Джунь, Л. Реалізація принципів проблемного навчання на уроках історії [Текст] / Л. Джунь> // Історія в рідній школі. - 2018. - №1. - С. 18-26 Рубрики: Історія--Методика викладання фывфывфыв: проблемне навчання -- технології проведення уроків -- "Мозковий штурм" -- "Мозаїка" -- "Карусель" Свободных экз. нет |
Богдановська, Л. Розвиток творчого потенціалу учнів засобами інформаційно-комунікаційних технологій навчання [Текст] / Л. Богдановська> // Історія в рідній школі. - 2018. - №1. - С. 30-32 Рубрики: Історія--Методика викладання фывфывфыв: інформатизація освіти -- нові інформаційні технології -- самостійна робота Свободных экз. нет |
Рябовол, Л. Т. Практичне заняття як форма компетентнісного навчання шкільного суспільствознавства [Текст] / Л. Т. Рябовол> // Історія та правознавство : науково - методичний журнал. - 2018. - № 9. - 2-7. - Бібліогр.: С. 6-7 Рубрики: Суспільствознавство--Методика викладання Історія--Методика викладання Правознавство--Методика викладання фывфывфыв: навчальні програми -- форми навчання Свободных экз. нет |
Грінченко, В. Г. Ключові ідеї навчальних проектів : (з практики проведення тренінгу за програмою "Intel® Навчання для майбутнього") [Текст] / В. Г. Грінченко> // Історія та правознавство : науково - методичний журнал. - 2018. - № 10/11. - 18-25. - Бібліогр.: С. 25 Рубрики: Освіта--Інновації Історія--Методика викладання фывфывфыв: проектна технологія навчання історії -- інноваційні педагогічні технології Свободных экз. нет |
Дроздекно, А. Методика організації комбінованого уроку на тему: "Що можна дізнатися про минуле з географічних назв" : (Вступ до історії. 5 клас) [Текст] / А. Дроздекно> // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2018. - №2/3. - С. 34-38 Рубрики: Історія--Методика викладання фывфывфыв: історична топоніміка -- історичні назви Свободных экз. нет |
Ходак, І. В. Реалізація дослідницьких технологій на уроках історії [Текст] / І. В. Ходак> // Історія та правознавство : науково - методичний журнал. - 2018. - № 19/21. - 3-6. - Бібліогр.: С. 6 Рубрики: Історія--Методика викладання Освіта--Інновації фывфывфыв: ДОСЛІДНИЦЬКА діяльність -- учнівські компетенції Свободных экз. нет |
Івакін, О. Синхроністична хронологічна таблиця до курсу "Історія: Україна і світ (1914 - 1945 р.р.)" [Текст] / О. Івакін> // Історія та правознавство : науково - методичний журнал. - 2018. - № 19/21. - С. 33-49 Рубрики: Історія--Методика викладання фывфывфыв: 10 КЛАС Свободных экз. нет |
Дерхо, В. Вивчення культурологічного змісту історичної освіти: проблематика застосування сучасних підходів [Текст] / В. Дерхо> // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2017. - №11/12. - С. 11-17 Рубрики: Дидактика--Зміст освіти Історія--Методика викладання фывфывфыв: культурологія -- гуманітарна освіта -- цивілізаційний підхід до змісту історичної освіти -- аксіологічний підхід -- аксіологія -- мистецтвознавчий підхід -- естетичний підхід -- предметні компетентності -- учнівські дослідження -- 7 клас Свободных экз. нет |
Методичні рекомендації щодо викладання історії у 2018/2019 н.р. : (додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 03.07.2018 р. № 1/9-415) [Текст]> // Історія та правознавство : науково - методичний журнал. - 2018. - № 22/23. - С. 3-8 Рубрики: Історія--Методика викладання Освіта--Організація освіти фывфывфыв: офіційні матеріали -- шкільна історична освіта Свободных экз. нет |
