Савченко, О. Закон України "Про освіту" : коментар у контексті проблем реформування початкової освіти [Текст] / О. Савченко> // Початкова школа : науково-методичний журнал. - 2018. - № 1. - С. 1-4 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--Процес навчання Освіта України фывфывфыв: мета освіти -- статус початкової освіти -- компетентність -- якість освіти -- інклюзивне навчання Свободных экз. нет |
Ілляшенко, Т. Програма психолого-педагогічного супроводу дітей з гіперакетивним розладом [Текст] / Т. Ілляшенко> // Початкова школа : науково-методичний журнал. - 2018. - № 7. - С. 10-13 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа Психологія педагогічна Психологія діяльності--Поведінка Педагогіка спеціальна фывфывфыв: гіперактивні діти -- агресивна поведінка -- інклюзивне навчання Свободных экз. нет |
Інклюзивне навчання: відповіді [Текст]> // Освіта України. - 2018. - № 30. - С. 13 Рубрики: Освіта інклюзивна фывфывфыв: ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ Свободных экз. нет |
Серпневий інтернет-марафон: потужна підготовка до нового навчального року на раз-два! [Текст]> // Математика в школах України : науково-методичний журнал. - 2018. - № 28/29. - С. 4-5 Рубрики: Освіта--Реформування фывфывфыв: НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА -- РЕФОРМИ У НАВЧАЛЬНІЙ ПРОГРАМІ -- ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ -- СПРОМОЖНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ Свободных экз. нет |
Коцурак, О. Про оплату праці практичного психолога [Текст] / О. Коцурак> // Праця і зарплата . - 2018. - №37. - С. 14 Рубрики: Оплата праці--Україна Право трудове--Оплата праці фывфывфыв: інклюзивне навчання -- практичний психолог Свободных экз. нет |
Про внесення змін до деяких законів України щодо доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг: Закон України від 6 верес. 2018 р. №2541-VIII [Текстььь] > // Відомості Верховної Ради України. - 2018. - № 43. - С. 13-23 . - ISSN 0320-7978 фывфывфыв: особи з інвалідністю -- інклюзивне навчання Свободных экз. нет |
Ілляшенко, Т. Реформування початкової школи : як допомогти дітям із труднощами в навчанні [Текст] / Т. Ілляшенко> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - № 23/24. - С. 20-29 Рубрики: Початкова школа Педагогіка спеціальна Освіта інклюзивна фывфывфыв: Нова українська школа -- діти із затримкою розвитку -- ураження центральної нервової системи -- інклюзивне навчання -- психолого-педагогічна діагностика -- особливі освітні потреби Свободных экз. нет |
Кулик, Н. Територія свободи: пріоритети і виклики [Текст] / Н. Кулик> // Освіта України. - 2019. - № 39/40. - С. 12-13 Рубрики: Позашкільна та позакласна робота фывфывфыв: інклюзивне навчання -- лізензування Свободных экз. нет |
Кисельова, О. Розвиток тактовної взаємодії. Особливості роботи психолога з інклюзивними дітьми [Текст] / О. Кисельова> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2020. - № 5. - С. 64-69 Рубрики: Навчання проблемне--Інновації фывфывфыв: ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ -- особливо освітні потреби дітей Свободных экз. нет |
Кіт, Ю. Навчаємо читати дитину з обмеженими освітніми потребами [Текстььь] / Ю. Кіт> // Початкова школа : науково-методичний журнал. - 2020. - № 8. - С. 58-60 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--Навчання грамоти Освіта інклюзивна фывфывфыв: артикуляційні вправи -- дихальна гімнастика -- інклюзивне навчання Свободных экз. нет |
Доля, Н. Спілкування з дітьми приносить мені величезне задоволення : [бесіда з начальником відділу дошкільної, позашкільної та інклюзивної освіти Міністерства освіти і науки України С. Неряновою] [Текст] / Н. Доля> // Слово вчителю. - 2020. - № 2. - С. 4-5 Рубрики: Дошкільна освіта--Україна фывфывфыв: МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ -- духовно-моральне виховання -- інклюзивне навчання Свободных экз. нет |
