> Шифр: М3/2018/3 Журнал 2018г. № 3 Бучинська, О. Тенденції та перспективи розвитку рекламного ринку / О. Бучинська. - С.5-12 Басулто, Ж. Тренды социальных медиа 2018 / Ж. Басулто. - С.13-18 Діджитал липень: рейтинг сайтів та мобільних додатків від Kantar TNS. - С.23-25 Споживчі настрої в Україні, червень 2018: індекс склав 65,6. - С.26-27 Щирін, Ю. Як почути рівень задоволеності клієнта? (унікальна методика ALADIS компанії AIM в дії) / Ю. Щирін. - С.28-30 Головні тенденції ринку праці України І півріччя 2018 року. - С.32-35 На сторожі комунікацій: ринок праці та PR-фахівці. - С.41-45 Зозульов, О. Функціонально-структурна модель товару як основа для стрес-тестування маркетингової бізнес-моделі компанії / О. Зозульов. - С.47-54 Діяльність сертифікаційного центру при Одеському Національному політехнічному університеті. - С.55 Максименко, О. Вимоги часу до оцінювання кваліфікаційного рівня фахівців в житловій сфері. Історії питання / О. Максименко. - С.56-59 Стариков, С. Тренінги Української асоціації маркетингу / С. Стариков. - С.60-62 Діяльність ІГКР у ЗНУ відбувся семінар із попередження проявів сексистської реклами. - С.66-69 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Бучинська, О. Тенденції та перспективи розвитку рекламного ринку [Текст] / О. Бучинська> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 5-12 Рубрики: Маркетинг послуг фывфывфыв: комунікації -- реклама -- PR Свободных экз. нет |
> Шифр: М3/2018/4 Журнал 2018г. № 4 Міжнародний форум "Реклама ХХІ сторіччя. Стандарт недискримінаційної реклами". - С.4-5 Лилик, І. Гендерний діалог в рекламній галузі: від відображення до формування / І. Лилик. - С.6-14 Сміллі, Е. Гендерні стереотипи в рекламі: зображення, сприйняття та шкода / Е. Сміллі, О. Давліканова. - С.15-36 Бучинська, О. Гендерні образи сучасної реклами / О. Бучинська. - С.37-41 Хобта, С. Гендерні стереотипи та уявлення про гендерну дискримінацію онлайн-користувачів України / С. Хобта. - С.42-46 Які іграшки ви даєте своїм дітям?. - С.47-49 Машина, Ю. Крос-девайся комерція: стан та перспективи розвитку в Україні / Ю. Машина, В. Кривещенко. - С.50-57 Кулакова, В. Механізми формування корпоративної культури / В. Кулакова. - С.58-63 Чайка, Є. Ринок куберспорту: стан та структура / Є. Чайка. - С.64-71 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Бучинська, О. Гендерні образи сучасної реклами [Текст] / О. Бучинська> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 37-41 Рубрики: Комунікація--Масова комунікація фывфывфыв: реклама -- PR -- реклама сучасна -- сексизм Свободных экз. нет |
> Шифр: М3/2018/5 Журнал 2018г. № 5 Лазебник, М. Об'єм рекламно-комунікаційного ринку України 2018 і прогноз об'ємів ринку 2019 / М. Лазебник. - С.4-11 Спикери 12 Remarketing рассказали как сделать бренд видимым. - С.11-16 Фокус на споживачів - дослідження споживчих настроїв від Genesys. - С.16-27 Ковальчук, С. Сценарії співпраці підприємств реального сектору економіки з неприбутковими організаціями на засадах соціально-відповідального маркетингу / С. Ковальчук, М. Принько. - С.27-35 Споживчі настрої в Україні, листопад 2018: індекс склав 59,8. - С.35-37 Боде, Л. Європейські рекламні стандарти та зображення жінок і чоловіків в рекламі: правила, тренди, ініціативи / Л. Боде, Ж. Райжите. - С.37-47 Бучинська, О. Еволюція жіночих та чоловічих образів в рекламі / О. Бучинська. - С.47-65 Максименко, О. Формування системи незалежного оцінювання професійних управителів та енергоменеджерів як відповідь на виклики сьогодення / О. Максименко. - С.65-70 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Бучинська, О. Еволюція жіночих та чоловічих образів в рекламі [Текст] / О. Бучинська> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 47-65 Рубрики: Реклама--Маркетинг фывфывфыв: ІМІДЖЕВА СКЛАДОВА В РЕКЛАМІ -- СУЧАСНА РЕКЛАМА Свободных экз. нет |
