> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: П21/2018/5/6 Газета 2018г. № 5/6 Андрієнко, Н. Формування позитивного іміджу навчального закладу / Н. Андрієнко. - С.4-10 Сіренко, О. Наступність у навчанні : психодіагностика у 5-му класі / О. Сіренко. - С.12-18 Краснік, О. Методика "Крокодил" : діагностика особливостей особистості / О. Краснік. - С.20-25 Маценко, В. Емоційно-почуттєва сфера : індивідуальні особливості дітей середнього та старшого шкільного віку / В. Маценко. - С.26-29 Бичковська, Г. Агресивна дитина : запобігання та обмеження проявів / Г. Бичковська. - С.32-34 Провозюк, Л. Програма роботи психолога з учнем, схильним до девіантної поведінки / Л. Провозюк. - С.36-40 Ткач, О. Профілактика нещирості у дітей : лекція для батьків / О. Ткач. - С.42-45 Вальчишена, С. Профорієнтаційна робота : поняття і сутність / С. Вальчишена, О. Сагадіна. - С.46-55 Філатова, Н. Профорієнтаційна діяльність у ЗНЗ : психолого-педагогічний супровід / Н. Філатова. - С.56-63 Гірко, Д. Психологічна стійкість першокласника : розвивальна програма / Д. Гірко. - С.64-71 Соболь, Т. Диверсифікація роботи психологічної служби / Т. Соболь. - С.72-80 Вихристюк, М. Діти з особливими потребами : практичний семінар для батьків / М. Вихристюк. - С.82-84 Ілляшенко, Т. Дитина з гіперактивним розладом : особливості психологічного супроводу / Т. Ілляшенко. - С.86-97 Нет сведений об экземплярах |
Ілляшенко, Т. Дитина з гіперактивним розладом : особливості психологічного супроводу [Текст] / Т. Ілляшенко> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №5/6. - С. 86-97 Рубрики: Психологія практична Психологія соціальна--Поведінка Психологічна служба--Освіта Освіта інклюзивна фывфывфыв: гіперактивні діти -- розлади поведінки -- психологічна допомога -- поведінкова терапія Свободных экз. нет |
> Шифр: Р6/2018/7 Журнал 2018г. № 7 Про невідкладні заходи щодо зміцнення державного статусу української мови та сприяння створенню єдиного культурного простору України : Указ Президента України від 31 трав. 2018 р. № 156/2018. - С.[2] (обкл.) Майданенко, С. Розвиток духовного потенціалу обдарованої дитини / С. Майданенко. - С.1-2 Ханзель, Ж. STEM - освіта у науково-педагогічному проекті "Інтелект України" / Ж. Ханзель. - С.3-5 Каракоз, С. Марія Чумарна / С. Каракоз. - С.6-9 Ілляшенко, Т. Програма психолого-педагогічного супроводу дітей з гіперакетивним розладом / Т. Ілляшенко. - С.10-13 Лагодюк, В. Шляхи вдосконалення математичної початкової освіти у проектних класах "Інтелект України" / В. Лагодюк, І. Федорчук. - С.14-19 Балютіна, К. Причини графічних відхилень у молодших школярів / К. Балютіна. - С.20-23 Ростикус, Н. Система вправ із розвитку зв’язного діалогічного мовлення молодших школярів / Н. Ростикус. - С.23-28. - Закінч. Початок : № 6, 2018 Євтушик, Н. Бінарний урок (позакласне читання та музичне мистецтво) у 3 класі / Н. Євтушик, Н. Ставілова. - С.28-32 Радченко, А. Урок літературного читання у 2 класі / А. Радченко. - С.32-33 Губарєва, С. Материнська мова - мова колискова : Роль рідної мови в збереженні та передачі культурних надбань роду і народу : (Виховна година) / С. Губарєва. - С.34-35 Кравченко, Л. Урок-квест / Л. Кравченко. - С.36-38 Кучер, Т. Формування ключових компетентностей учнів засобами інтерактивних та інформаційно-комунікаційних технологій навчання на уроках основ здоров’я у 2 класі / Т. Кучер. - С.38-43 Кіщук, Н. Системний підхід до ознайомлення учнів із арифметичними діями / Н. Кіщук. - С.43-48 Ступак, Г. Письмове ділення в початковій школі / Г. Ступак. - С.48-50 Цимбалару, А. Дидактичні засади розвитку початкової освіти : варіативність програмового забезпечення / А. Цимбалару. - С.51-54 Калмикова, Л. Що потрібно знати вчителю про знання у дітей мови та метамови / Л. Калмикова. - С.54-58 Голибард, Є. Міркування про