Шифр: У393107/2017/5
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текстььь] : науково-методичний журнал. - К., 1997 - . - Выходит раз в два месяца
2017г. № 5
Содержание:
Фасоля, А. Методичний коментар щодо вивчення української літератури у 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів з урахуванням змін у навчальних програмах (2017-2018 навчальний рік) / А. Фасоля. - С.2-6
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська мова 5-9 класи (6-7 класи). - С.7-35
Бондаренко, Н. Проектна діяльність учнів на уроках української мови / Л. Галаєвська; Л. Овдійчук; Ю. Бондаренко; В. Нищета; О. Шестак. - С.36-40
Галаєвська, Л. Удосконалення мовленнєвих умінь і навичок учнів 8-9 класів на уроках розвитку мовлення / Л. Галаєвська ; Л. Овдійчук; Ю. Бондаренко; В. Нищета; О. Шестак. - С.41-44
Овдійчук, Л. Павло Грабовський як особистість : вивчення біографії письменника у загальноосвітній школі та ВНЗ за першоджерелами на основі критичного мислення / Л. Овдійчук ; Ю. Бондаренко; В. Нищета; О. Шестак. - С.45-52
Бондаренко, Ю. Метод лекції : загальнодидактична та методико-літературна специфіка / Ю. Бондаренко ; В. Нищета; О. Шестак. - С.53-56
Нищета, В. Про риторику просто. Освітні діалоги з уявним співрозмовником / В. Нищета ; О. Шестак. - С.57-61
Шестак, О. Родинне свято "Вічний дарунок - хустина квітчаста" / О. Шестак. - С.62-64
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Бондаренко, Ю.
    Метод лекції: загальнодидактична та методико-літературна специфіка [Текст] / Ю. Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2017. - №5. - С. 53-56

Рубрики: Українська література--Методика викладання

   Вища освіта--Методика викладання дисциплін


фывфывфыв:
дидактика -- шляхи вивчення літературного матеріалу -- види лекцій
Свободных экз. нет


Шифр: Д212508/2018/1
   Журнал

Дивослово (українська мова й література в навчальних закладах) [Текстььь] : викладання мови і літератури в середніх школах, ліцеях, ПТУ, ВУЗ-ах. - К., 1951 - . - Выходит ежемесячно
2018г. № 1
Содержание:
Дроздовський, Д. Виклики і перспективи реформування сучасної освіти в Україні / Д. Дроздовський. - С.2-9
Бойко, Н. Формування предметних компетентностей у процесі підготовки до ЗНО / Н. Бойко. - С.10-16
Чайка, Л. Узагальнення й систематизація знань із теми "Безсполучникове складне речення" / Л. Чайка. - С.17-22
Бондаренко, Ю. Самостійна робота як спосіб реалізації загальнодидактичних та методико-літературних завдань / Ю. Бондаренко. - 23-27. - Бібліогр.: С. 27
Денискіна, Г. Художня палітра Юрія Кобилецького: поєднання стандарту та образності / Г. Денискіна, О. Кобелецька. - 28-34. - Бібліогр.: С. 34
Михно, Л. Мовноестетична природа українських народних історичних пісень / Л. Михно. - 35-39. - Бібліогр.: С. 39
Брайко, О. Кінематографічний темпоритм у прозі Євгена Гуцала для дітей / О. Брайко. - 40-45. - Бібліогр.: С. 45
Кошова, І. Не біймося говорити про любов : роздум із досвіду / І. Кошова. - 46-50. - Бібліогр.: С. 50
Соцька, Т. Трактування проблем виховання особистості та формування креативу в тетралогії Анатолія Дімарова "На коні й під конем" / Т. Соцька. - 51-55. - Бібліогр.: С. 55
Фока, М. Словесні портрети Павла Тичини на межі живопису та скульптури / М. Фока. - 56-60. - Бібліогр.: С. 60
Кіраль, С. Методичні моделі вивчення літературних напрямів / С. Кіраль. - С.61-62
Дроздовський, Д. Науковець із "ферментом любові" : 18 листопада не стало академіка Віталія Дончика / Д. Дроздовський. - С.63-64
Крисюк, В. Якою будеш ти, моя майбутня родино? : твір-роздум на морально-етичну тему / В. Крисюк. - С.7-9
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Бондаренко, Ю.
    Самостійна робота як спосіб реалізації загальнодидактичних та методико-літературних завдань [Текстььь] / Ю. Бондаренко // Дивослово (українська мова й література в навчальних закладах). - 2018. - № 1. - 23-27. - Бібліогр.: С. 27

