> Шифр: Н14/2019/4 Журнал 2019г. № 4 Осіпчук, Н. Розвиток іншомовної освіти в технічних закладах вищої освіти України (1955–1969 роки) / Н. Осіпчук. - С.3-7 Очеретяний, А. Трансформація життєвих цінностей українських та американських студентів у ХХІ столітті / А. Очеретяний. - С.7-10 Поліщук, І. Науково-педагогічний портрет Т. Д. Дем’янюк / І. Поліщук. - С.11-15 Шеретюк, Р. Педагогічні новації Йосифа де Каласанса (1557–1648) як «соціальна реформа» ранньомодерної доби / Р. Шеретюк, Н. Стоколос. - С.15-19 Юзик, М. Розвиток педагогічної майстерності майбутніх учителів початкової школи в закладах вищої освіти України та Словаччини / М. Юзик. - С.19-24 Лунячек, В. Компетентнісна модель працівника закладу загальної середньої освіти у сфері інтелектуальної власності / В. Лунячек, Н. Рубан. - С.25-33 Саприкіна, Н. Якість освіти в контексті нової педагогічної парадигми / Н. Саприкіна. - С.33-37 Дивак, В. Використання медіаінформаційних технологій у змішаному навчанні системи відкритої освіти / В. Дивак. - С.38-41 Козяр, М. Чотиривимірна графіка як новий етап графічної підготовки здобувачів вищої освіти в технічних закладах вищої освіти / М. Козяр, О. Парфенюк. - С.42-46 Корольчук, В. Хмарні сервіси для виконання колективних проєктів у процесі підготовки майбутніх іт-фахівців: аналіз та критерії добору / В. Корольчук. - С.46-51 Овчарук, О. Цифрова компетентність учителя: міжнародні тенденції та рамки / О. Овчарук. - С.52-55 Сороко, Н. Функції та роль steam-орієнтованого освітнього середовища основної школи для розвитку steam-освіти / Н. Сороко. - С.55-60 Тимчина, Н. Підсилення мотивації учасників освітнього процесу засобами інформаційно-комунікаційних технологій / Н. Тимчина. - С.60-64 Штрімайтіс, О. Використання інтеграційних технологій як запорука продуктивного освітнього процесу / О. Штрімайтіс. - С.65-68 Якимчук, І. Формування медіаосвітніх компетентностей у викладачів коледжу: теоретичний аспект / І. Якимчук. - С.69-73 Яцишин, А. Хмарні технології та перспективи їх використання в підготовці майбутніх докторів філософії / А. Яцишин. - С.74-79 Коврігіна, Л. Проблема формування та розвитку педагогічної майстерності педагога інклюзивного класу / Л. Коврігіна. - С.80-84 Нелін, Є. Розвиток ідей психоаналітичної педагогіки в науково-практичній діяльності Анни Фрейд / Є. Нелін. - С.85-88 Співак, Я. Акмеологічні аспекти професійної підготовки соціальних працівників в умовах неперервної освіти / Я. Співак. - С.88-91 Сушик, Н. Компетентнісний підхід у реалізації технології формування здорового способу життя дітей підліткового та юнацького віку з використанням методу «рівний – рівному» / Н. Сушик. - С.91-95 Заводна, Л. Неологізми, виникнення яких зумовлено сучасними модернізаційними процесами у вітчизняній освіті / Л. Заводна. - С.96-100 Озарчук, І. Особливості здобуття іншомовної освіти в закладах вищої освіти країн Балтії / І. Озарчук. - С.100-103 Сердюк, Т. Формування системного мислення здобувачів освіти на заняттях з історії україни за допомогою наочних засобів навчання / Т. Сердюк. - С.104-107 Михасюк, Т. Вплив родинних цінностей на формування духовності та мовленнєвий розвиток молодшого школяра / Т. Михасюк. - С.108-111 Онищук, І. Чинники розвитку культури самовираження майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти в художній діяльності / І. Онищук. - С.112-115 Гребінь, С. Вивчення глобальних проблем людства у формуванні екологічної компетентності учнів / С. Гребінь, І. Варламова. - С.116-118 Клочко, О. Концептуалізація дискурсивно-комунікативної моделі розвитку здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя інформатики / О. Клочко. - С.119-124 Лейбик, Л. