Гладунов, О. Методика визначення вартості бренду сировинних компаній на прикладі рейтенгування брендів вапняної галузі України [Текст] / О. Гладунов> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 2. - С. 24-27 Рубрики: Маркетинг промисловий фывфывфыв: бренд -- рейтинг -- імпорт -- інновації Свободных экз. нет |
Савицька, Н. Проблеми безпечності харчових продуктів та формування національних стандартів FOOD-маркетингу [Текст] / Н. Савицька, В. Евлаш> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 4. - С. 4-20 Рубрики: Маркетинг промисловий фывфывфыв: маркетинг харчових продуктів -- ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА Доп.точки доступа: Евлаш, В. Свободных экз. нет |
Решетілова, Т. Особливості просування інноваційних товарів на промисловому ринку [Текст] / Т. Решетілова> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 1. - С. 55-57 Рубрики: Маркетинг промисловий фывфывфыв: інформаційний простір -- закупівлі -- професійні споживачі Свободных экз. нет |
Кулик, О. Сторіфікований маркетинг у діяльності українських агропромислових підприємств [Текст] / О. Кулик> // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2020. - № 13/14. - С. 47-54 Рубрики: Маркетинг промисловий фывфывфыв: агропромислові підприємства Свободных экз. нет |
Слободяник, А. Маркетингові аспекти ключових проблем промислових підприємств України [Текст] / А. Слободяник> // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2021. - № 3. - С. 55-66 Рубрики: Маркетинг промисловий фывфывфыв: прибуток -- ціна Свободных экз. нет |