Споживчі настрої в Україні, грудень 2017: індекс склав 60,3 [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2017. - №5/6. - С. 45-46

Рубрики: Маркетингові дослідження--Ринок продукції

фывфывфыв:
ІСН -- становище матеріальне -- покупки -- розвиток економіки
Свободных экз. нет




    Малыш, А.
    2018 год станет годом аналитики и омниканальных еоммуникаций [Текст] / А. Малыш // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №1. - С. 22-23

Рубрики: Економіка торгівлі

   Маркетингові дослідження--Ринок продукції


Свободных экз. нет




   
    Споживчі настрої в Україні, листопад 2018: індекс склав 59,8 [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 35-37

Рубрики: Маркетингові дослідження--Ринок продукції

фывфывфыв:
ІНДЕКС СПОЖИВАНИХ НАСТРОЇВ
Свободных экз. нет




    Рясних, Є.
    Маржинальний підхід до аналізу асортименту продукції підприємства [Текст] / Є. Рясних, О. Савченко // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 6. - С. 35-44

Рубрики: Маркетингові дослідження--Ринок продукції

фывфывфыв:
УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ ПРОДУКЦІЇ -- АНАЛІЗ ПРИБУТКОВОСТІ ТА РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ВИРОБІВ -- АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТУ ПРОДУКЦІЇ
Доп.точки доступа:
Савченко, О.

Свободных экз. нет




    Виноградова, О. В.
    Можливості месенджер-маркетингу для просування товарів та послуг в інтернеті [Текст] / О. В. Виноградова // Економіка менеджмент бізнес. - 2020. - № 1. - С. 11-20

Рубрики: Маркетингові дослідження--Ринок продукції

фывфывфыв:
онлайн комунікації -- сервіси обміну
Свободных экз. нет




    Танасійчук, А.
    Маркетингові дослідження ринку приладдя для малювання [Текст] / А. Танасійчук, О. Гуцало // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 1. - С. 30-44

Рубрики: Маркетингові дослідження--Ринок продукції

фывфывфыв:
канцелярські товари -- структура споживання -- попит
Доп.точки доступа:
Гуцало, О.

Свободных экз. нет




    Параска, М.
    Про роботу маркетингових відділів компаній в умовах нової реальності [Текст] / М. Параска, Л. Худолей // Маркетинг в Україні. - 2021. - № 2. - С. 13-16

Рубрики: Маркетингові дослідження--Ринок продукції

фывфывфыв:
Українська Асоціація Маркетингу -- опитування маркетологів -- професійна сертифікація
Доп.точки доступа:
Худолей, Л.

Свободных экз. нет




    Драмарецька, К. П.
    Управління маркетинговою діяльністю сільськогосподарських підприємств [Текст] / К. П. Драмарецька // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2021. - № 24. - С. 46-51

Рубрики: Маркетингові дослідження--Ринок продукції

фывфывфыв:
моніторинг попиту -- стимулювання збуту
Свободных экз. нет




   
    Досвід ГфК [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2022. - № 1. - С. 24-25

Рубрики: Маркетингові дослідження--Ринок продукції

фывфывфыв:
РОБОТА ПІД ЧАС ВІЙНИ -- ВОЛОНТЕРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ
Свободных экз. нет




   
    Маркетологи інформують... [Текст] // Упаковка : журнал для виробників та споживачів тари і упаковки. - 2022. - № 1. - С. 18-24

Рубрики: Маркетингові дослідження--Ринок продукції

   Упаковка


фывфывфыв:
маркетингові дослідження -- пакувальна галузь -- пакувальні матеріали -- перспективи біополімерів -- інновації -- маркування -- поліграфія
Свободных экз. нет