Мельникович, О.
    Благодійні акції - інструмент маркетингових комунікацій [Текст] / О. Мельникович // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету : науково- практичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 83-96

Рубрики: Благодійність

фывфывфыв:
комунікації маркетингові -- стимулювання продажу -- соціально-етичний маркетинг -- стимулювання збуту
Свободных экз. нет




    Драмарецька, К. П.
    Управління маркетинговою діяльністю сільськогосподарських підприємств [Текст] / К. П. Драмарецька // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2021. - № 24. - С. 46-51

Рубрики: Маркетингові дослідження--Ринок продукції

фывфывфыв:
моніторинг попиту -- стимулювання збуту
Свободных экз. нет