Рубрики: Українська література--Методика викладання

   Дидактика--Самостійна робота


фывфывфыв:
аналіз літературних творів
Свободных экз. нет


Шифр: Д212508/2018/3
   Журнал

Дивослово (українська мова й література в навчальних закладах) [Текстььь] : викладання мови і літератури в середніх школах, ліцеях, ПТУ, ВУЗ-ах. - К., 1951 - . - Выходит ежемесячно
2018г. № 3
Содержание:
Власне висловлення на зовнішньому незалежному оцінюванні з української мови і літератури : 8
Авраменко, О. Короткий словник наголосів / О. Авраменко ; Н. Борисенко. - С.9-10
Борисенко, Н. Навчання як маленька велика пригода : квести на уроках та в позакласній роботі / Н. Борисенко ; Л. Рижук. - С.11-15
Рижук, Л. Технологічна картка як форма планування навчальної діяльності / Л. Рижук ; Ю. Бондаренко. - 16-18. - Бібліогр.: С. 18
Бондаренко, Ю. самостійна робота як спосіб реалізації загальнодидактичних та методико-літературних завдань / Ю. Бондаренко ; О. Юдіна. - 19-24. - Бібліогр.: С. 24 - Продовж. Початок : № 1, 2018
Юдіна, О. Викривальна і повчальна спрямованість байок Леоніда Глібова "Муха і бджола" та "Бджола і мухи". 6 клас / О. Юдіна ; Г. Олексієнко. - С.25-28
Олексієнко, Г. Узагальнення знань із теми "Безсполучникове складне речення" / Г. Олексієнко ; Г. Карпінчук. - С.29-31
Карпінчук, Г. Михайло Новицький у шевченкознавстві 1920 - 1960-х років / Г. Карпінчук ; Т. Бутурлим. - 32-37. - Бібліогр.: С. 37
Бутурлим, Т. Роль позитивного мислення в життєвому сценарії Тараса й Ликерії : урок за драмою Олександра Забарного "Грішниця" / Т. Бутурлим ; І. Назаренко. - С.38-42
Назаренко, І. Шевченків світ... Що ми про нього знаємо? : інтелектуальна гра / І. Назаренко ; О. Черкас. - С.43-44
Черкас, О. Маскулінні домінанти художньої моделі світу у шевченкознавчому космосі / О. Черкас ; О. Калита. - 45-49. - Бібліогр.: С. 49
Калита, О. Експресивність наукового стилю : синтаксичний рівень / О. Калита ; Л. Томіленко. - 50-53. - Бібліогр.: С. 53
Томіленко, Л. Російсько-українські перекладні словники початку ХХ ст. як джерело вивчення українських прізвищ / Л. Томіленко ; І. Мельник. - 54-57. - Бібліогр.: С. 57
Якщо ти щось любиш, то треба говорити про це найкращою мовою" : інтерв’ю Катерини Девдери з Богданою Матіяш. - С.58-60
З книжки "Пічня Пісень". - С.61
Мельник, І. Слушні поради з культури усного та писемного мовлення для державних службовців і не тільки... / І. Мельник. - С.62
Вживаймо питому українську лексику : із книжки "Основи культури мовлення" І. Левчук і Л. Матящук. - С.63
Дзвінка, М. Співоча квітка / М. Дзвінка. - 64. - Зміст: "Умитий дощами..." ; Конвалії ; "Відлітають у вирій роки..." та ін.
Чуйко, Т. Мистецька вітальня Дмитра Стецька / Т. Чуйко. - с. [3] (обкл.)
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Бондаренко, Ю.
    Самостійна робота як спосіб реалізації загальнодидактичних та методико-літературних завдань [Текстььь] / Ю. Бондаренко // Дивослово (українська мова й література в навчальних закладах) : Викладання мови і літератури в середніх школах, ліцеях, ПТУ, ВУЗ-ах. - 2018. - № 3. - 19-24. - Бібліогр. : С. 24 - Продовж. Початок : № 1, 2018

