Дереча, Л. Як засвоїти знання в дії : застосування діяльнісного підходу в навчанні [Текст] / Л. Дереча> // Краєзнавство. Географія. Туризм. - 2018. - № 17. - С. 12-20 Рубрики: Навчання особистісно орієнтоване Дидактика--Методика викладання предметів фывфывфыв: діяльнісний підхід -- проектне навчання -- інтерактивні технології -- кроссенс Свободных экз. нет |
Бляшевська, А. Поліфонія трактування проблеми цінностей у наукових студіях [Текст] / А. Бляшевська> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2018. - № 2. - С. 71-74 Рубрики: Навчання особистісно орієнтоване Діти обдаровані фывфывфыв: саморозвиток -- піраміда цінностей Свободных экз. нет |
Хмеляр, І. Моніторинг освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти із використанням технологій компетентнісно орієнтованого навчання [Текст] / І. Хмеляр> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2018. - № 4. - С. 75-79 Рубрики: Моніторинг Навчання особистісно орієнтоване фывфывфыв: дослідження моніторингові -- компетентність професійна Свободных экз. нет |
Галатюк, М. Ціннісний потенціал розвитку спортивної культури школярів і студентів у процесі спортивно орієнтованого фізичного виховання [Текст] / М. Галатюк> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2018. - № 4. - С. 181-183 Рубрики: Виховання фізичне Навчання особистісно орієнтоване фывфывфыв: групи цінностей -- підготовка професійна Свободных экз. нет |
Савченко, Н. Особливості компетентнісно орієнтованого навчання у вищій школі [Текст] / Н. Савченко> // Рідна школа : науково-педагогічний журнал. - 2019. - N 2. - С. 22-28 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Навчання особистісно орієнтоване Вища освіта фывфывфыв: професійна діяльність -- тьюторство Свободных экз. нет |
Демченко, Ю. Інноваційні технології особистісно орієнтованого навчання учнів початкової школи [Текст] / Ю. Демченко> // Рідна школа : науково-педагогічний журнал. - 2019. - N 2. - С. 45-49 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Навчання особистісно орієнтоване Початкова школа фывфывфыв: критичне мислення -- інформаційно-комунікативні технології Свободных экз. нет |
Дічек, Н. П. Особистісно орієнтована парадигма освіти в українській школі [Текст] / Н. П. Дічек> // Педагогіка і психологія . - 2019. - № 4. - С. 35-48 Рубрики: Навчання особистісно орієнтоване фывфывфыв: індивідуалізація навчання -- диференціація Свободных экз. нет |
Сороко, Н. Функції та роль steam-орієнтованого освітнього середовища основної школи для розвитку steam-освіти [Текст] / Н. Сороко> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2019. - № 4. - С. 55-60 Рубрики: Навчання особистісно орієнтоване фывфывфыв: функціональна підтримка -- оцінювання результатів -- освітні проекти Свободных экз. нет |
Москічова, І. Технологія проєктного навчання : одна з модифікацій продуктивного навчання [Текст] / І. Москічова> // Українська мова та література. Шкільний світ : всеукраїнські газети для вчителів. - 2020. - № 9/10. - С. 84-101 Рубрики: Навчання особистісно орієнтоване фывфывфыв: навчальний проєкт -- проєктувальна діяльність -- самостійна діяльність учня -- основні характеристики проєктного навчання Свободных экз. нет |
Черній, А. Комунікативно-орієнтоване вивчення іноземних мов дітьми із затримкою психічного розвитку [Текст] / А. Черній, О. Колодич> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2021. - № 2. - С. 72-76 Рубрики: Навчання особистісно орієнтоване Мови іноземні--Методика викладання фывфывфыв: мовленнєва компетентність -- рівень сформованості усного мовлення -- метод корекції -- самосвідомість -- подолання порушень Доп.точки доступа: Колодич, О. Свободных экз. нет |