> Шифр: Р7/2019/5/6 Журнал 2019г. N 5/6 Пугач, А. "Мій університет - моя гордість!" : з нагоди 215-річчя ХНПУ імені Г. С. Сковороди / А. Пугач. - С.3-14 Ткаченко, Л. Адаптація обдарованих учнів у закладах загальної середньої освіти: педагогічний аспект / Л. Ткаченко. - С.19-24 Чайка, О. Вивчення оповідань Г. Белля "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..." й О. Довженка "Воля до життя" у контексті екзистенціальних ідей / О. Чайка. - С.25-30 Гоголь, Н. Виховний потенціал української пісні у творах Олександра Довженка / Н. Гоголь. - С.31-35 Підлужна, Г. Компетентнісний підхід у розвитку емоційної сфери учнів молодшого шкільного віку на уроках позакласного читання / Г. Підлужна. - С.36-41 Фомічова, О. Наукові підходидо трактування поняття "булінг" в історико-педагогічній ретроспективі / О. Фомічова. - С.42-47 Єресько, О. Принципи виховання здорового покоління у педагогічній спадщині Пантелеймона Куліша / О. Єресько. - С.48-53 Черепаня, М. Становлення інтернатної освіти Закарпаття (початок 20 століття) / М. Черепаня. - С.54-59 Жулковський, Б. Володимир-Волинський педагогічний коледж імені А. Ю. Кримського: від минулого до сучасності / Б. Жулковський. - С.60-66 Павленко, Т. Персоналія Василя Онищука як складник інформаційно-бібліографічного ресурсу "Видатні педагоги України та світу" / Т. Павленко. - С.67-71 Стайгородська, Л. ДНПБ України імені В.О. Сухомлинського як науково-інформаційний простір забезпечення сфери освіти та науки / Л. Стайгородська. - С.72-74 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Єресько, О. Принципи виховання здорового покоління у педагогічній спадщині Пантелеймона Куліша [Текст] / О. Єресько> // Рідна школа : науково-педагогічний журнал. - 2019. - N 5/6. - С. 48-53 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Педагогіка школи Виховна робота фывфывфыв: принципи виховання -- науково-просвітницька діяльність Доп.точки доступа: Куліш, П. \о нем\ Свободных экз. нет |
> Шифр: Р7/2021/3 Журнал 2021г. N 3 Кремень, В. Освіта в інформаційному суспільстві / В. Кремень. - С.4-6 Бойчук, Ю. Успіх університету - поєднання вікових традицій з інноваційними трендами / Ю. Бойчук. - С.7-9 Бережна, С. Українська наука потребує стабільної підтримки держави та ефективної популяризації / С. Бережна. - С.10-11 Гавриш, І. Освітній технопарк як інноваційна структура з підвищення якості системи загальної середньої освіти / І. Гавриш. - С.12-17 Довженко, Т. Компетентнісна освіта: закордонний досвід для України / Т. Довженко. - С.18-23 Коваленко, О. Виховання інтелектуальної еліти нації: зарубіжний та вітчизняний досвід / О. Коваленко, О. Жерновникова. - С.25-30 Доценко, С. Stem-освіта: науковий дискурс та освітні практики / С. Доценко. - С.31-35 Пугач, А. На часі - створення ефективної шкільної медичної служби / А. Пугач. - С.36-38 Даниленко, Г. Сучасні підходи до формування безпечного та здоров’ясприятливого середовища закладу освіти / Г. Даниленко. - С.39-44 Щербакова, О. Теорія поколінь у вітчизняному та зарубіжному науковому дискурсі / О. Щербакова. - С.45-50 Єресько, О. розвиток емоційного інтелекту як педагогічна проблема / О. Єресько. - С.51-57 Ушмарова, В. Науково-методична система неперервної підготовки вчителів початкових класів до роботи з обдарованими учнями / В. Ушмарова, О. Холтобіна. - С.58-66 Пугач, А. Розвиток шкільної медіаосвіти як національний пріоритет / А. Пугач. - С.67-73 Макєєв, С. PISA як дієвий інструмент моніторингу якості компетентнісно орієнтованої загальної середньої освіти / С. Макєєв. - С.73-79 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Єресько, О. Розвиток емоційного інтелекту як педагогічна проблема [Текст] / О. Єресько> // Рідна школа : науково-педагогічний журнал. - 2021. - N 3. - С. 51-57 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Психологія педагогічна фывфывфыв: позитивне мислення -- емоційне лідерство Свободных экз. нет |