Рубрики: Література--Методика викладання

Свободных экз. нет


Шифр: Д212508/2018/5
   Журнал

Дивослово (українська мова й література в навчальних закладах) [Текстььь] : викладання мови і літератури в середніх школах, ліцеях, ПТУ, ВУЗ-ах. - К., 1951 - . - Выходит ежемесячно
2018г. № 5
Содержание:
Пометун, О. Як розвивати критичне мислення в учнів / О. Пометун. - С.2-5
Криворотенко, О. Використання прийомів розвитку критичного мислення на уроках літератури / О. Криворотенко. - С.6-11
Угніч, Р. Теорія і практика моделювання компетентнісного уроку / Р. Угніч. - 12-19. - Бібліогр.: С. 17
Гайван, В. Правопис складних прислівників / В. Гайван. - 20-23. - Бібліогр.: С. 23
Дзюбенко-Мейс, Н. Проснулись газони, в фіалок - урок декламації..." / Н. Дзюбенко-Мейс. - С.23
Бондаренко, Ю. Самостійна робота як спосіб реалізації загальнодидактичних та методико-літературних завдань / Ю. Бондаренко. - 24-30. - Бібліогр.: С. 30. - Закінч. Початок : № 1, № 3, 2018
Мацько, О. Основні правила етикетного спілкування / О. Мацько. - 31-35. - Бібліогр.: С. 35
Поворознюк, С. Етичні стереотипи татарського народу в творах Михайла Коцюбинського / С. Поворознюк. - 36-40. - Бібліогр.: С. 40
Ільницький, М. Ми так близько долетіли до чудес..." : штрихи до портрета Дмитра Загула / М. Ільницький. - 41-48. - Бібліогр.: С. 48
Качак, Т. Проза Степана Процюка для дітей та юнацтва / Т. Качак. - С.49-55
Федоров, В. Собор" Олеся Гончара крізь призму часу / В. Федоров. - 56-59. - Бібліогр.: С. 59
Мія Марченко: Всі помиляються, все швидкоплинне, тому живи, слухай своє серце, не дай страху поглинути тебе : [про себе]. - С.60-62
Кох, А. Дітки з клітки: молоде покоління українців ХХ ст. у лабетах тоталітарної системи / А. Кох. - С.63-64
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Бондаренко, Ю.
    Самостійна робота як спосіб реалізації загальнодидактичних та методико-літературних завдань [Текстььь] / Ю. Бондаренко // Дивослово (українська мова й література в навчальних закладах) : викладання мови і літератури в середніх школах, ліцеях, ПТУ, ВУЗ-ах. - 2018. - № 5. - 24-30. - Бібліогр.: С. 30. - Закінч. Початок : № 1, № 3, 2018

Рубрики: Література--Методика викладання

фывфывфыв:
способи вивчення літературного матеріалу
Свободных экз. нет


    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: У317902/2017/4
   Журнал

Українська культура [Текстььь] : культурно-освітній та літературно-мистецький ілюстрований журнал. - К., 1921 - . - Выходит ежемесячно
2017г. № 4
Содержание:
Теліга, О. Партачі життя / О. Теліга. - С.4-9
"Екс" : [про пригодницьку стрічку режисера Сергія Лисенка]. - С.10-11
Лисенко, С. "Екс" - фільм про бойовиків УВО : [розмову вів Влад Требуня] / С. Лисенко ; О. Теліга. - С.12-29
Герої української нації. - С.30-34
Теліга, О. Засудженим (Біласові й Данилишинові) / О. Теліга ; У. Самчук. - С.35
Руснак, І. "Слово Україна не сходило з уст" : Улас Самчук і його роман про УВО / І. Руснак ; Я. Гловацький. - С.36-41
Самчук, У. Саботаж УВО. Частина ІІ. Частинний вступ [Уривок] / У. Самчук ; Д. Гарбачов. - С.42-47
Гловацький, Я. Януш Гловацький : Я зачекав, коли впаде комунізм, і повернувся : [інтерв'ю з Я. Гловацьким, розмовляла Олена Бабій] / Я. Гловацький ; Ю. Бондаренко. - С.48-53
Гарбачов, Д. Учителі й учні : українські авангардитсти Екстер і Богомазов та київська група єврейських кубофутуристів [Епштейн, Шор, Шифрин, Рабинович, Лисицький], 1918-1920 / Д. Гарбачов ; Д. Чобіт. - С.54-59
Волонтерство в музеї : [до 70-ти річного ювілею і 50-ти ліття творчої діяльності майстра]. - С.60
Бондаренко, Ю. Verbamagistri [слова вчителя] / Ю. Бондаренко ; В. Гайдабура. - С.62-63
Чобіт, Д. Спадкоємниця Соломії Крушельницької / Д. Чобіт ; В. Колтунова. - С.64-66
Андрієвський, Л. Найяскравіше світло українського театру / Л. Андрієвський. - С.67-73
Гайдабура, В. Життєпис Гани Борисглібської / В. Гайдабура. - С.74
Колтунова, В. Крим. Початок... / В. Колтунова. - С.78-80
Нет сведений об экземплярах



