Джунь, Л.
    Реалізація принципів проблемного навчання на уроках історії [Текст] / Л. Джунь // Історія в рідній школі. - 2018. - №1. - С. 18-26

Рубрики: Історія--Методика викладання

фывфывфыв:
проблемне навчання -- технології проведення уроків -- "Мозковий штурм" -- "Мозаїка" -- "Карусель"
Свободных экз. нет




    Богдановська, Л.
    Розвиток творчого потенціалу учнів засобами інформаційно-комунікаційних технологій навчання [Текст] / Л. Богдановська // Історія в рідній школі. - 2018. - №1. - С. 30-32

Рубрики: Історія--Методика викладання

фывфывфыв:
інформатизація освіти -- нові інформаційні технології -- самостійна робота
Свободных экз. нет




    Рябовол, Л. Т.
    Практичне заняття як форма компетентнісного навчання шкільного суспільствознавства [Текст] / Л. Т. Рябовол // Історія та правознавство : науково - методичний журнал. - 2018. - № 9. - 2-7. - Бібліогр.: С. 6-7

Рубрики: Суспільствознавство--Методика викладання

   Історія--Методика викладання


   Правознавство--Методика викладання


фывфывфыв:
навчальні програми -- форми навчання
Свободных экз. нет




    Грінченко, В. Г.
    Ключові ідеї навчальних проектів : (з практики проведення тренінгу за програмою "Intel® Навчання для майбутнього") [Текст] / В. Г. Грінченко // Історія та правознавство : науково - методичний журнал. - 2018. - № 10/11. - 18-25. - Бібліогр.: С. 25

Рубрики: Освіта--Інновації

   Історія--Методика викладання


фывфывфыв:
проектна технологія навчання історії -- інноваційні педагогічні технології
Свободных экз. нет




    Дроздекно, А.
    Методика організації комбінованого уроку на тему: "Що можна дізнатися про минуле з географічних назв" : (Вступ до історії. 5 клас) [Текст] / А. Дроздекно // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2018. - №2/3. - С. 34-38

Рубрики: Історія--Методика викладання

фывфывфыв:
історична топоніміка -- історичні назви
Свободных экз. нет




    Ходак, І. В.
    Реалізація дослідницьких технологій на уроках історії [Текст] / І. В. Ходак // Історія та правознавство : науково - методичний журнал. - 2018. - № 19/21. - 3-6. - Бібліогр.: С. 6

Рубрики: Історія--Методика викладання

   Освіта--Інновації


фывфывфыв:
ДОСЛІДНИЦЬКА діяльність -- учнівські компетенції
Свободных экз. нет




    Івакін, О.
    Синхроністична хронологічна таблиця до курсу "Історія: Україна і світ (1914 - 1945 р.р.)" [Текст] / О. Івакін // Історія та правознавство : науково - методичний журнал. - 2018. - № 19/21. - С. 33-49

Рубрики: Історія--Методика викладання

фывфывфыв:
10 КЛАС
Свободных экз. нет




    Дерхо, В.
    Вивчення культурологічного змісту історичної освіти: проблематика застосування сучасних підходів [Текст] / В. Дерхо // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2017. - №11/12. - С. 11-17

Рубрики: Дидактика--Зміст освіти

   Історія--Методика викладання


фывфывфыв:
культурологія -- гуманітарна освіта -- цивілізаційний підхід до змісту історичної освіти -- аксіологічний підхід -- аксіологія -- мистецтвознавчий підхід -- естетичний підхід -- предметні компетентності -- учнівські дослідження -- 7 клас
Свободных экз. нет




   
    Методичні рекомендації щодо викладання історії у 2018/2019 н.р. : (додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 03.07.2018 р. № 1/9-415) [Текст] // Історія та правознавство : науково - методичний журнал. - 2018. - № 22/23. - С. 3-8

Рубрики: Історія--Методика викладання

   Освіта--Організація освіти


фывфывфыв:
офіційні матеріали -- шкільна історична освіта
Свободных экз. нет




    Барнінець, О. В.
    Особливості використання кейс-методу на уроках історії [Текст] / О. В. Барнінець // Історія та правознавство : науково - методичний журнал. - 2018. - № 22/23. - 13-17. - Бібліогр.: С. 17

