Бусарєва, Т. Г.
    Конкурентоспроможність брендів у парадигмі економіки знань [Текст] / Т. Г. Бусарєва // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. - 2018. - № 6. - С. 64-67

Рубрики: Маркетинг міжнародний

фывфывфыв:
глобальний бренд -- рейтингові агенства -- найдорожчі бренди
Свободных экз. нет




    Корж, М.
    Цінове оптимізаційне моделювання в міжнародному маркетингу [Текст] / М. Корж // Зовнішня торгівля : економіка, фінанси, право : науковий. - 2018. - № 5. - С. 87-100

Рубрики: Маркетинг міжнародний

фывфывфыв:
економіка світова -- система світогосподарська -- цінова система міжнародного маркетингу
Свободных экз. нет




    Орєхова, Т. В.
    Міжнародний маркетинг та фінанси для розвитку бізнесу [Текст] / Т. В. Орєхова // Економіка України : політико-економічний журнал. - 2019. - № 3. - С. 88-91

Рубрики: Маркетинг міжнародний

фывфывфыв:
управління фінансами -- бізнес середній -- бізнес малий
Свободных экз. нет