    Бондаренко, Ю.
    Verbamagistri [слова вчителя] [Текст] / Ю. Бондаренко // Українська культура : культурно-освітній та літературно-мистецький ілюстрований журнал. - 2017. - №4. - С. 62-63

Рубрики: Право--Персоналії--Україна

фывфывфыв:
цивільне право -- правник -- суд -- історія права
Доп.точки доступа:
Боровиковський, О. \о нем\

Свободных экз. нет


Шифр: У393107/2018/3
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текстььь] : науково-методичний журнал. - К., 1997 - . - Выходит раз в два месяца
2018г. № 3
Содержание:
Горошкіна, О. Роль шкільного підручника в реалізації компетентнісного підходу до навчання української мови учнів ліцею / О. Горошкіна. - С.2-7
Бондаренко, Н. Норми української літературної мови в курсі старшої школи / Н. Бондаренко. - С.8-13
Кучеренко, І. Технологія проблемного навчання української мови: сутність та лінгводидактичний потенціал / І. Кучеренко. - С.14-21
Попова, Л. Принципи формування текстотворчих умінь учнів старшої школи / Л. Попова. - С.22-25
Галаєвська, Л. Формування інформаційної компетентності старшокласників на уроках української мови / Л. Галаєвська. - С.26-29
Бондаренко, Ю. Літературні спостереження в школі як вид діяльності / Ю. Бондаренко. - С.30-33
Азьомов, В. Родоцентричні первні поетичного світу Тараса Шевченка у вірші "У тієї Катерини хата на помості..." / В. Азьомов. - С.34-37
Рудик, Л. Уроки вивчення повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім’я" / Л. Рудик. - С.38-43
Масловська, Л. Роль нестандартних уроків української мови та літератури у формуванні предметної й ключових компетентностей / Л. Масловська. - С.44-49
Адаменко, В. Хроніка руйнації роду Гречок як хроніка руйнації ментальності українців в кінці XIX - на початку XX століття : (за повістю Володимира Леонтовича "Хроніка Гречок") / В. Адаменко. - С.50-52
Криворотенко, О. Притча про блудного сина. Універсальність євангельських істин людського буття : українська література, 9 клас / О. Криворотенко. - С.52-56
Фасоля, А. Сучасна шкільна літературна освіта: новий підручник української літератури для 10-го класу / А. Фасоля, В. Тименко. - С.57-62
Жайворон, М. Світ української поезії / М. Жайворон. - 63. - Зміст : "Синій купол небес - не розписаний храм..." ; "Останні дні весни. Мужність грози..." ; "Туман сивіє, струшує росу..." та ін.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Бондаренко, Ю.
    Літературні спостереження в школі як вид діяльності [Текст] / Ю. Бондаренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2018. - № 3. - С. 30-33

