> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: П14/2017/4 Журнал 2017г. № 4 Кремень, Н. 25 років Національній академії педагогічних наук України : здобутки і перспективи / Н. Кремень. - С.5-14 Луговий, В. Закон базисної організації компетентностей / В Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова. - С.14-30 Саух, П. Ю. Соціокультурні тенденції в сучсному молодіжному середовищі : цивілізаційний вимір / П. Ю. Саух. - С.30-37 Бех, І. Д. Особливості становлення особистості підлітка в умовах соціальних реалій / І. Д. Бех. - С.37-42 Кириченко, В. І. Патріотизм як ціннісно-смислове підгрунтя просоціальної поведінки підлітків / В. І. Кириченко. - С.42-49 Петрочко, Ж. Зовнішня міграція української молоді : сучасні тенденції та освітні завдання / Ж. Петрочко. - С.49-55 Комаровська, О. А. Художні цінності сучасних дітей : особливості прояву та діагностування / О. А. Комаровська. - С.57-83 Локшина, О. І. Тенденції і явища у молодіжному середовищі : європейський вимір / О. І. Локшина. - С.63-70 Редько, В. Г. Теоретико-методологічні засади компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів 1-4 класів / В. Г. Редько. - С.70-81 Музиченко, І. В. Етнічна свідомість : проблеми визначення структури та функцій / І. В. Музиченко. - С.81-88 Нет сведений об экземплярах |
Бех, І. Д. Особливості становлення особистості підлітка в умовах соціальних реалій [Текст] / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія . - 2017. - №4. - С. 37-42 Рубрики: Соціологія молоді фывфывфыв: самоствердження -- самовизначення Свободных экз. нет |
> Шифр: Р6/2018/1 Журнал 2018г. № 1 Савченко, О. Закон України "Про освіту" : коментар у контексті проблем реформування початкової освіти / О. Савченко. - С.1-4 Бех, І. Компонентна технологія сходження зростаючої особистості до духовних цінностей / І. Бех. - С.5-10 Красоткіна, Н. Розвиваємо у дітей спостережливість / Н. Красоткіна. - С.11-13 Сібільова, А. Диференційовані завдання з української мови для 2 класу / А. Сібільова, Н. Зданевич. - С.14-17 Марченко, Л. Система вправ з розвитку критичного мислення на уроках в початкових класах / Л. Марченко. - С.17-22 Чудакова, О. Узагальнення знань з теми "Іменник" / О. Чудакова. - С.22-24 Стрюк, Т. Інтегрований урок у 4 класі : (Літературне читання , трудове навчання, предмет "Я у світі") / Т. Стрюк. - С.24-26 Ягупа, І. Інтегровані заняття у 1 класі / І. Ягупа. - С.26-33 Мариненко, І. Вишиванка - душа українського народу : Інтегрований урок читання та образотворчого мистецтва / І. Мариненко. - С.48-51 Владика, Г. Урок з природознавства у 1 класі / Г. Владика. - С.34-35 Нікітенко, О. Формування культури здоров’я молодших школярів шляхом впровадження здоров’язбережувальних освітніх технологій / О. Нікітенко. - С.36-40 Глушковецька, Л. Презентація проекту : Як потрібно доглядати домашніх улюбленців - тварин / Л. Глушковецька. - С.40-44 Кільдій, Т. Творча робота вчителя як засіб розвитку мотивації до пізнання навколишнього світу у молодших школярів / Т. Кільдій. - С.44-46 Касперська, Г. Українська народна пісня. Телеміст : (Інтегрований урок з музики та літературного читання) / Г. Касперська. - С.46-47 Накладова, М. Будьмо толерантними : науково-практична конференція / М. Накладова. - С.52-54 Кириленко, В. Корекційна робота психолога та соціального педагога / соціального працівника з профілактики й подолання агресивної