Макаренко, Ю. П. Стратегія підвищення прибутковості комерційного банку [Текст] / Ю. П. Макаренко, К. С. Мороховець> // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. - 2017. - №11. - С. 60-64 Рубрики: Банки комерційні фывфывфыв: доходи процентні -- прибуток Доп.точки доступа: Мороховець, К. С. Свободных экз. нет |
Халатур, С. Фінансово кредитне забезпечення управління структурою активів банку [Текст] / С. Халатур> // Інвестиції: практика та досвід. - 2017. - №24. - С. 77-82 Рубрики: Банки комерційні фывфывфыв: фінансова стабільність -- ліквідність та прибутковість банку Свободных экз. нет |
Богославський, М. Компенсаторний механізм нівелізації втрат кібератак для комерційного банку [Текст] / М. Богославський> // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2018. - № 18. - С. 30-34 Рубрики: Банки комерційні фывфывфыв: нівелізація -- кешування -- актив банку -- пасив банку Свободных экз. нет |
Катан, Л. Прибутковість комерційного банку та її підвищення [Текст] / Л. Катан> // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2018. - № 21. - С. 3-6 Рубрики: Банки комерційні фывфывфыв: рентабельність -- ефективність -- шляхи підвищення Свободных экз. нет |
В-535 Гонтаренко, Н. Аналіз застосування інтерактивного маркетингу в Прибалтиці [Текстььь] / Н. Гонтаренко> // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування : зб. наук. пр / Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування ; голов. ред. В. С. Мошинський. - Рівне : НУВГП, 2017. - Вип. 4 (80) : Економічні науки . - С. 275-282
Рубрики: Банки комерційні фывфывфыв: маркетинг взаємовідносин -- інтерактивний маркетинг -- напрями розвитку інтерактиваного маркетингу в Приватбанку Экземпляры всего: 1 КР (1) Свободны: КР (1) |