Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах: Постанова КМУ № 588 від 09.08.2017 [Текстььь] // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України . - 2017. - №11. - С. 90-95

Рубрики: Освіта інклюзивна

Свободных экз. нет




   
    В Університеті "Україна" обговорили проблеми інклюзивного навчання [Текст] // Голос України. - 2017. - №231/9 груд./. - С. 18

Рубрики: Освіта інклюзивна

Свободных экз. нет




    Єфімова, С.
    Індекс Інклюзії як засіб втілення особистісно орієнтованої освіти [Текст] / С. Єфімова // Педагогічна думка. - 2017. - №4. - С. 40-44

Рубрики: Освіта інклюзивна

фывфывфыв:
курикулум -- відносини партнерські
Свободных экз. нет




    Авдусенко, Л.
    Цінності інклюзивної освіти [Текст] / Л. Авдусенко // Початкова школа : науково-методичний журнал. - 2018. - № 2. - С. 61 . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Освіта інклюзивна

фывфывфыв:
мовні порушення
Свободных экз. нет




    Збарак, О.
    Дитина з особливими потребами : планування й реалізація психолого-педагогічного супроводу [Текст] / О. Збарак // Психолог : Всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №1/2. - С. 92-94

Рубрики: Освіта інклюзивна

   Психологія дитяча


   Психологічна служба--Освіта


   Початкова школа


фывфывфыв:
інклюзія -- супровід розвитку першокласника -- індивідуальне планування -- індивідуальні особливості дитини
Свободных экз. нет




   
    Діти з особливими потребами : планування та реалізація психолого-педагогічного супроводу [Текст] // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №3/4. - С. 76-77

Рубрики: Освіта інклюзивна

   Психологія педагогічна


   Педагогіка спеціальна--Діти-інваліди


фывфывфыв:
психологічний супровід -- психофізіологія дитини -- індивідуальне планування
Свободных экз. нет




    Скрипник, Т.
    Розлади аутичного спектра [Текст] / Т. Скрипник // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №3/4. - С. 78-82

Рубрики: Освіта інклюзивна

   Діти з вадами розвитку


   Педагогіка спеціальна--Діти-інваліди


фывфывфыв:
аутизм -- комунікативно-мовленнєві навички -- вербально-інтелектуальна сфера
Свободных экз. нет




    Скрипник, Т.
    Ресурси середовища : для дітей з аутизмом [Текст] / Т. Скрипник // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №3/4. - С. 84-92

Рубрики: Освіта інклюзивна

   Діти з вадами розвитку


   Педагогіка спеціальна--Діти-інваліди


фывфывфыв:
освітнє середовище -- предметно-просторові ресурси -- організаційно-смислові ресурси -- візуальна підтримка -- принципи візуальної підтримки -- соціально-психологічні ресурси
Свободных экз. нет




    Соболь, Т.
    Диверсифікація роботи психологічної служби [Текст] / Т. Соболь // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №5/6. - С. 72-80

Рубрики: Психологічна служба--Освіта

   Освіта інклюзивна


   Діти з вадами розвитку


фывфывфыв:
діти з особливими потребами -- психологічний супровід -- корекційна робота -- практичні психологи
Свободных экз. нет




    Вихристюк, М.
    Діти з особливими потребами : практичний семінар для батьків [Текст] / М. Вихристюк // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №5/6. - С. 82-84

Рубрики: Психологія практична

   Освіта інклюзивна


   Психологічна служба--Освіта


фывфывфыв:
особливі діти -- взаємодія з дітьми
Свободных экз. нет




    Ілляшенко, Т.
    Дитина з гіперактивним розладом : особливості психологічного супроводу [Текст] / Т. Ілляшенко // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №5/6. - С. 86-97

Рубрики: Психологія практична

   Психологія соціальна--Поведінка


   Психологічна служба--Освіта


   Освіта інклюзивна


фывфывфыв:
гіперактивні діти -- розлади поведінки -- психологічна допомога -- поведінкова терапія
Свободных экз. нет




