Комунікація і політика за доби постправди [Текст]> // Філософська думка : український науково-теоретичний часопис. - 2018. - № 5. - С. 6-36 Рубрики: Філософія політики фывфывфыв: ПОНЯТТЯ ПОСТПРАВДИ -- ПОНЯТТЯ ІСТИНИ -- СУЧАСНА КОМУНІКАЦІЯ -- УКРАЇНСЬКІ МЕДІА -- ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПРОДУКТ Свободных экз. нет |
Плахотнкова, Л. О. Аналіз діяльності ІТ компаній на ринку освітніх послуг України [Текст] / Л. О. Плахотнкова, О. В. Литвинова> // Економіка менеджмент бізнес. - 2019. - № 2. - С. 32-36 Рубрики: Ринок послуг освітніх фывфывфыв: інформаційний продукт -- вендор -- бізнес-модель Доп.точки доступа: Литвинова, О. В. Свободных экз. нет |
Короденко, М. Індекс відкритості [Текст] / М. Короденко> // Освіта України. - 2019. - № 46. - С. 9 Рубрики: Наука--Інновації фывфывфыв: сервіс для науковців -- інформаційний продукт Свободных экз. нет |
Жорняк, А. Інформаційна послуга у сфері господарювання: поняття та ознаки [Текст] / А. Жорняк> // Підприємництво, господарство і право : науково - практичний господарсько - правовий. - 2019. - № 10. - С. 61-65 Рубрики: Право господарське фывфывфыв: інформація -- відомості -- інформаційний ринок -- інформаційні потреби -- інформаційний продукт Свободных экз. нет |
Тарасевич, В. Теоретичний вимір інформаційно-цифрової економіки: інформаційна діяльність і система похідних інформаційних феноменів (продуктів) [Текст] / В. Тарасевич> // Економіка України : політико-економічний журнал. - 2021. - № 3. - С. 3-18 Рубрики: Економіка інформаційна фывфывфыв: види інформаційної діяльності -- інформаційний продукт Свободных экз. нет |
Палеха, Ю І. Документний фонд як показник рівня інформаційної культури бібілотеки [Текст] / Ю І. Палеха> // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2020. - № 4. - С. 31-47 Рубрики: Інформаційна культура фывфывфыв: документний фонд -- інформаційний продукт -- цифрування Свободных экз. нет |
Баранецька, А. Інформаційна діяльність: інтерпретація явища в контексті бізнесу [Текстььь] / А. Баранецька> // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2022. - № 2. - С. 42-47 Рубрики: Інформаційна діяльність фывфывфыв: бізнес-процес -- інформаційний супровід -- інформаційне забезпечення -- бізнес-інформація -- джерела бізнес-інформації -- інформаційні потреби -- інформаційний ресурс -- інформаційний продукт Свободных экз. нет |
Чередник, Л. А. Діяльність українських масмедіа під час російсько-української війни [Текст] / Л. А. Чередник> // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2022. - № 2. - С. 75-81 Рубрики: Комунікація--Масова комунікація Засоби масової інформації--Україна фывфывфыв: соціальні мережі -- інформаційний контент -- діяльність українських медіа -- медійні комунікації -- інформаційний продукт -- світовий інформаційний простір -- обсценна лексика -- ненормативна лексика -- неологізми -- ідіома Свободных экз. нет |