Солнцев, М.
    Человек в современном мире: проблемы идентификации, самовосприятия и отношения с окружающим миром [Текст] / М. Солнцев // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2017. - №11/12. - С. 55-61

Рубрики: Маркетинг інформаційний

фывфывфыв:
торгівля і людина
Свободных экз. нет




   
    Новая эра маркетинговых технологий: что нас ожидает? [Текст] // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2017. - №11/12. - С. 62-67

Рубрики: Маркетинг інформаційний

   Маркетинг


фывфывфыв:
ІТ технології
Свободных экз. нет




    Венгер, Е.
    Спецпроекты в инстаграм - ключевой тренд 2018 года [Текст] / Е. Венгер // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №1. - С. 58-59

Рубрики: Маркетинг інформаційний

фывфывфыв:
інтернет -- ІТ технології
Свободных экз. нет




    Винокурова, Н.
    Как собрать команду для разработки OMNI-канального решения? [Текст] / Н. Винокурова // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №1. - С. 60-62

Рубрики: Маркетинг інформаційний

   Комп’ютерна наука і технології


фывфывфыв:
інтернет
Свободных экз. нет




    Папашев, О.
    Маркетинговая стратегия развития автомобилеразвития в Украине [Текст] / О. Папашев, М. Сокол // Маркетинг в Україні. - 2018. - №1. - С. 45-55

Рубрики: Маркетинг інформаційний

фывфывфыв:
технології маркетингові -- промисловість автомобільна
Доп.точки доступа:
Сокол, М.

Свободных экз. нет




    Голівець, В.
    Редакторське опрацювання соціальних мереж: підходи до створення контенту з метою формування позитивного іміджу компанії [Текстььь] / В. Голівець, Р. Сегол // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 17-20

Рубрики: Маркетинг інформаційний

фывфывфыв:
аспект комунікативний -- імідж компанії
Доп.точки доступа:
Сегол, Р.

Свободных экз. нет




    Кирилишен, Я. В.
    Соціальні комунікації та їх роль в українському інформаційному маркетингу [Текст] / Я. В. Кирилишен, К. Денисова // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2018. - № 4. - С. 90-97

Рубрики: Маркетинг інформаційний

   Комунікація--Масова комунікація


фывфывфыв:
інтернет-бізнес -- суспільство інформаційне
Доп.точки доступа:
Денисова, К.

Свободных экз. нет




    Ширина, А.
    В Украине меняется подход к стратегическим коммуникациям [Текст] / А. Ширина // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2019. - № 3. - С. 26-27

Рубрики: Маркетинг інформаційний

фывфывфыв:
МЕДІА -- стратегічні комунікації -- HelpSMI
Свободных экз. нет




    Панченко, О.
    Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент маркетингових комунікацій у банку [Текст] / О. Панченко // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 1. - С. 47-54

Рубрики: Маркетинг інформаційний

фывфывфыв:
соціальні мережі -- інтернет-банкінг
Свободных экз. нет




    Виноградова, О. В.
    Маркетингові інновації і телекомунікації: конвергенція послуг [Текст] / О. В. Виноградова // Економіка менеджмент бізнес. - 2019. - № 1. - С. 26-32

Рубрики: Маркетинг інформаційний

фывфывфыв:
конвергенція -- цифровізація
Свободных экз. нет




    Перевозова, І.
    Нейромаркетинг: як краще зрозуміти покупця [Текст] / І. Перевозова // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 2. - С. 40-44

Рубрики: Маркетинг інформаційний

фывфывфыв:
маркетинг традиційний -- інтернет-маркетинг -- сервіс -- реклама
Свободных экз. нет




    Дорошкевич, Д.
    Алгоритм цифрового просування продукції високотехнологічного виробництва [Текст] / Д. Дорошкевич // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2020. - № 13/14. - С. 23-32

Рубрики: Маркетинг інформаційний

фывфывфыв:
корпоративний сайт
Свободных экз. нет




    Недопако, Н.
    Інструмент цифрового маркетингу : теоретичний аспект [Текст] / Н. Недопако // Економіка менеджмент бізнес. - 2020. - № 2. - С. 43-49

Рубрики: Маркетинг інформаційний

   Маркетинг послуг--Інтернет


фывфывфыв:
канали комунікації
Свободных экз. нет




    Шапоренко, О.
    Маркетинг подій, як інструмент успішного просування органічних продуктів та товарів широкого вжитку [Текст] / О. Шапоренко // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 5. - С. 25-26

Рубрики: Маркетинг інформаційний

фывфывфыв:
івент-маркетинг -- органічний ринок
Свободных экз. нет




    Пилипенко, В.
    Яким має бути резюме в епоху ремоуту? [Текст] / В. Пилипенко // Маркетинг в Україні. - 2021. - № 4. - С. 53-58

Рубрики: Маркетинг інформаційний

фывфывфыв:
проактивність -- ставленя до життя
Свободных экз. нет




    Янковець, Т.
    Дизайн вражень у цифровому маркетингу мережі кінотеатрів [Текст] / Т. Янковець // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету : науково- практичний журнал. - 2022. - № 2. - С. 61-80

Рубрики: Маркетинг інформаційний

   Маркетинг послуг


фывфывфыв:
економіка вражень -- мережі кінотеатрів -- бренд -- цифрові точки контакту -- конкурентоспроможність
Свободных экз. нет