поведінки молодших школярів / В. Кириленко. - С.54-57 Чемерис, Т. Символи моєї України : (Батьківський урок) / Т. Чемерис. - С.57-61 Трачук, О. Добра справа для природи / О. Трачук. - С.62-63 Глушковецька, Л. Як потрібно доглядати домашніх улюбленців - тварин / Л. Глушковецька. - С.64 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Бех, І. Компонентна технологія сходження зростаючої особистості до духовних цінностей [Текст] / І. Бех> // Початкова школа : науково-методичний журнал. - 2018. - № 1. - С. 5-10 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Виховання моральне Виховна робота Психологія особистості фывфывфыв: виховний процес -- виховні технології Свободных экз. нет |
Бех, І. Оновлення освіти: фокус на ранній вік [Текст] / І. Бех, В. Вербицький> // Освіта : громадсько - політична газета. - 2017. - №50/51. - С. 5 Рубрики: Початкова школа--Навчання грамоти фывфывфыв: діяльність мовленнєва -- контроль елементарний Доп.точки доступа: Вербицький, В. Свободных экз. нет |
> Шифр: О947155/2018/11/12 Газета 2018г. № 11/12 Науковий супровід освіти. - С.1-2 Бех, І. Час патріотів у вимірі виховання / І. Бех. - С.3 Скалько, С. Молодий спеціаліст нової доби / С. Скалько. - С.4 Переможців названо. - С.6-7 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Бех, І. Час патріотів у вимірі виховання [Текст] / І. Бех> // Освіта : громадсько - політична газета. - 2018. - № 11/12. - С. 3 Рубрики: Виховання патріотичне фывфывфыв: ПРОЦЕС ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ -- ПАТРІОТИЗМ Свободных экз. нет |
> Шифр: Д515370/2018/8 Журнал 2018г. № 8 Богуш, А. Творення Людини : батьківська педагогіка Василя Сухомлинського / А. Богуш. - С.3-5 Бех, І. Плекаємо особистість : заповіти Василя Сухомлинського / І. Бех. - С.6-8 Нерянова, С. Про тарифний розряд / С. Нерянова. - С.9 Швачова, О. Про атестацію / О. Швачова. - С.9 Брежнєва, О. Математичний розвиток дітей у світлі ідей "Школи радості" / О. Брежнєва. - С.10-11 Математичні ігри для дітей старшої групи. - С.12-13 Камінська, О. Гімнастика для душі / О. Камінська. - С.14-15 Камінська, О. Пелюстка і Квітка : заняття з психогімнастики для дітей старшої групи за однойменним твором В. Сухомлинського / О. Камінська. - С.16-17 Михайлова, І. Сила родини - в любові : робота з дітьми старшої групи за твором В. Сухомлинського "А серце тобі нічого не наказало?" / І. Михайлова, С. Медведєва. - С.18-19 Тоцька, Т. Філософія для дітей та дорослих : за творами В. Сухомлинського / Т. Тоцька. - С.20-23 Смольникова, Г. Виховуємо патріотичні почуття змалку / Г. Смольникова. - С.24-26 Українська народна іграшка : освітній проект для дітей молодшої, середньої і старшої груп. - С.27 Слєба, Н. Вогнегривий коник : заняття з фізкультури для дітей середньої групи за мотивами однойменного твору В. Сухомлинського / Н. Слєба. - С.28-29 Миколаєнко, Л. Грибочки для білочки : заняття з оригамі для дітей старшої групи / Л. Миколаєнко. - С.30-31 Бурлака, Т. Фетрові помічники : посібники для дітей від 3 до 5 років / Т. Бурлака. - С.32-33 Стартував міжнародний проект, присвячений цінностям дошкільної освіти / підгот. Ю. Журлакова. - С.34-36 Бикадорова, О. Театр етичних мініатюр : інсценівки для дітей старшої групи за творами В. Сухомлинського / О. Бикадорова. - С.37-40 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Бех, І. Плекаємо особистість : заповіти Василя Сухомлинського [Текстььь] / І. Бех> // Дошкільне виховання : науковий-методичний журнал для педагогів і батьків . - 2018. - № 8. - С. 6-8 Рубрики: Педагогіка--Персоналії Дошкільне виховання фывфывфыв: моральне виховання -- інструменти виховання -- психологія дошкільнят Доп.точки доступа: Сухомлинський, В. О. \о нем\ Свободных экз. нет |
