Веленко, А. Протидія булінгу : заняття з елементами тренінгу для учнів 5-10-х класів [Текст] / А. Веленко> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №3/4. - С. 50-58 Рубрики: Психологія практична Психологія соціальна--Конфлікти фывфывфыв: булінг -- форми булінгу -- психологічні вправи -- кібербулінг -- тролінг -- флеймінг Свободных экз. нет |
Сорока, В. Булінг - це міні-теракт [Текст] / В. Сорока> // Освіта України. - 2018. - № 30. - С. 10-11 Рубрики: Психологія соціальна--Конфлікти Психологія педагогічна фывфывфыв: ТОЛЕРАНТНІСТЬ -- МЕТОДИ ПРОТИДІЇ ЦЬКУВАННЮ Свободных экз. нет |
Сорока, В. Кроки до порозуміння [Текст] / В. Сорока> // Освіта України. - 2018. - № 38. - С. 10 Рубрики: Психологія педагогічна Психологія соціальна--Конфлікти фывфывфыв: ШКІЛЬНА СЛУЖБА ПОРОЗУМІННЯ -- МЕДІАЦІЯ -- АЛЬТЕРНАТИВНЕ ВРЕГУЛЮВАННЯ СПОРІВ Свободных экз. нет |
Бєляєва, К. Профілактика конфліктів : вплив практичного психолога на їх вирішення [Текст] / К. Бєляєва> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №17/18. - С. 38-51 Рубрики: Психологія дитяча--Молодший шкільний вік Психологія соціальна--Конфлікти Психологія практична фывфывфыв: профілактичні роботи -- конфліктологія -- розвивальні заняття -- профілактична робота -- психологічні вправи Свободных экз. нет |
Матат, Д. Булінг: коли вже не смішно [Текст] / Д. Матат> // Освіта України. - 2018. - № 41/42. - С. 13 Рубрики: Психологія соціальна--Конфлікти Психологія педагогічна фывфывфыв: ТИПОВА АНТИБУЛІНГОВА ПРОГРАМА -- УНІКАЛЬНІ ПРОГРАМИ -- ЖОРСТОКА ПОВЕДІНКА УЧНІВ Свободных экз. нет |
Гольцберг, Е. Незатейливый конфликт [Текст] / Е. Гольцберг> // Новое время. - 2018. - № 40. - С. 61 Рубрики: Психологія соціальна--Конфлікти фывфывфыв: психологічна толерантність -- компроміс Свободных экз. нет |
Сергієнко, О. Способи вирішення конфліктних ситуацій : робота з педагогами. Заняття з елементами тренінгу [Текст] / О. Сергієнко> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №19/20. - С. 34-43 Рубрики: Психологія соціальна--Конфлікти Психологія педагогічна дорослих Конфліктологія Психологія практична фывфывфыв: адекватна поведінка -- взаємоповага -- взаєморозуміння Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Козлова, А. Крок уперед : протидія булінгу [Текст] / А. Козлова> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2019. - № 1. - С. 4-8 Рубрики: Психологія соціальна--Конфлікти Психологія педагогічна фывфывфыв: БУЛІНГ Свободных экз. нет |
Бєляєва, О. Булінг зсередини: причини та наслідки [Текст] / О. Бєляєва> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2019. - № 1. - С. 12-19 Рубрики: Психологія соціальна--Конфлікти Психологія педагогічна фывфывфыв: УЧНІВСЬКА МОЛОДЬ -- БУЛІНГ ШКІЛЬНИЙ Свободных экз. нет |
Бугайчук, А. Групи підтримки та мобільні додатки: як борються зі шкільним булінгом у США та Канаді [Текст] / А. Бугайчук> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2019. - № 1. - С. 20-25 Рубрики: Психологія соціальна--Конфлікти Психологія педагогічна фывфывфыв: БУЛІНГ ШКІЛЬНИЙ -- АНТИБУЛІНГОВИЙ ПЛАН Свободных экз. нет |
