Комунікація і політика за доби постправди [Текст] // Філософська думка : український науково-теоретичний часопис. - 2018. - № 5. - С. 6-36

Рубрики: Філософія політики

фывфывфыв:
ПОНЯТТЯ ПОСТПРАВДИ -- ПОНЯТТЯ ІСТИНИ -- СУЧАСНА КОМУНІКАЦІЯ -- УКРАЇНСЬКІ МЕДІА -- ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПРОДУКТ
Свободных экз. нет




    Плахотнкова, Л. О.
    Аналіз діяльності ІТ компаній на ринку освітніх послуг України [Текст] / Л. О. Плахотнкова, О. В. Литвинова // Економіка менеджмент бізнес. - 2019. - № 2. - С. 32-36

Рубрики: Ринок послуг освітніх

фывфывфыв:
інформаційний продукт -- вендор -- бізнес-модель
Доп.точки доступа:
Литвинова, О. В.

Свободных экз. нет




    Короденко, М.
    Індекс відкритості [Текст] / М. Короденко // Освіта України. - 2019. - № 46. - С. 9

Рубрики: Наука--Інновації

фывфывфыв:
сервіс для науковців -- інформаційний продукт
Свободных экз. нет




    Жорняк, А.
    Інформаційна послуга у сфері господарювання: поняття та ознаки [Текст] / А. Жорняк // Підприємництво, господарство і право : науково - практичний господарсько - правовий. - 2019. - № 10. - С. 61-65

Рубрики: Право господарське

фывфывфыв:
інформація -- відомості -- інформаційний ринок -- інформаційні потреби -- інформаційний продукт
Свободных экз. нет




    Тарасевич, В.
    Теоретичний вимір інформаційно-цифрової економіки: інформаційна діяльність і система похідних інформаційних феноменів (продуктів) [Текст] / В. Тарасевич // Економіка України : політико-економічний журнал. - 2021. - № 3. - С. 3-18

Рубрики: Економіка інформаційна

фывфывфыв:
види інформаційної діяльності -- інформаційний продукт
Свободных экз. нет




    Палеха, Ю І.
    Документний фонд як показник рівня інформаційної культури бібілотеки [Текст] / Ю І. Палеха // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2020. - № 4. - С. 31-47

Рубрики: Інформаційна культура

фывфывфыв:
документний фонд -- інформаційний продукт -- цифрування
Свободных экз. нет




    Баранецька, А.
    Інформаційна діяльність: інтерпретація явища в контексті бізнесу [Текстььь] / А. Баранецька // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2022. - № 2. - С. 42-47

Рубрики: Інформаційна діяльність

фывфывфыв:
бізнес-процес -- інформаційний супровід -- інформаційне забезпечення -- бізнес-інформація -- джерела бізнес-інформації -- інформаційні потреби -- інформаційний ресурс -- інформаційний продукт
Свободных экз. нет




    Чередник, Л. А.
    Діяльність українських масмедіа під час російсько-української війни [Текст] / Л. А. Чередник // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2022. - № 2. - С. 75-81

Рубрики: Комунікація--Масова комунікація

   Засоби масової інформації--Україна


фывфывфыв:
соціальні мережі -- інформаційний контент -- діяльність українських медіа -- медійні комунікації -- інформаційний продукт -- світовий інформаційний простір -- обсценна лексика -- ненормативна лексика -- неологізми -- ідіома
Свободных экз. нет