> Шифр: П14/2019/1 Журнал 2019г. № 1 Сорочан, Т. М. Феномен педагогічної майстерності як методологія трансформації професіоналізму педагогів НУШ / Т. М. Сорочан. - С.5-13 Редька, В. Г. Концептуальні засади змісту освітнього іншомовного комунікативного середовища навчання іноземних мов учнів початкової школи / В. Г. Редька. - С.13-24 Бех, І. Д. Особистість у віковому онтогенезі / І. Д. Бех. - С.35-43 Максименко, С. Д. Горизонти психологічної науки 21 століття / С. Д. Максименко. - С.44-54 Найдьонова, Л. А. Діти ігроші в Інтернеті : проблема економічної кіберсоціалізації / Л. А. Найдьонова. - С.55-60 іванюк, І. В. Формування цифрової компетентності вчителів та учнів у скандинавських странах / І. В. іванюк. - С.69-76 Головченко, Г. О. Тенденції розвитку медіаосвіти в Канаді / Г. О. Головченко. - С.77-87 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Бех, І. Д. Особистість у віковому онтогенезі [Текст] / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія . - 2019. - № 1. - С. 35-43 Рубрики: Психологія вікова--Зрілого віку фывфывфыв: смисли життя Свободных экз. нет |
> Шифр: Р7/2019/1 Журнал 2019г. N 1 Бех, І. Духовна особистість у контексті освітніх викликів / І. Бех. - С.3-7 Заєць, С. Реалізація напрямів освітньої реформи в оцінках педагогічної та науково-педагогічної спільноти / С. Заєць. - С.12-20 Черних, О. Права людини в інформаційно-освітньому середовищі закладу загальної середньої освіти / О. Черних. - С.21-27 Шевченко, Л. Організаційно-методичні умови формування професійної мобільності майбутніх учителів / Л. Шевченко, О. Жовнич. - С.28-33 Саюк, В. Методична готовність майбутніх учителів початкової школи до використання нетрадиційних форм навчальних занять / В. Саюк, І. Мельниченко. - С.34-37 Кириченко, В. Практики формування просоціальної поведінки підлітків уразливих категорій / В. Кириченко, В. Нечерда. - С.38-44 Янченко, П. Педагогічні умови формування правової культури майбутніх юристів / П. Янченко. - С.45-52 Міхно, О. Наукова характерологія Олександра Лазурського як внесок у методику складання характеристик учня / О. Міхно. - С.53-60 Фізеші, О. Початкові школи Закарпаття першої половини 20 століття / О. Фізеші. - С.61-66 Дем’яненко, Н. Освітня геронтологія : проект Положення і Програми Інституту освіти людей третього віку / Н. Дем’яненко. - С.67-73 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Бех, І. Духовна особистість у контексті освітніх викликів [Текст] / І. Бех> // Рідна школа : науково-педагогічний журнал. - 2019. - N 1. - С. 3-7 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Виховання духовне фывфывфыв: наукові дослідження -- особистісна рефлексія Свободных экз. нет |
