Щодо нагальних питань впровадження Закону України «Про освіту»: лист МОН № 1/9-554 від 13.10.17 року [Текстььь] > // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України . - 2017. - №11. - С. 3-14 Рубрики: Освіта--Реформування фывфывфыв: термінологічні зміни -- переоформлення документів -- інформаційна відкритість -- доступ до якісної освіти Свободных экз. нет |
Машика, В. Т. Основні новели Закону України "Про освіту" [Текст] / В. Т. Машика> // Історія та правознавство : науково - методичний журнал. - 2017. - № 33/листоп./. - С. 2-15 Рубрики: Освіта України Освіта--Реформування Україна фывфывфыв: заклад освіти -- стандарти освіти -- освітні програми -- якість освіти Свободных экз. нет |
Ковалів, І. Коли вчителі стануть агентами змін? [Текст] / І. Ковалів> // Урядовий кур"єр : Газета центральних органів виконавчої влади України. - 2018. - N13/19 січ./. - С. 4 Рубрики: Освіта--Реформування фывфывфыв: Концепція "Нової укаїнської школи" -- учитель-новатор -- проект професійного стандарту -- фах "Учитель початкової школи" Свободных экз. нет |
Машика, В. Основні новели закону України "Про освіту" [Текст] / В. Машика> // Мистецтво в школі (музика, образотворче мистецтво, художня культура) : науково-методичний. - 2018. - №1. - С. 20-24 Рубрики: Освіта--Реформування фывфывфыв: РЕФОРМУВАННЯ -- УКРАЇНСЬКА ОСВІТА -- розвиток компетентностей Свободных экз. нет |
Демченко, В. Функціональна неграмотність - гуманітарна загроза людству? [Текст] / В. Демченко> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2017. - №4. - С. 7-9 Рубрики: Освіта--Реформування фывфывфыв: школа нова українська -- корегування змісту Свободных экз. нет |
Лінник, Ю. Імплементація реформи освіти 2017 року : європейський досвід, проблеми та перспективи [Текст] / Ю. Лінник> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2017. - №4 : 18-21 Рубрики: Освіта--Реформування фывфывфыв: школа опорна -- процес Болонський Свободных экз. нет |
Галата, С. Лілія Гриневич: Ми продовжуємо інвестувати в освіту [Текст] / С. Галата> // Освіта України. - 2018. - №1/2. - С. 5 Рубрики: Освіта--Реформування фывфывфыв: ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ОСВІТИ -- НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА -- ПРОФТЕХОСВІТА -- ВИЩА ШКОЛА Свободных экз. нет |
Дроздовський, Д. Виклики і перспективи реформування сучасної освіти в Україні [Текстььь] / Д. Дроздовський> // Дивослово (українська мова й література в навчальних закладах). - 2018. - № 1. - 2-6. - Бібліогр.: С. 6 Рубрики: Освіта--Реформування фывфывфыв: стандарт освіти -- нова українська школа -- мовно-літературна освіта -- дитиноцентризм -- читацькоцентрична парадигма -- спілкування державною мовою Свободных экз. нет |
Прокопенко, М. Найважливіше - не втратити темпу" : Лілія Гриневич розповідає про підсумки візиту до США [Текст] / М. Прокопенко> // День. - 2018. - №25. - С. 7 Рубрики: Освіта--Реформування Освіта--Нові технології фывфывфыв: електронна освіта -- цифрова освіта -- якість освіти Свободных экз. нет |
Дискусія про концепцію педагогічної освіти [Текст]> // Освіта України. - 2018. - №6. - С. 5 Рубрики: Освіта--Реформування фывфывфыв: проект концепції -- модель професії -- модернізація освіти Свободных экз. нет |
Шулікін, Д. Уточнення законів, підтримка академій і авторське право [Текст] / Д. Шулікін> // Освіта України. - 2018. - №11. - С. 4 Рубрики: Освіта--Реформування Наука--Фінансування фывфывфыв: бюджентне фінансування Свободных экз. нет |
Луканська, А. Науковий супровід реформи з перспективою навчання за новими стандартами [Текст] / А. Луканська> // Голос України. - 2018. - №56/24 берез./. - С. 5 Рубрики: Освіта--Реформування Початкова школа--Організація роботи фывфывфыв: імплементація законів -- супровід методичний Свободных экз. нет |
Стурбовані мовою : Як сусіди України (не) зрозуміли ст. 7 Закону України "Про освіту" [Электронный ресурс] > // Українська мова та література : всеукраїнська газета для вчителів : шкільний світ. - 2018. - № 1/2. - С. 8-17 Рубрики: Освіта--Реформування Мова українська--Мовна політика фывфывфыв: національні меншини -- закони -- державна мова -- закарпатські угорці -- румунська спільнота -- польська громада -- російськомовне середовище Свободных экз. нет |
Луговий, В. І. Ціннісно-орієнтаційні компетентності як невід'ємна складова кваліфікацій [Текст] / В. І. Луговий> // Педагогіка і психологія . - 2018. - №1. - С. 5-19 Рубрики: Освіта--Реформування фывфывфыв: ціннісні орієнтації -- закон про освіту -- стандарти освіти Свободных экз. нет |
Приходько, Ю. І. Теорія трансформації систем як засіб дослідження військової освіти [Текст] / Ю. І. Приходько> // Педагогіка і психологія . - 2018. - №1. - С. 53-61 Рубрики: Освіта--Реформування Вища освіта--Військова фывфывфыв: теорія самоорганізації -- закон трансформації -- модель Свободных экз. нет |
УсатенкоТ. Педагогічний діалог крізь віки [Текст] / УсатенкоТ., Г. Усатенко> // Українська мова та література : всеукраїнська газета для вчителів : шкільний світ. - 2018. - № 5/6. - С. 14-18 Рубрики: Освіта--Реформування Освіта--Історія Педагогіка--Персоналії фывфывфыв: освітня парадигма -- освітні практики -- історія педагогічної думки -- виховання особистості Доп.точки доступа: Усатенко, Г. Еразм, Роттердамський \о нем\ Год, Б. \о нем\ Свободных экз. нет |
Матат, Д. Освіта в Альберті [Текст] / Д. Матат> // Освіта України. - 2018. - №15. - С. 10 Рубрики: Освіта--Реформування Освіта окремих країн--Канада фывфывфыв: НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА -- КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ -- УМІННЯ ВЧИТИСЬ -- БАГАТОГРАННІСТЬ ОСВІТИ У КАНАДІ -- ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ -- ПЛАТФОРМА ETWINNING PLUS Свободных экз. нет |
Шверченко, О. Оптимізація шкільної мережі: всіх під один гребінець [Текст] / О. Шверченко> // Голос України. - 2018. - №69/13 квіт./. - С. 4 Рубрики: Освіта--Реформування фывфывфыв: аналіз глибинний -- школи опорні Свободных экз. нет |
Співаковський, О. Соціалізація чи капіталізація? Освітня парадигма України [Текст] / О. Співаковський> // Голос України. - 2018. - №71/17 квіт./. - С. 4 Рубрики: Освіта--Реформування фывфывфыв: стандарт державний -- соціалізація дитини -- рівень знань Свободных экз. нет |
Галата, С. Реформи під прицілом: діалог громадськості й уряду [Текст] / С. Галата> // Освіта України. - 2018. - №16. - С. 7 Рубрики: Освіта--Реформування фывфывфыв: пакет реформ реанімаційний |