Шніцер, М. Образно-символічна природа метафори [Текст] / М. Шніцер> // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету : науково- практичний журнал. - 2018. - №1. - С. 88-97 Рубрики: Філософія освіти фывфывфыв: сутнісна та функціональна спорідненість -- смислові й структурові відносини -- символ Свободных экз. нет |
Хоружий, Г. Компетентністні моделі у вищій освіті та бізнесі: зарубіжний досвід [Текст] / Г. Хоружий> // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету : науково- практичний журнал. - 2018. - №1. - С. 131-146 Рубрики: Філософія освіти фывфывфыв: бізнес -- вища освіта -- компетентність Свободных экз. нет |
Красільнікова, О. Компетентнісний підхід як основа філософії освіти [Текст] / О. Красільнікова> // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету : науково- практичний журнал. - 2018. - №1. - С. 147-155 Рубрики: Філософія освіти фывфывфыв: компетенція -- ключові компетенції Свободных экз. нет |
Ільїна, Г. Візуальна грамотність" у контексті когнітивних та освітніх процесів [Текст] / Г. Ільїна> // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету : науково- практичний журнал. - 2018. - №1. - С. 156-168 Рубрики: Філософія освіти фывфывфыв: мислення -- пізнання -- навчання -- інформація Свободных экз. нет |
Сидорчук, Н. Теоретичний аналіз феномена "рефлексія" [Текст] / Н. Сидорчук, І. Огорнійчук> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2018. - №1. - С. 79-82 Рубрики: Психологія педагогічна Філософія освіти фывфывфыв: здатність до самоаналізу -- переосмислення Доп.точки доступа: Огорнійчук, І. Свободных экз. нет |
Латигіна, Н. Модус образно-символічного мислення особистості: освітньо-філософський аспект [Текст] / Н. Латигіна> // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету : науково- практичний журнал. - 2019. - № 1. - С. 103-113 Рубрики: Філософія освіти фывфывфыв: структура ціннісно-смислова -- розвиток еволюційно-інноваційний Свободных экз. нет |
Демченко, В. Розвиток латерального мислення у здобувачів освіти як важливої складової креативного мислення [Текст] / В. Демченко> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2020. - № 4. - С. 3-6 Рубрики: Філософія освіти фывфывфыв: професійний розвиток -- освітні інновації -- нестандартне мислення Свободных экз. нет |
Овдійчук, В. Філософські основи поняття критичного мислення [Текст] / В. Овдійчук> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2020. - № 4. - С. 118-120 Рубрики: Філософія освіти фывфывфыв: вчителі інформатики -- вища освіта Свободных экз. нет |
Рубінштейн, С. Принцип творчої самодіяльності [Текст] / С. Рубінштейн> // Психологія і суспільство : український науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2021. - № 2. - С. 97-101 Рубрики: Філософія освіти фывфывфыв: філософія педагогіки -- конфлікт поглядів Свободных экз. нет |
Карпань, І. Філософський аналіз концептуальних засад освіти для сталого розвитку [Текст] / І. Карпань> // Вісник Дніпровської академії неперервної освіти. Серія: Філософія. Педагогіка : науково-виробниче видання. - 2021. - N 1. - С. 36-41 Рубрики: Філософія освіти фывфывфыв: методологія -- екологічна освіта -- глобалізація -- особистість -- освітні інновації Свободных экз. нет |
Мірошніченко, А. Синергетична методологія в управлінні дуальним навчанням [Текст] / А. Мірошніченко> // Вісник Дніпровської академії неперервної освіти. Серія: Філософія. Педагогіка : науково-виробниче видання. - 2021. - N 1. - С. 42-47 Рубрики: Філософія освіти фывфывфыв: синергетика -- самоорганізація -- цифровізація -- управління Свободных экз. нет |
Братаніч, Б. Взаємодетермінація здоров’я та здорового способу життя як філософська проблема [Текст] / Б. Братаніч> // Вісник Дніпровської академії неперервної освіти. Серія: Філософія. Педагогіка : науково-виробниче видання. - 2022. - N 1. - С. 18-22 Рубрики: Філософія освіти Філософія соціальна фывфывфыв: соціалізація -- особистість -- цінності -- самоактуалізація Свободных экз. нет |