> Шифр: Р6/2020/1 Журнал 2020г. № 1 Бех, І. виховна інноватика Василя Сухомлинського / І. Бех. - С.1-3 Якименко, С. Екскурсія до історичної локації "Ольвія" (Освітній нетворкінг) / С. Якименко. - С.4-11 Фідкевич, О. Формування оцінювання як інструмент підвищення якості навчання / О. Фідкевич, Н. Бакуліна. - С.12-14 Єгупова, В. Урок української мови у 4 класі / В. Єгупова. - С.15-16 Разгільдєєва, Л. Урок літературного читання в 4 класі / Л. Разгільдєєва. - С.16-18 Кобцева, Н. Урок позакласного читання у 3 класі / Н. Кобцева. - С.18-20 Прошкуратова, Т. Система інтегрованих завдань з системи "Життя тварин у довкіллі" / Т. Прошкуратова, Л. Пархоменко. - С.20-22 Діхтяренко, Л. Ми пізнаємо природу - спостерігаємо за тваринами ("Я досліджую світ", 1 цикл навчання) / Л. Діхтяренко. - С.23-25 Лісовець, О. Зустрічається зима з весною / О. Лісовець. - С.25-26 Гільберг, Т. Орієнтовне календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" до підручника "Я досліджую світ", 2 клас, ІІ частина / Т. Гільберг, С. Тарнавська. - С.27-37 Петрина, А. Заняття з трудового навчання у 2 класі / А. Петрина. - С.38-39 Микитюк, В. Урок природознавства у 4 класі / В. Микитюк. - С.40-41 Тернавич, Т. Інсценізація - один із напрямків особистісно орієнтованого навчання : (виховний захід) / Т. Тернавич. - С.42-44 Зайцева, Н. М. Створення ситуації успіху в освітньому процесі на уроках математики / Н. М. Зайцева. - С.45-47 Дяченко, Л. Як організувати роботу в інклюзивному класі на уроках української мови і читання / Л. Дяченко. - С.48-50 Савенков, І. Методичні основи занять лікувальною фізкультурою в спеціальних медичних групах у школі / І. Савенков. - С.51-54 Крат, Л. Захистити дитячу душу / Л. Крат. - С.55-57 Попкова, Т. Нестандартні уроки - втілення життєвих компетенцій у дію / Т. Попкова, С. Зінченко. - С.58-59 Мазур, Н. Застосування методів критичного мислення на уроках у 3 класі / Н. Мазур. - С.59-60 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Бех, І. Виховна інноватика Василя Сухомлинського [Текстььь] / І. Бех> // Початкова школа : науково-методичний журнал. - 2020. - № 1. - С. 1-3 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Педагогіка--Персоналії фывфывфыв: поняття мудрості -- духовність особистості -- праця дитини Доп.точки доступа: Сухомлинський, В. О. \о нем\ Свободных экз. нет |
> Шифр: Н14/2019/3 Журнал 2019г. № 3 Бех, І. Духовно-глибинна методична евристика у творчості В. Сухомлинського / І. Бех. - С.3-6 Бондаренко, Н. Непроминуще значення доробку Василя Сухомлинського для розбудови Нової української школи / Н. Бондаренко. - С.6-9 Гребінь, С. Соціальна інклюзія: аспект «включення» дітей до суспільства дорослих / С. Гребінь. - С.10-12 Королюк, А. Про міжпредметні зв’язки у творчому доробку В. О. Сухомлинського / А. Королюк. - С.12-15 Міхно, О. Акорди та акценти біографії Василя Сухомлинського (методичні поради для вчителя за книгою Бориса Тартаковського «Повість про вчителя Сухомлинського») / О. Міхно. - С.15-19 Павленко, Ю. Музейно-педагогічна складова в практиці діяльності школи Василя Сухомлинського / Ю. Павленко. - С.20-23 Пустовіт, Г. Методичні засади самовиховання зростаючої особистості в колективі: ретроспектива педагогічних ідей Василя Сухомлинського / Г. Пустовіт. - С.23-27 Черній, А. В. Сухомлинський та Р. Штайнер: порівняльний аналіз педагогічних ідей / А. Черній, В. Долід. - С.27-32 Барадія, Н. Методичне забезпечення компетентнісного підходу в навчальному посібнику із фінансової грамотності / Н. Барадія. - С.33-36 Люшин, М. Система управління сучасним закладом освіти в контексті педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського / М. Люшин. - С.36-40 Наточій, А. Системний підхід до організації науково-методичної роботи в школі: