Красивый и совершенный мир от Sealed AIR: феномен большого объма данных в пищевой отрасли [Текст] // Мир продуктов : информационно-аналитическое издание. - 2017. - №7. - С. 50-51

Рубрики: Маркетинг послуг

фывфывфыв:
послуги CogniPRO Core Services
Свободных экз. нет




   
    Омниканальный потребитель как новое явление [Текст] // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №2/3. - С. 18-19

Рубрики: Маркетинг послуг

фывфывфыв:
інфраструктура цифрова
Свободных экз. нет




    Огиенко, Е.
    Чтобы сформировать желаемую репутацию, ее нужно формировать [Текст] / Е. Огиенко // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №4. - С. 42-43

Рубрики: Маркетинг послуг

фывфывфыв:
PR-діяльність -- клієнт -- PR-інструменти
Свободных экз. нет




    Бучинська, О.
    Тенденції та перспективи розвитку рекламного ринку [Текст] / О. Бучинська // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 5-12

Рубрики: Маркетинг послуг

фывфывфыв:
комунікації -- реклама -- PR
Свободных экз. нет




    Романчук, Л. Д.
    Методичний базис оцінки ефективності маркетингової комунікаційної стратегії курортно-рекреаційного підприємства [Текст] / Л. Д. Романчук // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. - 2018. - № 8. - С. 119-122

Рубрики: Маркетинг послуг

   Курортологія


фывфывфыв:
внутрішнє середовище -- зовнішнє середовище -- бренд -- конкурентоспроможність
Свободных экз. нет


338(477)
В-535


    Ханін, І. Г.
    Теоретико-методичні підходи до формування комплексної організаційної та інформаційної моделі маркетингової агенції / І. Г. Ханін, Б. Г. Рашман // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування : зб. наук. пр / голов. ред. В. С. Мошинський. - Рівне : НУВГП, 2016. - Вип. 4(76) : Економічні науки . - С. 144-152
УДК

Рубрики: Маркетинг послуг

фывфывфыв:
суб’єкти господарювання -- маркетингові послуги -- інформація про ринок -- управлінські рішення -- обсяг прибутків -- норми прибутковості
Доп.точки доступа:
Рашман, Б. Г.

Экземпляры всего: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)




    Виноградов, Д.
    Не всякое раздражение вызывает ощущение [Текст] / Д. Виноградов // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - № 10. - С. 32-34

Рубрики: Маркетинг послуг

фывфывфыв:
відчуття -- роздратування
Свободных экз. нет




   
    Главные тенденции бренд коммуникаций: покупатели становятся Smart, а бренды становятся человечней [Текст] : (материалы блиц-опроса экспертов) // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2019. - № 3. - С. 8-16

Рубрики: Маркетинг послуг

фывфывфыв:
івент-маркетинг -- маркетингові комунікації
Свободных экз. нет




    Блощинский, Д.
    Формируется основа бренд-коммуникаций нового поколения [Текст] / Д. Блощинский // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2019. - № 3. - С. 17-19

Рубрики: Маркетинг послуг

фывфывфыв:
директ-маркетинг -- використання івент-маркетингу
Свободных экз. нет




    Васильєва, О.
    Основной современный тренд в бренд-коммуникациях - диджитализация [Текст] / О. Васильєва // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2019. - № 3. - С. 28-30

Рубрики: Маркетинг послуг

фывфывфыв:
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ -- формування іміджу бренду
Свободных экз. нет




   
    Обсяг ринку маркетингових сервісів 2020: важливе коригування [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 3. - С. 18-21

Рубрики: Маркетинг послуг

фывфывфыв:
рейтинг агенств -- еволюція ринку
Свободных экз. нет




    Параска, М.
    Що в імені тобі моєму, або в чому сила бренду [Текст] / М. Параска // Маркетинг в Україні. - 2021. - № 2. - С. 36-39

Рубрики: Маркетинг послуг

фывфывфыв:
бренд-маркетинг -- раціональна стратегія
Свободных экз. нет




   
    14 Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2021. - № 3. - С. 17-26

Рубрики: Маркетинг послуг

фывфывфыв:
рейтинг агентств
Свободных экз. нет




    Ковальчук, С.
    Вся надія на фактчекінг чи як товаришувати з ботом [Текст] / С. Ковальчук, О. Мороз // Маркетинг в Україні. - 2021. - № 4. - С. 35-42

Рубрики: Маркетинг послуг

фывфывфыв:
маркетингові технології
Доп.точки доступа:
Мороз, О.

Свободных экз. нет




    Янковець, Т.
    Дизайн вражень у цифровому маркетингу мережі кінотеатрів [Текст] / Т. Янковець // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету : науково- практичний журнал. - 2022. - № 2. - С. 61-80

Рубрики: Маркетинг інформаційний

   Маркетинг послуг


фывфывфыв:
економіка вражень -- мережі кінотеатрів -- бренд -- цифрові точки контакту -- конкурентоспроможність
Свободных экз. нет