Барнінець, О. В. Особливості використання кейс-методу на уроках історії [Текст] / О. В. Барнінець> // Історія та правознавство : науково - методичний журнал. - 2018. - № 22/23. - 13-17. - Бібліогр.: С. 17 Рубрики: Освіта--Інновації Історія--Методика викладання фывфывфыв: МЕТОД аналізу конкретних навчальних ситуацій -- case-study -- інноваційні технології навчання Свободных экз. нет |
Грязнова, В. І Люди в історії: історичні діячі та групи людей. 5 клас [Текст] / В. І Грязнова> // Історія та правознавство : науково - методичний журнал. - 2018. - № 22/23. - 61-63. - Бібліогр.: С. 63 Рубрики: Історія--Методика викладання фывфывфыв: комбіновані уроки Свободных экз. нет |
Коляда, І. Методика формування креативності в учнів 5 класу при вивченні теми : "Що таке речові історичні джерела" : (Вступ до історії". 5 клас) [Текст] / І. Коляда> // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2018. - №6/7. - С. 41-45 Рубрики: Історія--Методика викладання фывфывфыв: комбіновані уроки -- зміст уроку Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Василюк, О. Міжпредметні зв’язки історії України та української літератури : бінарний урок [Текст] / О. Василюк> // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2018. - №6/7. - С. 46-49 Рубрики: Історія--Методика викладання Українська література--Методика викладання Дидактика--Міжпредметні зв’язки фывфывфыв: новітні освітні технології -- проектна діяльність -- історична компетентність -- міжпредметні зв’язки Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Кравченко, О. Цей день в історії. Листопад [Текст] / О. Кравченко> // Історія в рідній школі. - 2018. - № 11. - С. 44-48 Рубрики: Історія--Методика викладання фывфывфыв: історичний календар -- постаті -- дати в історії Свободных экз. нет |
Коляда, І. Про кого розповідає історія [Текст] : вступ до історії Украни, 5 клас / І. Коляда> // Історія в рідній школі. - 2019. - № 1/2. - С. 39-45 Рубрики: Історія--Методика викладання фывфывфыв: 5 клас -- історичний портрет -- історія як наука Свободных экз. нет |
Тематичний покажчик статей, надрукованих у журналі "Історія в рідній школі" у 2018 році [Текст]> // Історія в рідній школі. - 2019. - № 1/2. - С. 53-55 Рубрики: Історія--Методика викладання фывфывфыв: тематичний покажчик статей -- журнал "Історія в рідній школі" Свободных экз. нет |
Ігнатенко, Н. Структурно-функціональний аналіз підручника та методика організації роботи з його текстовим компонентом при вивченні історії в закладі загальної середньої освіти [Текст] / Н. Ігнатенко> // Історія в рідній школі. - 2019. - № 9. - С. 34-38 Рубрики: Дидактика--Підручники Історія--Методика викладання фывфывфыв: змістова структура підручника Свободных экз. нет |
Санкович, М. Концепт дидактики у контексті сучасних цивілізаційних викликів [Текст] / М. Санкович> // Історія в рідній школі. - 2020. - № 1. - С. 33-36 Рубрики: Історія--Методика викладання Дидактика--Процес навчання фывфывфыв: ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ -- дитяча психологія -- теорія педагогіки -- пізнавальний процес Свободных экз. нет |
Бондар, І. Cистема завдань із формування креативності старшокласників у процесі навчання історії [Текст] / І. Бондар> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2020. - № 3. - С. 118-121 Рубрики: Історія--Методика викладання фывфывфыв: творчі завдання -- типи креативності Свободных экз. нет |
Троян, С. Національно-визвольні рухи і революції в країнах Азії та Латинської Америки (початок ХХ ст.) [Текст] / С. Троян> // Історія в рідній школі. - 2020. - № 6. - С. 2-6 Рубрики: Історія--Методика викладання Латинська Америка Азія фывфывфыв: Перша світова війна -- революція Свободных экз. нет |