впровадження норм християнської моралі у свідомість учасників освітньо-виховного процесу в початковій школі / Є. Голибард. - С.59 Скребець, В. Моя Батьківщина - Україна / В. Скребець. - С.60 Азарова, Н. Зародження і розвиток кобзарського мистецтва в Україні. Кобзарські традиції Сумщини / Н. Азарова. - С.61-62 Уварова, Ю. Найдорожча рідна мова джерельцем радісно дзвенить... / Ю. Уварова. - С.63 Якимець, Л. Я люблю своє місто Житомир / Л. Якимець. - С.64 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Ілляшенко, Т. Програма психолого-педагогічного супроводу дітей з гіперакетивним розладом [Текст] / Т. Ілляшенко> // Початкова школа : науково-методичний журнал. - 2018. - № 7. - С. 10-13 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа Психологія педагогічна Психологія діяльності--Поведінка Педагогіка спеціальна фывфывфыв: гіперактивні діти -- агресивна поведінка -- інклюзивне навчання Свободных экз. нет |
> Шифр: П21/2018/23/24 Газета 2018г. № 23/24 Козлова, А. Психологічні терміни : на замітку фахівцям / А. Козлова. - С.4-7 Хачатурян, Ю. Метафоротерапія : як допомогти дітям-переселенцям / Ю. Хачатурян. - С.8-19 Ілляшенко, Т. Реформування початкової школи : як допомогти дітям із труднощами в навчанні / Т. Ілляшенко. - С.20-29 Емоційний інтелект : психодіагностика. - С.30-48 Ткачук, В. Конфлікт - загроза чи можливість... : батьківські збори у формі практичного заняття / В. Ткачук. - С.50-67 Вовнянко, Т. Життя - неоціненний дар : практичне заняття для підлітків / Т. Вовнянко. - С.68-85 Нечипоренко, Т. Лідер світу : заняття з елементами тренінгу для підлітків / Т. Нечипоренко. - С.86-97 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Ілляшенко, Т. Реформування початкової школи : як допомогти дітям із труднощами в навчанні [Текст] / Т. Ілляшенко> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - № 23/24. - С. 20-29 Рубрики: Початкова школа Педагогіка спеціальна Освіта інклюзивна фывфывфыв: Нова українська школа -- діти із затримкою розвитку -- ураження центральної нервової системи -- інклюзивне навчання -- психолого-педагогічна діагностика -- особливі освітні потреби Свободных экз. нет |
> Шифр: Р6/2019/7 Журнал 2019г. № 7 Федько, Я. Українська народна пісня, її культуротворчі та виховні особливості / Я. Федько. - С.7-11 Булахова, Л. Десять ключових компетентностей - основа формування успішного громадянина / Л. Булахова. - С.12-14 Ілляшенко, Т. Чому діти агресивні? / Т. Ілляшенко. - С.15-18 Болтромюк, Д. Формування життєвих девізів особистості: практично-орієнтоване заняття / Д. Болтромюк. - С.19-20 Кіщук, Н. Формування усних прийомів обчислень на образно-графічному пізнавальному рівні / Н. Кіщук. - С.21-23 Вашуленко, М. Методичні рекомендації до роботи за новим підручником "Українська мова", 2 клас / М. Вашуленко. - С.24-28 Трофіленко, В. Робота над розвитком мовлення учнів - важлива складова комунікативної компетентності / В. Трофіленко. - С.28-30 Мокрій, Л. Математичний калейдоскоп (Виставка-ярмарок педагогічних ідей) / Л. Мокрій. - С.30-34 Гриценко, О. Використання кубиків ЛЕГО на уроках курсу "Я досліджую світ" / О. Гриценко. - С.37-39 Поліщук, В. Формування життєвих компетентностей у молодшому шкільному віці / В. Поліщук. - С.41-45 Коряченко, Л. Не знищуй своє майбутнє! (Урок-мозаїка за участі батьків) / Л. Коряченко. - С.46-49 Голибард, Є. Етика на шляху до мудрості / Є. Голибард. - С.50-51 Охрімчук, Р. Виховання дітей в американській сім’ї / Р. Охрімчук. - С.56-58 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Ілляшенко, Т. Чому діти агресивні? [Текстььь] / Т. Ілляшенко> // Початкова школа : науково-методичний журнал. - 2019. - № 7. - С. 15-18 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Психологія діяльності--Поведінка фывфывфыв: психолого-педагогічний практикум Свободных экз. нет |