Маковій, В. В. Аналіз інформаційних каналів телекомунікаційних підприємств [Текст] / В. В. Маковій> // Економіка менеджмент бізнес. - 2017. - №4. - С. 182-186 Рубрики: Ресурси інформаційні фывфывфыв: ІНФОРМАЦІЙНИЙ КАНАЛ -- ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО Свободных экз. нет |
Капралюк, О. Система науково-інформаційного забезпечення агропромислового комплексу України [Текстььь] / О. Капралюк> // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2020. - № 2. - С. 37-42 Рубрики: Ресурси інформаційні фывфывфыв: електронний каталог Украгротехніка -- ресурси електронні -- мережа аграрних бібліотек Свободных экз. нет |
Смоляр, І. Трансформація бібліотечно-інформаційного обслуговування в умовах дистанційного сервісу [Текстььь] / І. Смоляр, Л. Туравська> // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2020. - № 3. - С. 17-20 Рубрики: Ресурси інформаційні фывфывфыв: онлайнові технології -- дистанційне обслуговування Доп.точки доступа: Туравська, Л. Свободных экз. нет |
Кириленко, О. Г. Когнітивні концепти побудови веб-порталу «Українське документознавство» [Текст] / О. Г. Кириленко, М. ЗбанацькаО., В. В. Добровольська> // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2022. - № 1. - С. 34-42 Рубрики: Документознавство Ресурси інформаційні Бібліотечна справа--Послуги фывфывфыв: документознавство -- наукова комунікація -- веб-портал -- веб-ресурси -- контент -- документознавчі ресурси -- мережа інтернет -- інформаційний портал Доп.точки доступа: ЗбанацькаО., М. Добровольська, В. В. Свободных экз. нет |
Осаула, В. О. Соціальна реклама як засіб формування патріотизму молоді України: емпіричне дослідження [Текст] / В. О. Осаула> // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2022. - № 1. - С. 72-79 Рубрики: Реклама політична Ресурси інформаційні фывфывфыв: соціальна реклама -- патріотична реклама -- патріотизм -- відеореклама -- медіаосвіта Свободных экз. нет |