Галата, С. Думки про педагогіку в часи пандемії [Текст] / С. Галата> // Освіта України. - 2020. - № 22. - С. 10-11 Рубрики: Освіта України фывфывфыв: формувальне оцінювання -- карантинні обмеження -- криза оцінювання Свободных экз. нет |
Для шкільної "дистанційки" [Текст]> // Освіта України. - 2020. - № 20. - С. 10 Рубрики: Освіта дистанційна фывфывфыв: онлайн-дошки -- формувальне оцінювання Свободных экз. нет |
Як оцінювати учнів третіх і четвертих класів НУШ? [Текст]> // Освіта України. - 2020. - № 38. - С. 11 Рубрики: Освіта України--Нова українська школа фывфывфыв: підсумкове оцінювання -- формувальне оцінювання -- самооцінювання Свободных экз. нет |
Лютко, О. Розвиток оцінювально-аналітичної компетентності педагога як умова дотримання професійного стандарту [Текст] / О. Лютко, В. Зиль> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2022. - № 2. - С. 8-13 Рубрики: Педагогічні кадри фывфывфыв: оцінювальна діяльність педагога -- процес оцінювання -- формувальне оцінювання Доп.точки доступа: Зиль, В. Свободных экз. нет |
Лунячек, В. Оцінювання навчальних досягнень учнів у закладах загальної середньої освіти США і Канади [Текст] / В. Лунячек, Л. Ігнатенко> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2024. - № 1. - С. 3-11 Рубрики: Освіта окремих країн фывфывфыв: індивідуальна освітня траєкторія -- формувальне оцінювання -- якість освіти Доп.точки доступа: Ігнатенко, Л. Свободных экз. нет |