Василенко, В. Визначення іміджових маркерів цільової аудиторії як один з етапів фомування іміджу закладу вищої освіти [Текстььь] / В. Василенко> // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2019. - № 10. - С. 25-29 Рубрики: Вищі навчальні заклади фывфывфыв: імідж -- зовнішній імідж -- іміджеві маркери -- цільова аудиторія Свободных экз. нет |
Пашко, Н. Групи підтримки. Особливості створення та реалізації [Текст] / Н. Пашко> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2021. - № 3/4. - С. 24-36 Рубрики: Психологія особистості--Особливий стан психіки фывфывфыв: група психологічної підтримки -- цільова аудиторія Свободных экз. нет |
Василенко, В. Ю. Особливості використання технологій Web 2.0 як основного інструменту іміджевих соціокомунікаційних технологій ЗВО [Текст] / В. Ю. Василенко> // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2022. - № 1. - С. 62-71 Рубрики: Інформаційно-комунікативні технології Вища освіта--Нові технології фывфывфыв: заклади вищої освіти -- імідж закладу -- цільова аудиторія -- освітні послуги -- комунікаційний зв'язок -- інформаційно-комунікаційні відносини -- інтерактивна електронна бібліотека -- інформаційні ресурси Свободных экз. нет |
Прокопенко, І. Медійна й об'єктивна реальності віддаляються одна від одної [Текст] / І. Прокопенко> // Країна. - 2024. - № 6. - С. 8-11 Рубрики: Кіномистецтво українське Внутрішня політика України--Військова агресія Росії--Російсько-українська війна Німеччина Херсон, місто Європа фывфывфыв: фільми українські -- кінофестиваль міжнародний -- трагікомедія сатирична -- вторгнення повномасштабне -- цільова аудиторія -- участь в Берлінале -- фідбек від іноземців Доп.точки доступа: Бондарчук, Р. \о нем\ Багненко, Д. \о нем\ Свободных экз. нет |