Рубрики: Українська література--Методика викладання

фывфывфыв:
текстуальне спостереження
Свободных экз. нет


Шифр: У393107/2017/6
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текстььь] : науково-методичний журнал. - К., 1997 - . - Выходит раз в два месяца
2017г. № 6
Содержание:
Ярмолюк, А. Вивчення складносурядного речення за новим підручником української мови для 9 класу (автори Н. Б. Голуб, А. В. Ярмолюк) / А Ярмолюк. - С.2-11
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська мова 5-9 класи (8-9 класи). - С.12-31
Бондаренко, Ю. Контроль, корекція і застосування літературних знань та вмінь / Ю. Бондаренко. - С.32-36
Усатенко, Т. Горизонт нової української школи : компетентність "спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами" / Т. Усатенко. - С.37-40
Степанченко, О. Потенціал української літератури - основа формування духовності учнів / О. Степанченко. - С.41-43
Бондарчук, К. Зовнішнє незалежне оцінювання як форма моніторингу компетентностей з української мови та літератури / К. Бондарчук. - С.44-48
Фещенко, М. Соціальні мережі як платформа висвітлення соціальних і культурних явищ / М. Фещенко. - С.49
Круценко, С. Основні види складнопідрядних речень. Підрядні сполучники і сполучні слова. Розділові знаки в складнопідрядному реченні / С. Круценко. - С.50-52
Рудик, Л. Дума "Маруся богуславка". Проблема вибору, душевна роздвоєність Марусі Богуславки між любов’ю до рідної землі та становищем дружини турецького вельможі / Л. Рудик. - С.53-55
Тюлюкіна, Т. Ступені порівняння прислівників. Прислівник у ролі головних і другорядних членів речення. Розбір прислівника як частини мови / Т. Тюлюкіна. - С.56-58
Лис, В. Готуючись до ЗНО з української мови 2018 року в нестандартний та ефективний спосіб / В. Лис. - С.59-60
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Бондаренко, Ю.
    Контроль, корекція і застосування літературних знань та вмінь [Текст] / Ю. Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2017. - №6. - С. 32-36

Рубрики: Українська література--Методика викладання

фывфывфыв:
урок -- контрольно-навчальна ситуація -- навчально-розвивальна ситуація -- етапи уроку
Свободных экз. нет


Шифр: Д212508/2018/12
   Журнал

Дивослово (українська мова й література в навчальних закладах) [Текстььь] : викладання мови і літератури в середніх школах, ліцеях, ПТУ, ВУЗ-ах. - К., 1951 - . - Выходит ежемесячно
2018г. № 12
Содержание:
Баган, О. Роздуми над новою програмою з української літератури для 10-11 класів / О. Баган. - С.2-10. - Закінч. Початок : № 11, 2018
Мовчан, Р. Канон української класики, його функціонування в сучасній школі / Р. Мовчан. - 11-15. -Бібліогр.: С. 15
Карпельова, І. Упровадження технології розвитку критичного мислення на уроках вивчення творчості Олександра Довженка / І. Карпельова, О. Шуневич. - С.16-25
Дроздовський, Д. Усеукраїнський конкурс на шляху до Нової української школи / Д. Дроздовський. - С.26-28
Кецмур, О. Кроки до перемоги / О. Кецмур. - С.29-36
Бондаренко, Ю. Узагальнення і систематизація на уроках літератури / Ю. Бондаренко. - С.37-42
Книжки, подаровані редакції. - С.42
Мазур, Л. Ілля Киріяк і його "Сини землі" - повість про українське життя в Канаді / Л. Мазур. - С.43-46
Тищенко, О. Уявлення і уява в мовному спілкуванні / О. Тищенко. - С.47-49
Цікавий випадок словотвору. - С.50-51
Задорожний, В. Чому кільцевий нещасніше за кінцевий? : [про історію двох слів] / В. Задорожний. - С.51-52
Скорина, Л. Франкове слово в українському письменстві 1920-х років : до проблеми визначення репертуару прецедентних текстів епохи / Л. Скорина. - 53-60. - Бібліогр.: С. 60
Календар пам’ятних дат на 2019 рік. І півріччя. - С.61
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Бондаренко, Ю.
    Узагальнення і систематизація на уроках літератури [Текстььь] / Ю. Бондаренко // Дивослово (українська мова й література в навчальних закладах) : викладання мови і літератури в середніх школах, ліцеях, ПТУ, ВУЗ-ах. - 2018. - № 12. - С. 37-42

