Солнцев, М. Человек в современном мире: проблемы идентификации, самовосприятия и отношения с окружающим миром [Текст] / М. Солнцев> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2017. - №11/12. - С. 55-61 Рубрики: Маркетинг інформаційний фывфывфыв: торгівля і людина Свободных экз. нет |
Новая эра маркетинговых технологий: что нас ожидает? [Текст]> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2017. - №11/12. - С. 62-67 Рубрики: Маркетинг інформаційний Маркетинг фывфывфыв: ІТ технології Свободных экз. нет |
Венгер, Е. Спецпроекты в инстаграм - ключевой тренд 2018 года [Текст] / Е. Венгер> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №1. - С. 58-59 Рубрики: Маркетинг інформаційний фывфывфыв: інтернет -- ІТ технології Свободных экз. нет |
Винокурова, Н. Как собрать команду для разработки OMNI-канального решения? [Текст] / Н. Винокурова> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №1. - С. 60-62 Рубрики: Маркетинг інформаційний Комп’ютерна наука і технології фывфывфыв: інтернет Свободных экз. нет |
Папашев, О. Маркетинговая стратегия развития автомобилеразвития в Украине [Текст] / О. Папашев, М. Сокол> // Маркетинг в Україні. - 2018. - №1. - С. 45-55 Рубрики: Маркетинг інформаційний фывфывфыв: технології маркетингові -- промисловість автомобільна Доп.точки доступа: Сокол, М. Свободных экз. нет |
Голівець, В. Редакторське опрацювання соціальних мереж: підходи до створення контенту з метою формування позитивного іміджу компанії [Текстььь] / В. Голівець, Р. Сегол> // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 17-20 Рубрики: Маркетинг інформаційний фывфывфыв: аспект комунікативний -- імідж компанії Доп.точки доступа: Сегол, Р. Свободных экз. нет |
Кирилишен, Я. В. Соціальні комунікації та їх роль в українському інформаційному маркетингу [Текст] / Я. В. Кирилишен, К. Денисова> // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2018. - № 4. - С. 90-97 Рубрики: Маркетинг інформаційний Комунікація--Масова комунікація фывфывфыв: інтернет-бізнес -- суспільство інформаційне Доп.точки доступа: Денисова, К. Свободных экз. нет |
Ширина, А. В Украине меняется подход к стратегическим коммуникациям [Текст] / А. Ширина> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2019. - № 3. - С. 26-27 Рубрики: Маркетинг інформаційний фывфывфыв: МЕДІА -- стратегічні комунікації -- HelpSMI Свободных экз. нет |
Панченко, О. Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент маркетингових комунікацій у банку [Текст] / О. Панченко> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 1. - С. 47-54 Рубрики: Маркетинг інформаційний фывфывфыв: соціальні мережі -- інтернет-банкінг Свободных экз. нет |
Виноградова, О. В. Маркетингові інновації і телекомунікації: конвергенція послуг [Текст] / О. В. Виноградова> // Економіка менеджмент бізнес. - 2019. - № 1. - С. 26-32 Рубрики: Маркетинг інформаційний фывфывфыв: конвергенція -- цифровізація Свободных экз. нет |
Перевозова, І. Нейромаркетинг: як краще зрозуміти покупця [Текст] / І. Перевозова> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 2. - С. 40-44 Рубрики: Маркетинг інформаційний фывфывфыв: маркетинг традиційний -- інтернет-маркетинг -- сервіс -- реклама Свободных экз. нет |
Дорошкевич, Д. Алгоритм цифрового просування продукції високотехнологічного виробництва [Текст] / Д. Дорошкевич> // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2020. - № 13/14. - С. 23-32 Рубрики: Маркетинг інформаційний фывфывфыв: корпоративний сайт Свободных экз. нет |
Недопако, Н. Інструмент цифрового маркетингу : теоретичний аспект [Текст] / Н. Недопако> // Економіка менеджмент бізнес. - 2020. - № 2. - С. 43-49 Рубрики: Маркетинг інформаційний Маркетинг послуг--Інтернет фывфывфыв: канали комунікації Свободных экз. нет |
Шапоренко, О. Маркетинг подій, як інструмент успішного просування органічних продуктів та товарів широкого вжитку [Текст] / О. Шапоренко> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 5. - С. 25-26 Рубрики: Маркетинг інформаційний фывфывфыв: івент-маркетинг -- органічний ринок Свободных экз. нет |
Пилипенко, В. Яким має бути резюме в епоху ремоуту? [Текст] / В. Пилипенко> // Маркетинг в Україні. - 2021. - № 4. - С. 53-58 Рубрики: Маркетинг інформаційний фывфывфыв: проактивність -- ставленя до життя Свободных экз. нет |
Янковець, Т. Дизайн вражень у цифровому маркетингу мережі кінотеатрів [Текст] / Т. Янковець> // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету : науково- практичний журнал. - 2022. - № 2. - С. 61-80 Рубрики: Маркетинг інформаційний Маркетинг послуг фывфывфыв: економіка вражень -- мережі кінотеатрів -- бренд -- цифрові точки контакту -- конкурентоспроможність Свободных экз. нет |