Горбатюк, О. Використання корекційно-оздоровчих вправ у роботі з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку [Текст] / О. Горбатюк> // Особлива дитина : навчання і виховання. - 2021. - № 2. - С. 77-83 Рубрики: Психокорекція фывфывфыв: ДІТИ З ОСОБЛИВИМ ПОТРЕБАМИ -- ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ -- корекційно-оздоровчі вправи -- аеробіка Свободных экз. нет |
Павук, І. Лікування мистецтвом. Арттерапія для учнів з особливими освітніми потребами [Текст] / І. Павук> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2021. - № 5/6. - С. 20-29 Рубрики: Психодіагностика фывфывфыв: інклюзивне навчання -- техніки арттерапії -- розвиток емпатії Свободных экз. нет |
Тристан, А. Разом до безбар'єрного суспільства : семінар-практикум для педагогів ЗДО [Текстььь] / А. Тристан> // Дошкільне виховання : науково-методичний журнал для педагогів і батьків . - 2022. - № 1. - С. 28-31 Рубрики: Дошкільні заклади--Методична робота фывфывфыв: ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ -- повага до індивідуальності -- безбар'єрне середовище -- НАВЧАНННЯ Свободных экз. нет |
Сокол, А. Безпечний освітній простір : інтеграція дитини з ООП [Текст] / А. Сокол, Т. Полятикіна> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2022. - № 3\4. - С. 34-55 Рубрики: Психологія педагогічна--Вища освіта Освіта інклюзивна фывфывфыв: інклюзивне навчання -- кейс-навчання -- інтегроване навчання -- інтерактивні методи -- діти з особливими освітніми потребами -- діти з різними відхиленнями -- тренінг -- Нова українська школа Доп.точки доступа: Полятикіна, Т. Свободных экз. нет |
Овадюк, І. Особлива дитина поруч : програма постійно чинного семінару [Текст] / І. Овадюк, О. Орлова> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2022. - № 3\4. - С. 90-117 Рубрики: Освіта інклюзивна Психологія педагогічна Школознавство--Педагогічна майстерність фывфывфыв: рівень професійної компетентності педагогів -- практичні потреби педагогічних працівників -- семінари -- ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ -- інклюзивне навчання Доп.точки доступа: Орлова, О. Свободных экз. нет |
Олефір, Н. Особливості роботи асистента вчителя в закладах загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням [Текст] / Н. Олефір> // Вісник Дніпровської академії неперервної освіти. Серія: Філософія. Педагогіка : науково-виробниче видання. - 2021. - N 1. - С. 68-73 Рубрики: Освіта інклюзивна Педагогіка спеціальна--Діти з інвалідністю фывфывфыв: інклюзивне навчання -- корекційна педагогіка -- діти з особливими потребами -- освітній процес -- команда психолого-педагогічного супроводу Свободных экз. нет |
Базилевська, О. Використання елементів арт-терапії в корекційно-розвитковій роботі з дітьми [Текст] / О. Базилевська> // Вісник Дніпровської академії неперервної освіти. Серія: Філософія. Педагогіка : науково-виробниче видання. - 2022. - N 1. - С. 62-65 Рубрики: Освіта інклюзивна Педагогіка спеціальна--Діти з інвалідністю фывфывфыв: діти з особливими освітніми потребами -- корекційний вплив -- корекційна педагогіка -- естетичні потреби -- інклюзивне навчання Свободных экз. нет |
Мельник, Н. Основні тенденції професійного розвитку педагогічних працівників Нової української школи [Текст] / Н. Мельник> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2022. - № 4. - С. 33-37 Рубрики: Освіта України--Нова українська школа фывфывфыв: державні освітні стандарти -- інклюзивне навчання -- цифрові технології Свободных экз. нет |