Використання некомерційного маркетингу як інструменту імплементації біоекономіки [Текст] // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2019. - № 17. - С. 29-38

Рубрики: Маркетинг--Екологія

фывфывфыв:
імідж біотехнологічної продукції
Свободных экз. нет




    Дорожкіна, К.
    Маркетингове управління органічним виробництвом на прикладі закритого акціонерного товариства "Житомирські ласощі" [Текст] / К. Дорожкіна // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2020. - № 16. - С. 50-56

Рубрики: Маркетинг--Екологія

   Економіка харчової промисловості


   ЖИТОМИР, МІСТО
фывфывфыв:
"Житомирські ласощі" -- кондитерське виробництво
Свободных экз. нет




    Гацька, Л.
    Дослідження поведінки споживачів в екологічному маркетингу [Текст] / Л. Гацька // Економіка, фінанси, право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2020. - № 10. - С. 5-9

Рубрики: Маркетинг--Екологія

фывфывфыв:
структури споживання -- екологічний маркетинг
Свободных экз. нет




    Ігнатенко, Р.
    Екологічні тренди сучасної маркетингової діяльності [Текст] / Р. Ігнатенко // Економіка, фінанси, право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2022. - № 2. - С. 25-29

Рубрики: Маркетинг--Екологія

фывфывфыв:
екологічний маркетинг -- екобренд -- екотренд
Свободных экз. нет