Есмаханова, А. У. Сущность і тенденции развития брендинга [Текст] / А. У. Есмаханова> // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - 2018. - №1. - С. 59-63 Рубрики: Бренд фывфывфыв: брендбук Свободных экз. нет |
Ромат, Е. Брендинг у комунікаціях держави та органів публічного управління [Текст] / Е. Ромат, Ю. Гаврилечко> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - № 6. - С. 22-30 Рубрики: Бренд Маркетинг--Стратегія фывфывфыв: фірмові ідентифікаційні маркетингові комунікації -- бренд туристичний -- реклама Доп.точки доступа: Гаврилечко, Ю. Свободных экз. нет |
Зозульов, О. Інноваційний підхід до репозиціонування бренду на промисловому ринку [Текст] / О. Зозульов, К. Менькова> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - № 6. - С. 32-37 Рубрики: Бренд фывфывфыв: ринок споживчий -- позиціонування Доп.точки доступа: Менькова, К. Свободных экз. нет |
Білявська, Ю. Я - бренд! Інструмент чи звичний спосіб життя? [Текст] / Ю. Білявська> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - № 6. - С. 38-40 Рубрики: Бренд фывфывфыв: інструменти для формування персонального бренду Свободных экз. нет |
Білявська, Л. PLACE BRANDING.або навіщо містам бренд [Текст] / Л. Білявська> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - № 5. - С. 43-45 Рубрики: Бренд фывфывфыв: брендинг міста Свободных экз. нет |
В-535 Міщук, Г. Можливості оцінки ефективності регіонального брендингу [Текстььь] / Г. Міщук> // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування : зб. наук. пр / голов. ред. В. С. Мошинський. - Рівне : НУВГП, 2018. - Вип. 2(82) : Економічні науки . - С. 287-294
Рубрики: Бренд фывфывфыв: експортні оцінки -- ефективність -- регіональний брендинг Экземпляры всего: 1 КР (1) Свободны: КР (1) |
Топ-100 самых дорогих брендов Украины [Текст]> // Новое время. - 2019. - № 43. - С. 20-21 Рубрики: Бренд фывфывфыв: рейтинг брендів Свободных экз. нет |
Шаповал, Е. Обратная сторона лого [Текст] / Е. Шаповал, С. Угнива> // Новое время. - 2019. - № 43. - С. 22-27 Рубрики: Бренд Бізнес фывфывфыв: ребрендінг -- логотипи -- бізнес-процеси Доп.точки доступа: Угнива, С. Свободных экз. нет |
Н-34 Харчук, Ю. Ю. Побудова бренду ВНЗ України шляхом позиціювання та створення позитивого іміджу : [стаття англійською мовою] / Ю. Ю. Харчук, А. Ф. Новак> // Наукові записки Національного університету "Острозька академія" / голов. ред. Л. В. Козак. - Острог : Вид-во Нац. ун-ту " Острозька академія", 2017. - С. 115-119. - (Економіка ; №7(35))
Рубрики: Бренд Вищі навчальні заклади фывфывфыв: імідж вищого навчального закладу -- освітні послуги -- позиціювання -- брендинг Доп.точки доступа: Новак, А. Ф. Экземпляры всего: 1 КР (1) Свободны: КР (1) |
Н-34 Ковальчук, О. А. Управління брендом як складова бренд-менеджменту [Текстььь] / О. А. Ковальчук> // Наукові записки Національного університету "Острозька академія" . - (Економіка ; № 11 (39)) : наук. журн. / Нац. ун-т "Острозька академія" ; гол. ред. Ю. В. Шулик. - Острог : Вид-во Нац. ун-ту " Острозька академія", 2018. - С. 52-55
Рубрики: Бренд Управління проектами фывфывфыв: торгова марка -- брендинг Экземпляры всего: 1 КР (1) Свободны: КР (1) |