> Шифр: М3/2019/5 Журнал 2019г. № 5 Ільїна, С. Інструменти моніторингу та аналітики ринку маркетингових досліджень України з системи ProZorro / С. Ільїна. - С.4-10 Ринок маркетингових сервісів - 2019-2020: висновки 2019. - С.11-16 Монтрін, І. Оцінювання ефективності реклами підприємства на ринку туристичних послуг / І. Монтрін, А. Коротєєва. - С.17-22 Гарслян, И. Private Labelэкономия или разумное потребление / И. Гарслян. - С.23-25 Новикова, З. PR на ринку сучасного образотворчого мистецтва / З. Новикова. - С.26-33 Бучинська, О. Чорна п’ятниця: міф чи реальність / О. Бучинська. - С.34-42 Корчинський, А. Адвокати бренду як ефективний інструмент маркетингових комунікацій в соціальних медіа / А. Корчинський. - С.43-52 Стельмахова, О. Лобізм без резонансу : вийшла нова вітчизняна книга про PR / О. Стельмахова. - С.53-54 Ковальчук, С. Медіаграмотність як сучасний інструмент боротьби з маніпуляторами та фейками / С. Ковальчук ; C/ Rjdfkmxer, О. Мороз. - С.55-64 Українські вузи почали пілотні проекти по впровадженню дуальної форми здобуття освіти. - С.65-66 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Бучинська, О. Чорна п’ятниця: міф чи реальність [Текст] / О. Бучинська> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 5. - С. 34-42 Рубрики: Паблик рілейшнз фывфывфыв: РИНОК образотворчого мистецтва -- зв’язки з громадскістю Свободных экз. нет |
> Шифр: М3/2019/6 Журнал 2019г. № 6 Лазебник, М. Об’єм рекламно-комунікаційного ринку України 2019 і прогноз об’ємів ринку 2020 / М. Лазебник. - С.12-18 Ринок маркетингових сервісів - 2019-2020: прогноз 2020. - С.19-25 Новикова, І. Формування системи управління маркетинговими ризиками інноваційної діяльності підприємств в сучасних умовах / І. Новикова. - С.26-35 Субот, О. Якість українського молока - шанс для експорту чи загроза для внутрішнього ринку? / О. Субот, О. Гладунов. - С.36-41 Танасійчук, А. Вивчення попиту на мінеральну воду / А. Танасійчук, А. Габрид. - С.42-49 Лилик, І. 2019: звіт про діяльність індустріального гендерного комітету з реклами / І. Лилик, О. Бучинська. - С.52-58 Савицька, Н. Звіт про діяльність Харківського регіонального представництва індустріального гендерного комітету з реклами / Н. Савицька, М. Михайлова. - С.59-62 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Лилик, І. 2019: звіт про діяльність індустріального гендерного комітету з реклами [Текст] / І. Лилик, О. Бучинська> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 6. - С. 52-58 Рубрики: Реклама--Маркетинг фывфывфыв: дискримінаційні рекламні кампанії -- тема сексизму -- аналіз скарг на рекламу Доп.точки доступа: Бучинська, О. Свободных экз. нет |
> Шифр: М3/2020/1 Журнал 2020г. № 1 Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2019 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ / І. Лилик. - С.4-29 Танасійчук, А. Маркетингові дослідження ринку приладдя для малювання / А. Танасійчук, О. Гуцало. - С.30-44 Бучинська, О. Як маркетинг заробляє на коронавірусі / О. Бучинська. - С.45-54 Решетілова, Т. Особливості просування інноваційних товарів на промисловому ринку / Т. Решетілова. - С.55-57 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Бучинська, О. Як маркетинг заробляє на коронавірусі [Текст] / О. Бучинська> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 1. - С. 45-54 Рубрики: Маркетинг Україна фывфывфыв: українські підприємства -- реклама -- товарна пропозиція Свободных экз. нет |