> Шифр: В58827588/2022/1 2022г. N 1 Лисоколенко, Т. Феномен трансгресії у фокусі філософської рефлексії / Т. Лисоколенко. - С.6-10 Мурашкін, М. Припинення в категорії свобода / М. Мурашкін. - С.11-17 Братаніч, Б. Взаємодетермінація здоров’я та здорового способу життя як філософська проблема / Б. Братаніч. - С.18-22 Коляда, І. Самоідентифікація людини в умовах техно-інформаційної реальності / І. Коляда. - С.23-27 Кісель, О. Феномен суспільства споживання: ціннісно-культурні виміри / О. Кісель. - С.34-39 Швидун, Л. Дошкільна освіта в контексті модернізації освітньої системи / Л. Швидун. - С.40-44 Кірман, В. Про вимірювання параметрів предметно-методичної компетентності вчителів біології закладів загальної середньої освіти / В. Кірман. - С.45-51 Наказний, М. Булінг: алгоритм вирішення проблеми / М. Наказний. - С.52-56 Хватова, О. Освітні пропозиції сучасних альтернативних шкіл / О. Хватова. - С.57-61 Базилевська, О. Використання елементів арт-терапії в корекційно-розвитковій роботі з дітьми / О. Базилевська. - С.62-65 Кобзева, І. Подолання психічної травми у дітей засобами казкотерапії / І. Кобзева. - С.66-72 Родименко, І. Аналіз наукових досліджень сенсомоторного розвитку дітей з порушенням інтелектуального розвитку / І. Родименко. - С.73-76 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Базилевська, О. Використання елементів арт-терапії в корекційно-розвитковій роботі з дітьми [Текст] / О. Базилевська> // Вісник Дніпровської академії неперервної освіти. Серія: Філософія. Педагогіка : науково-виробниче видання. - 2022. - N 1. - С. 62-65 Рубрики: Освіта інклюзивна Педагогіка спеціальна--Діти з інвалідністю фывфывфыв: діти з особливими освітніми потребами -- корекційний вплив -- корекційна педагогіка -- естетичні потреби -- інклюзивне навчання Свободных экз. нет |