. В. Шляхи підвищення конкурентоспроможності на ринку телекомунікаційних послуг України / О. В. Виноградова. - С.130-140 Крижко, О. В. Особливості стимулювання збуту на підприємстві залежно від суб'єктів стимулювання / О. В. Крижко. - С.141-148 Крижко, О. В. Ейдос маркетингової стратегії підприємства / О. В. Крижко. - С.149-155 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Виноградова, О. В. Можливості месенджер-маркетингу для просування товарів та послуг в інтернеті [Текст] / О. В. Виноградова> // Економіка менеджмент бізнес. - 2020. - № 1. - С. 11-20 Рубрики: Маркетингові дослідження--Ринок продукції фывфывфыв: онлайн комунікації -- сервіси обміну Свободных экз. нет |
Виноградова, О. В. Шляхи підвищення конкурентоспроможності на ринку телекомунікаційних послуг України [Текст] / О. В. Виноградова> // Економіка менеджмент бізнес. - 2020. - № 1. - С. 130-140 Рубрики: Ринок послуг фывфывфыв: регулювання -- управління Свободных экз. нет |