Мельникович, О. Благодійні акції - інструмент маркетингових комунікацій [Текст] / О. Мельникович> // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету : науково- практичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 83-96 Рубрики: Благодійність фывфывфыв: комунікації маркетингові -- стимулювання продажу -- соціально-етичний маркетинг -- стимулювання збуту Свободных экз. нет |
Драмарецька, К. П. Управління маркетинговою діяльністю сільськогосподарських підприємств [Текст] / К. П. Драмарецька> // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2021. - № 24. - С. 46-51 Рубрики: Маркетингові дослідження--Ринок продукції фывфывфыв: моніторинг попиту -- стимулювання збуту Свободных экз. нет |