    Шулікін, Д.
    Про інклюзію і оренду майна вишів [Текст] / Д. Шулікін // Освіта України. - 2018. - №16. - С. 4

Рубрики: Освіта інклюзивна

   Вищі навчальні заклади


фывфывфыв:
порушення психофізичні -- законопроекти




    Тарадюк, Д.
    Професійна підготовка тьюторів до роботи в інклюзивному освітньому середовищі як педагогічна проблема [Текст] / Д. Тарадюк // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2018. - №1. - С. 87-89

Рубрики: Освіта інклюзивна

фывфывфыв:
діти-іваліди
Свободных экз. нет




    Давиденко, О.
    Авторська корекційно-розвивальна програма розвитку психічних процесів : для дітей із особливими освітніми потребами в системі інклюзивної освіти [Текст] / О. Давиденко // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №9/10. - С. 74-94. - Продовж. Початок : №7/8, 2018

Рубрики: Освіта інклюзивна

   Психологія практична


   Психокорекція


фывфывфыв:
діти з інвалідністю -- індивідуальні особливості -- самореалізація -- психічний розвиток
Свободных экз. нет




    Шевкун, М.
    Авторська корекційно-розвивальна програма розвитку психічних процесів : для дітей із особливими освітніми потребами в системі інклюзивної освіти [Текст] / М. Шевкун, О. Давиденко // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №7/8. - С. 64-96.

Рубрики: Освіта інклюзивна

   Психокорекція


   Педагогіка спеціальна


фывфывфыв:
особливі діти -- індивідуальні особливості -- самореалізація -- психічний розвиток -- корекційна робота -- етапи корекції
Доп.точки доступа:
Давиденко, О.

Свободных экз. нет




    Чайковський, М.
    Хмельницький інститут соціальних технологій Університету "Україна" - провідний заклад інклюзивної вищої освіти на Поділлі [Текст] / М. Чайковський // Голос України. - 2018. - № 117/27 черв./. - С. 12

Рубрики: Вищі навчальні заклади--Інститути

   Освіта інклюзивна


фывфывфыв:
зміни реформаційні
Свободных экз. нет




    Вихристюк, М.
    Допомога дитині з особливими освітніми потребами : матеріали до семінару для батьків [Текст] / М. Вихристюк // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №11/12. - С. 52-61

Рубрики: Психологія практична

   Освіта інклюзивна


   Виховання сімейне


фывфывфыв:
особливі діти -- батьківське виховання -- розвивальні вправи
Свободных экз. нет




    Лаєвська, Н.
    Процес соціалізації : діти молодшого шкільного віку з раннім дитячим аутизмом у сучасному суспільстві [Текст] / Н. Лаєвська, В. Дорошенко // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №11/12. - С. 64-76

Рубрики: Психологія дитяча--Молодший шкільний вік

   Психокорекція


   Освіта інклюзивна


   Педагогіка спеціальна--Діти-інваліди


фывфывфыв:
особливі діти -- адаптація -- діти аутисти
Доп.точки доступа:
Дорошенко, В.

Свободных экз. нет




    Шевкун, М.
    Авторська корекційно-розвивальна програма розвитку психічних процесів : для дітей з особливими освітніми потребами в системі інклюзивної освіти [Текст] / М. Шевкун, О. Давиденко // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №11/12. - С. 78-91. - Закінч. Початок : № 7-8, 2018

Рубрики: Освіта інклюзивна

   Психокорекція


   Психологія практична


   Педагогіка спеціальна--Діти-інваліди


фывфывфыв:
особливі діти -- індивідуальні особливості -- самореалізація -- психічний розвиток -- корекційна робота
Доп.точки доступа:
Давиденко, О.

Свободных экз. нет




    Лиховид, І.
    Освіта з особливими потребами [Текст] / І. Лиховид // День. - 2018. - № 121. - С. 11

Рубрики: Освіта інклюзивна

   Україна
фывфывфыв:
інклюзія
Свободных экз. нет