досвід Василя Сухомлинського та сучасність / А. Наточій. - С.41-45 Петренко, І. Василь Сухомлинський: про класну кімнату як важливу складову освітнього середовища / І. Петренко. - С.45-48 Швидун, В. Управління післядипломною педагогічною освітою як складовою освіти в Україні / В. Швидун. - С.48-51 Хабюк, А. Особливості фахової діяльності та професійної підготовки вчителя предмета «Захист Вітчизни» / А. Хабюк. - С.51-54 Васильченко, Л. Stem-освіта як важлива умова підвищення якості сучасної природничо-математичної освіти / Л. Васильченко. - С.55-57 Марченко, О. Розвиток ідей В.О Сухомлинського про особистісно-соціальне виховання в контексті формування полікультурної компетентності вчителів математики / О. Марченко. - С.58-61 Музичук, К. Розвиток критичного мислення здобувачів вищої освіти в умовах змішаного навчання / К. Музичук. - С.61-65 Паніна, Л. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі реалізації мовно-літературної освіти / Л. Паніна. - С.65-67 Рижковський, В. Застосування інноваційної технології навчання moodle в медичній освіті / В. Рижковський, О. Маркович. - С.68-73 Бричок, С. Методика вивчення дитини: актуалізація ідей В. Сухомлинського у Новій українській школі / С. Бричок. - С.74-77 Давидюк, Н. Психолого-педагогічні умови розумового виховання дітей у працях В. О. Сухомлинського / Н. Давидюк. - С.77-80 Кононко, О. Дитяча агресія: специфіка, причини виникнення, виховання вміння її долати / О. Кононко. - С.80-85 Луцюк, А. Психолого-педагогічні аспекти у спадщинІ В. О. Сухомлинського в контексті Нової української школи / А. Луцюк. - С.86-88 Савчук, Л. Процес формування особистості дитини з особливими освітніми потребами на основі педагогічного дизайну В.О. Сухомлинського / Л. Савчук. - С.88-91 Смольська, Л. Психологізація освіти як необхідна умова підвищення професіоналізму педагогів НовоЇ української школи / Л. Смольська. - С.92-94 Цимбал-Слатвінська, С. Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх логопедів в інформаційно-освітньому середовищі університету / С. Цимбал-Слатвінська. - С.95-98 Яценюк, Л. Упровадження інклюзивної освіти: досвід зарубіжжя / Л. Яценюк, Р. Козак. - С.99-101 Квасецька, Н. Навчання старшокласників автентичного розмовного мовлення на основі художніх текстів / Н. Квасецька, І. Рудь. - С.102-104 Козіцька, Т. Особливості функціонування сурядних сполучників у приєднувальних структурах / Т. Козіцька. - С.105-107 Шульжук, Н. Проблема формування мовної особистості школяра: комунікативно-прагматичний аспект / Н. Шульжук. - С.108-110 Шевчук, Т. Синергетична модель виконання робіт із фізики в Малій академії наук / Т. Шевчук. - С.111-113 Бессараб, Н. Педагогічні умови виховання міжкультурної толерантності молодших школярів / Н. Бессараб. - С.114-118 Жорова, І. Професійна компетентність учителя нової української школи у вимірі концептів педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського / І. Жорова. - С.119-122 Міщеня, О. Сутність професійно-педагогічної відповідальності майбутнього вчителя початкової школи / О. Міщеня, О. Третяк. - С.122-127 Мельник, Н. Методичні ідеї педагогічної системи Василя Сухомлинського в контексті Нової української школи / Н. Мельник. - С.127-133 Олешко, П. Спадщина В. О. Сухомлинського у післядипломній освіті вчителя нової української школи на Волині / П. Олешко. - С.133-135 Соколовська, О. Нова українська школа – «школа радості» на засадах педагогічних ідей Василя Сухомлинського / О. Соколовська. - С.136-140 Тарабасова, Л. Гуманістичні тенденції в дошкільній освіті: теоретико-методологічне дослідження / Л. Тарабасова, Н. Олефір. - С.140-144 Буденкова, Н. Екологічне виховання інженерів як частина контенту формування довершеної особистості / Н. Буденкова, О. Мисіна. - С.145-148 Калініченко, Н. Упровадження ідей Василя Сухомлинського в освітній простір нової української школи / Н. Калініченко. - С.148-152 Хмеляр, І. Формування дослідницької компетентності студентів-лаборантів / І. Хмеляр, О. Мялок. - С.152-156 Коляда, Н. гендерне виховання в педагогічній спадщині василя Сухомлинського / Н. Коляда. - С.157-160 Малецька, Т. Мейнстрім «педагогіки серця» в контексті ідей гуманізму В. Сухомлинського в діалозі з актуальними проблемами нової української школи / Т. Малецька. - С.160-163 Глінчук, Ю. Концептуальні ідеї В. О. Сухомлинського щодо здоров’язбереження учнів та їх актуальність в умовах сьогодення / Ю. Глінчук. - С.164-166 Мазур, Д. Проблема розвитку професійної рефлексії керівників інструментальних колективів у процесі фахової підготовки / Д. Мазур. - С.167-170 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Бех, І. Духовно-глибинна методична евристика у творчості В. Сухомлинського [Текст] / І. Бех> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2019. - № 3. - С. 3-6 Рубрики: Педагогіка--Персоналії фывфывфыв: батьківська педагогіка -- виховна інноватика Доп.точки доступа: Сухомлинський, В. О. \о нем\ Свободных экз. нет |
> Шифр: Р6/2020/4 Журнал 2020г. № 4 Бех, І. Генезо-моделювальний метод виховання духовних цінностей особистості / І. Бех. - С.1-5 Митник, О. Організація спільної навчальної діяльності в освітньому процесі як засіб розвитку соціальної сфери молодшого школяра / О. Митник. - С.6-11 Лугова, О. Система вправ з організації формувального оцінювання в навчальному процесі початкової школи / О. Лугова. - С.12-18 Чупрун, Л. Планування навчання через дослідження за запитами учнів / Л. Чупрун. - С.31-33 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Бех, І. Генезо-моделювальний метод виховання духовних цінностей особистості [Текстььь] / І. Бех> // Початкова школа : науково-методичний журнал. - 2020. - № 4. - С. 1-5 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Виховна робота--Методи виховання фывфывфыв: початкова школа -- методика виховання Свободных экз. нет |
> Шифр: Д515370/2020/10 Журнал 2020г. № 10 Бех, І. Педагогічно-сімейна спільнота: партнерство заради дитини / І. Бех. - С.3-6 Литвиненко, І. Дитина і педагог - партнери / І. Литвиненко. - С.8-9 Крутій, К. Педагогіка Марії Монтессорі: руйнуємо міфи / К. Крутій. - С.16-20 Савченко, К. Теплі ранки у дружньому колі : ранкові зустрічі в листопаді для дітей старшої групи / К. Савченко, Л. Пушкаренко. - С.21-25 Петриченко, Н. Місточки взаємодії та довіри : співпраця з батьками: погляд педагога / Н. Петриченко. - С.26-27 Ковальчук, Л. Дорослі й малюки мандрують разом залюбки : туристичний похід для дітей старшої групи та їхніх батьків / Л. Ковальчук. - С.28-31 Терещенко, І. Діток гарбузи бокаті запросили погуляти / І. Терещенко. - С.32-33 Велетнюк, Л. Тантамарески в дитсадку / Л. Велетнюк. - С.34-35 Середняк, О. Разом з Миколаєм рік новий стрічаєм / О. Середняк. - С.36-39 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |