Воскобоєва, О. В. Моделювання асортиментної структури товарних запасів торговельного підприємства [Текст] / О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко> // Економіка менеджмент бізнес. - 2017. - №4. - С. 81-87 Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства фывфывфыв: ТОВАРНИЙ ЗАПАС -- АСОРТИМЕНТНА СТРУКТУРА -- ТОВАРНА ЛІНІЯ ШОКОЛАДНА ПЛИТКА -- РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ ТОВАРНИХ ОДИНИЦЬ -- УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ Доп.точки доступа: Ромащенко, О. С. Свободных экз. нет |
С-88 Рафальська, Н. М. Сучасні тенденції брендингової діяльності підприємств пивоварної галузі України / Н. М. Рафальська> // Студентський вісник Національного університету водного господарства та природокористування / Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування ; голов. ред. В. С. Мошинський. - Рівне, 2017. - Вип. 1(7) . - С. 117-120
Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства фывфывфыв: БРЕНДИНГ -- КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ -- БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- РИНОК ПИВУ Экземпляры всего: 1 КР (1) Свободны: КР (1) |
Хорошая репутация невозможна без PR. Даже если Вы порядочны и выпускаете хорошую продукцию (результаты блиц-опроса экспертов) [Текст]> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №4. - С. 9-23 Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства фывфывфыв: опитування Свободных экз. нет |
Корженко, І. С. Збутова діяльність підприємства-імпортера [Текст] / І. С. Корженко> // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. - 2018. - № 11. - С. 111-114 Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства фывфывфыв: принципи збутової діяльності -- функції збутової діяльності -- цілі процесу збуту Свободных экз. нет |
Красовська, О. Ю. Споживче сприйняття маркетингових активів підприємства [Текст] / О. Ю. Красовська> // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. - 2018. - № 12. - С. 21-24 Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства фывфывфыв: взаємовідносини -- клієнт -- CRM-система Свободных экз. нет |
Скиба, Т. В. Основні орієнтації в управлінні маркетингом [Текст] / Т. В. Скиба> // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - 2018. - № 4. - С. 64-67 Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства фывфывфыв: життєвий цикл клієнта -- інструменти маркетингу Свободных экз. нет |
Ткаченко, С. А. Методологічно-інформаційний механізм підсистеми інтегрованого забезпечення у виконанні виробничо-збутової стратегії підприємств [Текст] / С. А. Ткаченко> // Економіка, фінанси, право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2019. - № 2. - С. 14-16 Рубрики: Стратегія підприємства Маркетинг--Економіка підприємства фывфывфыв: ефективність економічна -- стратегія комерційно-виробнича Свободных экз. нет |
Станіславик, О. В. Особливості інноваційної маркетингової діяльності сучасного виробничого підприємства [Текст] / О. В. Станіславик, О. Коваленко, Т. І. Моргунова> // Економіка, фінанси, право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2019. - № 9. - С. 31-36 Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства фывфывфыв: маркетингові дослідження -- комерційний успіх просування -- визначення ціни Доп.точки доступа: Коваленко, О. Моргунова, Т. І. Свободных экз. нет |
Лазоренко, Л. В. Управління маркетинговою діяльністю підприємства [Текст] / Л. В. Лазоренко> // Економіка менеджмент бізнес. - 2019. - № 3. - С. 13-17 Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства фывфывфыв: інформаційна система -- інформованість підприємства Свободных экз. нет |
Красовська, О. Інформаційно-аналітичне забезпечення управління маркетинговою політикою підприємства [Текст] / О. Красовська> // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2019. - № 17. - С. 51-56 Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства фывфывфыв: керуюча система Свободных экз. нет |
Тарасюк, А. Особливості управління маркетинговою діяльністю аграрного підприємства України [Текст] / А. Тарасюк> // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2019. - № 17. - С. 70-78 Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства фывфывфыв: конкуренція -- ринкові фактори Свободных экз. нет |
Золотарьова, В. Еволюція та основні засади маркетингової парадигми діяльності підприємств [Текст] / В. Золотарьова> // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2019. - № 19. - С. 60-67 Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства фывфывфыв: періодизація Свободных экз. нет |
Новикова, І. Формування системи управління маркетинговими ризиками інноваційної діяльності підприємств в сучасних умовах [Текст] / І. Новикова> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 6. - С. 26-35 Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства фывфывфыв: модель формування ризик-орієнтованої стратегії розвитку підприємства -- економічна безпека -- механізм управління -- критерії ефективності Свободных экз. нет |
Головчук, Ю. Маркетингова товарна політика - інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства [Текст] / Ю. Головчук> // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2020. - № 1. - С. 61-69 Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства фывфывфыв: олійно-жирова промисловість Свободных экз. нет |
Теоретичні основи виробничо-збутової діяльності підприємств [Текст]> // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2021. - № 3. - С. 44-50 Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства фывфывфыв: збутова діяльність підприємств Свободных экз. нет |
Свиноус, І. Малі молочарі Білоцерківщини та війна [Текст] / І. Свиноус> // Маркетинг в Україні. - 2022. - № 1. - С. 36-39 Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства Економіка сільського господарства Київська область фывфывфыв: молочна продукція -- фермерські господарства -- ефективність виробництва -- РОБОТА ПІД ЧАС ВІЙНИ Свободных экз. нет |