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського в контексті розвитку творчих здібностей студентів на заняттях з фізики та астрономії / Л. Лейбик. - С.125-129 Березівська, Л. В. О. Сухомлинський про роль бібліотеки в організації методичної роботи школи / Л. Березівська. - С.130-133 Бухальська, С. Формування толерантності студентів у виховному просторі медичних закладів вищої освіти / С. Бухальська. - С.134-137 Ворон, О. педaгoгікa пapтнеpcтвa в cпaдщині В. O. Cухoмлинcькoгo / О. Ворон. - С.138-141 Галатюк, Т. Творча пізнавальна ситуація як чинник формування методологічної культури учня / Т. Галатюк, Ю. Галатюк. - С.142-145 Гладун, В. Партисипація учнівської молоді як складова формування громадянської компетентності / В. Гладун. - С.145-149 Ковбасюк, Т. Моральні цінності сучасного виховання / Т. Ковбасюк. - С.149-153 Кропочева, Н. Бібліографічна складова системи інформаційного супроводу наукових досліджень із національно патріотичного виховання / Н. Кропочева. - С.153-158 Лавренчук, В. Ціннісні концепти Василя Сухомлинського в контексті Нової української школи / В. Лавренчук. - С.158-161 Павлова, О. Аспекти партнерського підходу в педагогічній системі В. О. Сухомлинського / О. Павлова. - С.161-163 Харченко, Н. Василь Сухомлинський про педагогічну майстерність учителя / Н. Харченко. - С.164-166 Гнепа, О. Музикотерапія в освітньому процесі педагогічного коледжу / О. Гнепа. - С.167-170 Даюк, Ж. Дитяча фортепіанна музика на теренах України / Ж. Даюк. - С.170-173 Димченко, С. Музична орнаментика та її роль у формуванні виконавської майстерності студентів класу баяна / С. Димченко. - С.173-177 Муайяд, А. Особливості формування естетичної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва / А. Муайяд. - С.178-181 Прокопчук, В. Законодавче забезпечення розвитку мистецького краєзнавства в Україні / В. Прокопчук. - С.181-185 Фіськов, Г. Особливості формування морально-естетичних якостей студентів кафедри народних інструментів у процесі занять в оркестровому колективі / Г. Фіськов. - С.189-191 Галатюк, М. Соціально-педагогічний аспект розвитку спортивної культури майбутніх фахівців фізичного виховання / М. Галатюк. - С.192-195 Федорець, В. Концептуалізація інтелектуально-ціннісного компонента здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури / В. Федорець. - С.195-199 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Березівська, Л. В. О. Сухомлинський про роль бібліотеки в організації методичної роботи школи [Текст] / Л. Березівська> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2019. - № 4. - С. 130-133 Рубрики: Школознавство--Методична робота Бібліотеки шкільні фывфывфыв: етика взаємовідносин -- виховання вчителів Доп.точки доступа: Сухомлинський, В. О. \о нем\ Свободных экз. нет |
Воскобойнікова-Гузєва, О. Освіта, педагогіка, бібліотечна справа у житті та діяльності Лариси Березівської [Текст] / О. Воскобойнікова-Гузєва> // Бібліотечний вісник : науково-теоретичний та практичний. - 2021. - № 4. - С. 76-78 Рец. на кн. : Лариса Дмитрівна Березівська: історик, педагог, бібліотекознавець : біобібліогр. покажч. / НАПН України, ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського ; [упоряд.: Вербова В. В., Горбенко Н. А., Страйгородська Л. І.; наук. ред. Добко Т. В.]. - Київ, 2020. – 164 с. Рубрики: Бібліографія наукова--Бібліографічні покажчики Бібліотекознавство--Персоналії фывфывфыв: український педагог -- доктор педагогічних наук -- директор Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського НАПН України Доп.точки доступа: Березівська, Л. \о ней\ Свободных экз. нет |