> Шифр: Е1/2022/2 Журнал 2022г. № 2 Головач, В. В. Концепція професійного скептицизму аудитора та її генезис / В. В. Головач. - С.5-11 Бровкова, О. Фінансове планування реалізації інвестиційного проєкту / О. Бровкова. - С.12-16 Гилка, У. Прикладне значення "загальної теорії" Кейнса та складність її осмислення / У. Гилка. - С.17-21 Захарченко, В. Управління розвитком промислового підприємства в умовах індустрії 4.0 / В. Захарченко. - С.22-24 Ігнатенко, Р. Екологічні тренди сучасної маркетингової діяльності / Р. Ігнатенко. - С.25-29 Єпіфанова, І. М. Вплив даних фінансової звітності підприємства на формування ефективних управлінських рішень / І. М. Єпіфанова. - С.30-34 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Ігнатенко, Р. Екологічні тренди сучасної маркетингової діяльності [Текст] / Р. Ігнатенко> // Економіка, фінанси, право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2022. - № 2. - С. 25-29 Рубрики: Маркетинг--Екологія фывфывфыв: екологічний маркетинг -- екобренд -- екотренд Свободных экз. нет |