Есмаханова, А. У.
    Сущность і тенденции развития брендинга [Текст] / А. У. Есмаханова // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - 2018. - №1. - С. 59-63

Рубрики: Бренд

фывфывфыв:
брендбук
Свободных экз. нет




    Ромат, Е.
    Брендинг у комунікаціях держави та органів публічного управління [Текст] / Е. Ромат, Ю. Гаврилечко // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - № 6. - С. 22-30

Рубрики: Бренд

   Маркетинг--Стратегія


фывфывфыв:
фірмові ідентифікаційні маркетингові комунікації -- бренд туристичний -- реклама
Доп.точки доступа:
Гаврилечко, Ю.

Свободных экз. нет




    Зозульов, О.
    Інноваційний підхід до репозиціонування бренду на промисловому ринку [Текст] / О. Зозульов, К. Менькова // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - № 6. - С. 32-37

Рубрики: Бренд

фывфывфыв:
ринок споживчий -- позиціонування
Доп.точки доступа:
Менькова, К.

Свободных экз. нет




    Білявська, Ю.
    Я - бренд! Інструмент чи звичний спосіб життя? [Текст] / Ю. Білявська // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - № 6. - С. 38-40

Рубрики: Бренд

фывфывфыв:
інструменти для формування персонального бренду
Свободных экз. нет




    Білявська, Л.
    PLACE BRANDING.або навіщо містам бренд [Текст] / Л. Білявська // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - № 5. - С. 43-45

Рубрики: Бренд

фывфывфыв:
брендинг міста
Свободных экз. нет


338(062.552)
В-535


    Міщук, Г.
    Можливості оцінки ефективності регіонального брендингу [Текстььь] / Г. Міщук // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування : зб. наук. пр / голов. ред. В. С. Мошинський. - Рівне : НУВГП, 2018. - Вип. 2(82) : Економічні науки . - С. 287-294
УДК

Рубрики: Бренд

фывфывфыв:
експортні оцінки -- ефективність -- регіональний брендинг
Экземпляры всего: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)




   
    Топ-100 самых дорогих брендов Украины [Текст] // Новое время. - 2019. - № 43. - С. 20-21

Рубрики: Бренд

фывфывфыв:
рейтинг брендів
Свободных экз. нет




    Шаповал, Е.
    Обратная сторона лого [Текст] / Е. Шаповал, С. Угнива // Новое время. - 2019. - № 43. - С. 22-27

Рубрики: Бренд

   Бізнес


фывфывфыв:
ребрендінг -- логотипи -- бізнес-процеси
Доп.точки доступа:
Угнива, С.

Свободных экз. нет


338(062.552)
Н-34


    Харчук, Ю. Ю.
    Побудова бренду ВНЗ України шляхом позиціювання та створення позитивого іміджу : [стаття англійською мовою] / Ю. Ю. Харчук, А. Ф. Новак // Наукові записки Національного університету "Острозька академія" / голов. ред. Л. В. Козак. - Острог : Вид-во Нац. ун-ту " Острозька академія", 2017. - С. 115-119. - (Економіка ; №7(35))
УДК

Рубрики: Бренд

   Вищі навчальні заклади


фывфывфыв:
імідж вищого навчального закладу -- освітні послуги -- позиціювання -- брендинг
Доп.точки доступа:
Новак, А. Ф.

Экземпляры всего: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)


338(062.552)
Н-34


    Ковальчук, О. А.
    Управління брендом як складова бренд-менеджменту [Текстььь] / О. А. Ковальчук // Наукові записки Національного університету "Острозька академія" . - (Економіка ; № 11 (39)) : наук. журн. / Нац. ун-т "Острозька академія" ; гол. ред. Ю. В. Шулик. - Острог : Вид-во Нац. ун-ту " Острозька академія", 2018. - С. 52-55
УДК

Рубрики: Бренд

   Управління проектами


фывфывфыв:
торгова марка -- брендинг
Экземпляры всего: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)