Рубрики: Література--Методика викладання

фывфывфыв:
напрями узагальнення
Свободных экз. нет


Шифр: Д212508/2019/2
   Журнал

Дивослово (українська мова й література в навчальних закладах) [Текстььь] : викладання мови і літератури в середніх школах, ліцеях, ПТУ, ВУЗ-ах. - К., 1951 - . - Выходит ежемесячно
2019г. № 2
Содержание:
Сорока, Г. Музика у слові : урок у 10 класі за новелою Ольги Кобилянської "Impromptu phantasie" / Г. Сорока. - С.2-6
Лінійчук, Т. Формування читацької компетентності учнів через використання технології вітагенного навчання : на матеріалі повісті Степана Процюка "Варвари" / Т. Лінійчук. - С.7-9
Угніч, Р. Створення рекламного буклета молодіжного вбрання : бінарні уроки в 7 класі / Р. Угніч, О. Андрієнко. - С.10-14
Приходько, О. Професіограма вчителя української мови й літератури в контексті нової української школи / О. Приходько. - С.15-21
Пристай, Л. Проблема бездуховності людини у п’єсі Івана Карпенка-Карого "Сто тисяч" : конкурсний урок літератури у 8 класі / Л. Пристай. - С.22-24
Бондаренко, Ю. Узагальнення і систематизація на уроках літератури / Ю. Бондаренко. - С.25-30
Рибалко, К. Добро без сліду не минає : [А. М. Фасоля] / К. Рибалко. - С.31
фывфыв: некролог
Струганець, Л. З любов’ю до рідного слова : [до ювілею Л. Мацько] / Л. Струганець. - С.32-34
Семеног, О. Мовний портрет наукового наставника у вимірах лінгвоперсонології : [до ювілею Л. Мацько] / О. Семеног. - С.35-38
Мафтин, Н. Ідеал краси у творчості Лесі Українки / Н. Мафтин. - С.39-45
Гнатюк, М. Зі славного роду Старицьких... / М. Гнатюк. - С.46-51
Михайлюк, Ю. Специфіка вивчення масової літератури у школі / Ю. Михайлюк. - С.52-54
Проворний, Є. Пробіжки : [вірш] / Є. Проворний. - С.54
Єсипенко, Д. Плагіат: толерований і токсичний / Д. Єсипенко. - С.55-59
Микитюк, В. Педагогічний роман про Івана Франка / В. Микитюк. - С.60-64
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Бондаренко, Ю.
    Узагальнення і систематизація на уроках літератури [Текст] / Ю. Бондаренко // Дивослово (українська мова й література в навчальних закладах) : викладання мови і літератури в середніх школах, ліцеях, ПТУ, ВУЗ-ах. - 2019. - № 2. - С. 25-30

Рубрики: Українська література--Методика викладання

фывфывфыв:
9-11 класи -- узагальнювально-навчальна ситуація
Свободных экз. нет


Шифр: У393107/2019/1
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текстььь] : науково-методичний журнал. - К., 1997 - . - Выходит раз в два месяца
2019г. № 1
Содержание:
Хом'як, І. Розвиток критичного мислення у студентів-філологів / І. Хом'як. - С.2-7
Бондаренко, Ю. Жанрово-родовий аналіз літературного твору в школі / Ю. Бондаренко. - С.8-13
Міщенко, О. Формування предметної компетентності старшокласників у процесі хронотопного аналізу епічного твору на уроках української літератури в профільній школі / О. Міщенко. - С.14-16
Зеленова, Л. Розвиток критичного мислення здобувачів освіти - вимога часу / Л. Зеленова, Т. Кравченко. - С.17-21
Бабійчук, Т. Василь Сухомлинський: характер : (матеріали для учнівського театру) / Т. Бабійчук. - С.22-25
Адамець, Л. Літературна кав’ярня : презентація збірки поезій "Моя душа в літах земних" Лідії Новосад / Л. Адамець. - С.26-29
Корицька, Г. Організація пошукової творчої діяльності учнів у процесі навчання української мови засобами веб-квест технології : (для вчителів української мови та літератури) : навчально-методичний посібник / Г. Корицька, І. Подлєсна. - С.30-38
Азьомов В. Необхідність розірвання свідомісного кола зла - через магічний кристал повісті Михайла Коцюбинського "Тіні забутих предків" / Азьомов В. - С.39-44
Любашенко, о. Персональна модель креативного учителя-філолога: енергія мови у професії / о. Любашенко, Ю. Кузьменко. - С.45-48
Адаменко, В. Світ української поезії / В. Адаменко. - 52-53. - Зміст: Моїм випускникам ; Цикл "Поліські сни" ; Сумна пісня та ін.
Світлій пам’яті Анатолія Миколайовича Фасолі. - С.54-59
Городенська, К. Культура мовлення / К. Городенська. - С.49-51
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Бондаренко, Ю.
    Жанрово-родовий аналіз літературного твору в школі [Текст] / Ю. Бондаренко // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2019. - № 1. - С. 8-13

Рубрики: Українська література--Методика викладання

фывфывфыв:
літературне навчання -- сюжет
Свободных экз. нет