> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: П21/2018/3/4 Газета 2018г. № 3/4 Маценко, В. Індивідуальність особистості : ключові поняття / В. Маценко. - С.4-7 Рибалка, В. Гуманістична психологія і педагогіка : Микола Якович Грот / В. Рибалка. - С.8-11 Попович, К. Самооцінка підлітка : година психолога / К. Попович. - С.12-17 Герасименко, Є. Крила любові : практичний досвід / Є. Герасименко. - С.18-20 Бєляєва, О. Підвищення самооцінки : програма занять / О. Бєляєва, К. Попович. - С.22-48 Веленко, А. Протидія булінгу : заняття з елементами тренінгу для учнів 5-10-х класів / А. Веленко. - С.50-58 Збарак, О. Позитивні емоції : 5 корисних порад на кожен день / О. Збарак. - С.60-62 Щербина, В. Депресія та пов’язана з нею суїцидальна поведінка в дітей і підлітків / В. Щербина. - С.64-66 Роденко, О. Адаптація та дезадаптація : соціальна адаптація дитини в шкільному просторі / О. Роденко. - С.68-75 Діти з особливими потребами : планування та реалізація психолого-педагогічного супроводу. - С.76-77 Скрипник, Т. Розлади аутичного спектра / Т. Скрипник. - С.78-82 Скрипник, Т. Ресурси середовища : для дітей з аутизмом / Т. Скрипник. - С.84-92 Нет сведений об экземплярах |
Веленко, А. Протидія булінгу : заняття з елементами тренінгу для учнів 5-10-х класів [Текст] / А. Веленко> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №3/4. - С. 50-58 Рубрики: Психологія практична Психологія соціальна--Конфлікти фывфывфыв: булінг -- форми булінгу -- психологічні вправи -- кібербулінг -- тролінг -- флеймінг Свободных экз. нет |
> Шифр: П21/2019/1 Газета 2019г. № 1 Козлова, А. Крок уперед : протидія булінгу / А. Козлова. - С.4-8 Кодекс України про адміністративні правопорушення. - С.9-11. Бєляєва, О. Булінг зсередини: причини та наслідки / О. Бєляєва. - С.12-19 Бугайчук, А. Групи підтримки та мобільні додатки: як борються зі шкільним булінгом у США та Канаді / А. Бугайчук. - С.20-25 Козлова, А. Знайомство з булінгом / А. Козлова. - С.26-37 Шкелебей, Л. Конфлікт породжує насильство : виховна година / Л. Шкелебей. - С.38-43 Рашковська, І. Булінг та особистість / І. Рашковська. - С.44-59 Веленко, А. Протидія булінгу : цикл практичних занять для підлітків / А. Веленко. - С.60-73 Поліщук М. Ну в кого він такий? : практичне заняття з батьками / Поліщук М. - С.74-79 Поліщук, М. Стоп агресії : практичне заняття для педагогів / М. Поліщук, В. Почупайло. - С.80-91 Вавілова, А. Ризик неминучий : виступ психолога на педраді / А. Вавілова. - С.92 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Веленко, А. Протидія булінгу : цикл практичних занять для підлітків [Текст] / А. Веленко> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2019. - № 1. - С. 60-73 Рубрики: Психологія соціальна--Конфлікти Психологія практична фывфывфыв: ПОНЯТТЯ БУЛІНГ -- ЦЬКУВАННЯ В ШКОЛІ Свободных экз. нет |
> Шифр: П21/2019/2 Газета 2019г. № 2 Козлова, А. Рецепти арт-терапії: специфіка терапевтичного впливу / А. Козлова. - С.4-11 Науменко, О. Як зробити навчальний процес цікавим / О. Науменко. - С.12-30 Репко, Н. Від організації до інтерпретації / Н. Репко. - С.30-37 Веленко, А. Для учасників освітнього процесу / А. Веленко. - С.38-41 Львова, Н. Арт-терапевтичні методи роботи з дітьми / Н. Львова. - С.42-59 Муляр, І. Тренінгове заняття для підлітків / І. Муляр. - С.60-67 Краснік, О. Гра для учнів 1-4 класів / О. Краснік. - С.68-73 Гармаш, І. Способи виховання в сучасних дітей людяності та доброти / І. Гармаш. - С.74-81 Гриценко, Н. Заняття з елементами тренінгу / Н. Гриценко. - С.82-91 Веленко, А. Заняття для учнів 1-4-х класів / А. Веленко. - С.92-96 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Веленко, А. Для учасників освітнього процесу [Текст] / А. Веленко> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2019. - № 2. - С. 38-41 Рубрики: Психологія практична фывфывфыв: КОРИСНІ ТЕХНІКИ -- АРТ-ТЕРАПІЯ Свободных экз. нет |
Веленко, А. Заняття для учнів 1-4-х класів [Текст] / А. Веленко> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2019. - № 2. - С. 92-96 Рубрики: Психотерапія Психологія практична фывфывфыв: ПОЗИТИВНИЙ НАСТРІЙ -- РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ -- СТВОРЕННЯ ДОБРОЗИЧЛОВОЇ АТМОСФЕРИ В КЛАСІ Свободных экз. нет |