Рубрики: Освіта--Інновації

   Історія--Методика викладання


фывфывфыв:
МЕТОД аналізу конкретних навчальних ситуацій -- case-study -- інноваційні технології навчання
Свободных экз. нет




    Грязнова, В. І
    Люди в історії: історичні діячі та групи людей. 5 клас [Текст] / В. І Грязнова // Історія та правознавство : науково - методичний журнал. - 2018. - № 22/23. - 61-63. - Бібліогр.: С. 63

Рубрики: Історія--Методика викладання

фывфывфыв:
комбіновані уроки
Свободных экз. нет




    Коляда, І.
    Методика формування креативності в учнів 5 класу при вивченні теми : "Що таке речові історичні джерела" : (Вступ до історії". 5 клас) [Текст] / І. Коляда // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2018. - №6/7. - С. 41-45

Рубрики: Історія--Методика викладання

фывфывфыв:
комбіновані уроки -- зміст уроку
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)




    Василюк, О.
    Міжпредметні зв’язки історії України та української літератури : бінарний урок [Текст] / О. Василюк // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2018. - №6/7. - С. 46-49

Рубрики: Історія--Методика викладання

   Українська література--Методика викладання


   Дидактика--Міжпредметні зв’язки


фывфывфыв:
новітні освітні технології -- проектна діяльність -- історична компетентність -- міжпредметні зв’язки
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)




    Кравченко, О.
    Цей день в історії. Листопад [Текст] / О. Кравченко // Історія в рідній школі. - 2018. - № 11. - С. 44-48

Рубрики: Історія--Методика викладання

фывфывфыв:
історичний календар -- постаті -- дати в історії
Свободных экз. нет




    Коляда, І.
    Про кого розповідає історія [Текст] : вступ до історії Украни, 5 клас / І. Коляда // Історія в рідній школі. - 2019. - № 1/2. - С. 39-45

Рубрики: Історія--Методика викладання

фывфывфыв:
5 клас -- історичний портрет -- історія як наука
Свободных экз. нет




   
    Тематичний покажчик статей, надрукованих у журналі "Історія в рідній школі" у 2018 році [Текст] // Історія в рідній школі. - 2019. - № 1/2. - С. 53-55

Рубрики: Історія--Методика викладання

фывфывфыв:
тематичний покажчик статей -- журнал "Історія в рідній школі"
Свободных экз. нет




    Ігнатенко, Н.
    Структурно-функціональний аналіз підручника та методика організації роботи з його текстовим компонентом при вивченні історії в закладі загальної середньої освіти [Текст] / Н. Ігнатенко // Історія в рідній школі. - 2019. - № 9. - С. 34-38

Рубрики: Дидактика--Підручники

   Історія--Методика викладання


фывфывфыв:
змістова структура підручника
Свободных экз. нет




    Санкович, М.
    Концепт дидактики у контексті сучасних цивілізаційних викликів [Текст] / М. Санкович // Історія в рідній школі. - 2020. - № 1. - С. 33-36

Рубрики: Історія--Методика викладання

   Дидактика--Процес навчання


фывфывфыв:
ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ -- дитяча психологія -- теорія педагогіки -- пізнавальний процес
Свободных экз. нет




    Бондар, І.
    Cистема завдань із формування креативності старшокласників у процесі навчання історії [Текст] / І. Бондар // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2020. - № 3. - С. 118-121

Рубрики: Історія--Методика викладання

фывфывфыв:
творчі завдання -- типи креативності
Свободных экз. нет




    Троян, С.
    Національно-визвольні рухи і революції в країнах Азії та Латинської Америки (початок ХХ ст.) [Текст] / С. Троян // Історія в рідній школі. - 2020. - № 6. - С. 2-6

Рубрики: Історія--Методика викладання

   Латинська Америка
    Азія

фывфывфыв:
Перша світова війна -- революція
Свободных экз. нет