Козлова, А. Знайомство з булінгом [Текст] / А. Козлова> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2019. - № 1. - С. 26-37 Рубрики: Психологія соціальна--Конфлікти Психологія педагогічна Психологія практична фывфывфыв: ОСОБЛИВОСТІ ПРОБЛЕМ ТА НАСЛІДКИ БУЛІНГУ -- РОЗВИНЕНА ЕМПАТІЙНІСТЬ -- ЕМОЦІЙНИЙ СТАН -- УЧАСНИКИ БУЛІНГУ Свободных экз. нет |
Шкелебей, Л. Конфлікт породжує насильство : виховна година [Текст] / Л. Шкелебей> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2019. - № 1. - С. 38-43 Рубрики: Психологія соціальна--Конфлікти Психологія практична фывфывфыв: КОНФЛІКТНА СИТУАЦІЯ -- НАСИЛЬСТВО -- НЕГАТИВНІ ЕМОЦІЇ Свободных экз. нет |
Рашковська, І. Булінг та особистість [Текст] / І. Рашковська> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2019. - № 1. - С. 44-59 Рубрики: Психологія діяльності--Поведінка девіантна Психологія соціальна--Конфлікти фывфывфыв: НАСИЛЬСТВО -- ДІДОВЩИНА -- БУЛІНГ ШКІЛЬНИЙ Свободных экз. нет |
Веленко, А. Протидія булінгу : цикл практичних занять для підлітків [Текст] / А. Веленко> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2019. - № 1. - С. 60-73 Рубрики: Психологія соціальна--Конфлікти Психологія практична фывфывфыв: ПОНЯТТЯ БУЛІНГ -- ЦЬКУВАННЯ В ШКОЛІ Свободных экз. нет |
Поліщук М. Ну в кого він такий? : практичне заняття з батьками [Текст] / Поліщук М.> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2019. - № 1. - С. 74-79 Рубрики: Психологія соціальна--Поведінка Психологія соціальна--Конфлікти Психологія особистості--Особливий стан психіки фывфывфыв: ОСОБИСТІСНІ ОСОБЛИВОСТІ ДИТИНИ -- БУЛІНГ -- ДІАГНОСТИКА ВИЯВІВ АГРЕСІЇ -- ДИТЯЧА АГРЕСІЯ Свободных экз. нет |
Вавілова, А. Ризик неминучий : виступ психолога на педраді [Текст] / А. Вавілова> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2019. - № 1. - С. 92 Рубрики: Психологія соціальна--Конфлікти Психологія педагогічна фывфывфыв: ЦЬКУВАННЯ ДИТИНИ -- ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ -- БУЛІНГ ШКІЛЬНИЙ Свободных экз. нет |
Шулікін, Д. Аспірантські стипендії, протидія булінгу і доступ до освіти [Текст] / Д. Шулікін> // Освіта України. - 2019. - № 11. - С. 6 Рубрики: Вища освіта--Аспірантура Психологія соціальна--Конфлікти фывфывфыв: проект закону -- підтримка соціальна Свободных экз. нет |
Харбат, К. Булінг в учнівському середовищі: модель профілактики [Текст] / К. Харбат> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2019. - № 5. - С. 24-27 Рубрики: Психологія соціальна--Конфлікти фывфывфыв: поведінка агресивна -- комунікативні можливості Свободных экз. нет |
Н-34 Волошин, С. М. Особливості змісту соціально-психологічної адаптації ВПО до нового соціального середовища [Текстььь] / С. М. Волошин> // Наукові записки Національного університету "Острозька академія" : наук. журн. / гол. ред. І. Д. Пасічник. - Острог : Вид-во Нац. ун-ту " Острозька академія", 2019. - С. 73-76
Рубрики: Психологія соціальна--Конфлікти фывфывфыв: внутрішньо переміщені особи -- компоненти адаптації Экземпляры всего: 1 КР (1) Свободны: КР (1) |
Зварич, І. Булінг у закладах освіти України і США [Текст] / І. Зварич> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2020. - № 2. - С. 3-7 Рубрики: Психологія соціальна--Конфлікти фывфывфыв: системний підхід -- виховання молоді -- рівень якості знань Свободных экз. нет |