Локшин, В. Формування професійної компетентності майбутніх харизматичних лідерів з менеджменту соціокультурної сфери [Текст] / В. Локшин> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2018. - № 4. - С. 80-88 Рубрики: Менеджмент комунікаційний Соціологія культури фывфывфыв: методологія формування -- бренд персональний Свободных экз. нет |
Артамонова, Н. С. Особливості застосування комунікативних технологій в управлінні моно-мегаструктурних суб'єктів [Текст] / Н. С. Артамонова> // Економіка, фінанси, право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2018. - № 10. - С. 17-21 Рубрики: Менеджмент комунікаційний фывфывфыв: КОМУНІКАТИВНА ПОЛІТИКА -- КОМУНІКАТИВНА СТРАТЕГІЯ -- КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ Свободных экз. нет |
Дубов, Д. В. Аудит спроможностей органів державної влади у сфері кризових комунікацій [Текст] / Д. В. Дубов> // Стратегічна панорама : науково-практичний. - 2018. - № 1. - С. 30-39 Рубрики: Менеджмент комунікаційний Політологія--Влада фывфывфыв: аспекти проблемні -- інформування суспільства Свободных экз. нет |
Гудзь, О. Креативний менеджмент підприємства [Текст] / О. Гудзь, І. Коваль> // Економіка менеджмент бізнес. - 2020. - № 4. - С. 4-7 Рубрики: Менеджмент комунікаційний фывфывфыв: телекомунікаційне підприємство -- креативна діяльність -- креативний продукт Доп.точки доступа: Коваль, І. Свободных экз. нет |