Використання некомерційного маркетингу як інструменту імплементації біоекономіки [Текст]> // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2019. - № 17. - С. 29-38 Рубрики: Маркетинг--Екологія фывфывфыв: імідж біотехнологічної продукції Свободных экз. нет |
Дорожкіна, К. Маркетингове управління органічним виробництвом на прикладі закритого акціонерного товариства "Житомирські ласощі" [Текст] / К. Дорожкіна> // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2020. - № 16. - С. 50-56 Рубрики: Маркетинг--Екологія Економіка харчової промисловості ЖИТОМИР, МІСТО фывфывфыв: "Житомирські ласощі" -- кондитерське виробництво Свободных экз. нет |
Гацька, Л. Дослідження поведінки споживачів в екологічному маркетингу [Текст] / Л. Гацька> // Економіка, фінанси, право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2020. - № 10. - С. 5-9 Рубрики: Маркетинг--Екологія фывфывфыв: структури споживання -- екологічний маркетинг Свободных экз. нет |
Ігнатенко, Р. Екологічні тренди сучасної маркетингової діяльності [Текст] / Р. Ігнатенко> // Економіка, фінанси, право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2022. - № 2. - С. 25-29 Рубрики: Маркетинг--Екологія фывфывфыв: екологічний маркетинг -- екобренд -- екотренд Свободных экз. нет |