Бех, І. Д. Особливості становлення особистості підлітка в умовах соціальних реалій [Текст] / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія . - 2017. - №4. - С. 37-42 Рубрики: Соціологія молоді фывфывфыв: самоствердження -- самовизначення Свободных экз. нет |
Вальчишена, С. Профорієнтаційна робота : поняття і сутність [Текст] / С. Вальчишена, О. Сагадіна> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №5/6. - С. 46-55 Рубрики: Психологічна служба--Освіта Психологія практична Профорієнтація фывфывфыв: вибір професії -- професійне самовизначення -- самовизначення особистості -- профконсультації Доп.точки доступа: Сагадіна, О. Свободных экз. нет |
Лук‘яненко, Л. Миротворча місія ООН. Погляд з України [Текст] / Л. Лук‘яненко> // День. - 2018. - №68. - С. 5 Рубрики: ООН Україна фывфывфыв: самовизначення націй Свободных экз. нет |
Кравчук, Н. Опановуємо... Творимо... Втілюємо [Текст] / Н. Кравчук> // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика . - 2018. - № 4. - С. 42-43 Рубрики: Бібліотечні кадри--Підвищення кваліфікації Вінницька область фывфывфыв: конкурс БУКТРЕЙЛЕРів -- професійне самовизначення -- ТВОРЧІ ЗДІБНОСТІ Свободных экз. нет |
> Шифр: О688189/2018/48 Газета 2018г. № 48 Обрали склад НАЗЯВО. - С.4 фывфыв: якість вищої освіти Шулікін, Д. Ювілей, премії і сімейні цінності / Д. Шулікін. - С.5 фывфыв: Острозька академія Шулікін, Д. Концепція, досвід і виклики / Д. Шулікін. - С.6 фывфыв: дуальна форма освіти Галата, С. Три капітани / С. Галата. - С.7 фывфыв: військова агресія російська Короденко, М. Рішення для науки / М. Короденко. - С.8-9 фывфыв: науковий комітет Матат, Д. Досвід "Перлинки" / Д. Матат. - С.11 фывфыв: самовизначення Сорока, В. Інтересний учитель - винахідливий / В. Сорока. - С.12-13 фывфыв: м’яка педогіка Кулик, Н. З янголом на плечі / Н. Кулик. - С.14-15 фывфыв: національний зал винахідників Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Матат, Д. Досвід "Перлинки" [Текст] / Д. Матат> // Освіта України. - 2018. - № 48. - С. 11 Рубрики: Освіта Україна фывфывфыв: самовизначення -- авторська школа Свободных экз. нет |
Фаєвська, А. Організація мультипрофільного навчання учнів на шляху до нової української школи [Текст] / А. Фаєвська> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2018. - № 2. - С. 35-38 Рубрики: Освіта середня фывфывфыв: самовизначення професійне -- профіль навчання Свободных экз. нет |
> Шифр: Ф4/2018/6 Журнал 2018г. № 6 Єрмоленко, А. Філософія в Академії : здобутки, проблеми, перспективи / А. Єрмоленко. - С.6-11 Лазаревич, А. Філософські дослідження в Національній академії наук Білорусі: досягнення, проблеми, перспективи / А. Лазаревич. - С.11-14 Конверський, А. Співпраця Інституту філософії ім. Г. С. Сковороди НАН України та філософського факультету КНУ ім. Тараса Шевченка - основа розвитку вітчизняної філософської освіти і науки / А. Конверський. - С.14-20 Йосипенко, С. Історія філософії в системі філософських досліджень / С. Йосипенко. - С.21-25 Шеремета, О. Особливості дослідження історії філософії України в АН УРСР сталінського періоду: 1946-1953 / О. Шеремета. - С.40-57 Самчук, Р. Специфіка історико-філософських досліджень Інституту філософії АН УРСР у 1980-х роках / Р. Самчук. - С.58-69 Попович, М. Цивілізаційні кризи і соціальний прогрес. Україна / М. Попович. - С.70-83 Пролеєв, С. Соціально-політичне самовизначення сучасного українського суспільства / С. Пролеєв. - С.84-100 Гардащук, Т. Екологічна парадигма цивілізаційних трансформацій / Т. Гардащук. - С.101-117 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Пролеєв, С. Соціально-політичне самовизначення сучасного українського суспільства [Текст] / С. Пролеєв> // Філософська думка : український науково-теоретичний часопис. - 2018. - № 6. - С. 84-100 Рубрики: Філософія суспільства фывфывфыв: зміни історичні -- характер транзитний Свободных экз. нет |
> Шифр: В1235/2018/3 Журнал 2018г. № 3 Бутузова, Л. П. Психологічний ретроспективний аналіз уявлень майбутніх педагогів про шкільний булінг / Л. П. Бутузова. - С.3-8 Гридковець, Л. М. Психологічний вплив травмічного досвіду попередніх поколінь на рівень психічного здоров’я нащадків / Л. М. Гридковець. - С.9-12 Дмирієва, С. М. Психологічні детермінанти підліткової тривожності / С. М. Дмирієва. - С.13-18 Ігнатенко, О. В. Профілактичні методи та подолання стресу в арт-терапевтичній практиці / О. В. Ігнатенко. - С.19-23 Левченко, В. В. Особистісний потенціал як умова професійного розвитку дорослої людини / В. В. Левченко. - С.24-27 Мельник, Н. Ю. Психологическое сопровождение процесса становления профессиональной идентичности в контексте формирования временной перспективы личности / Н. Ю. Мельник. - С.27-32 Петровська, О. В. Взаэмодія характеристик особистісного "я" і статусів професійної ідентичності / О. В. Петровська. - С.33-37 Стахова, О. О. Особливості професійного самовизначення старшокласників сільської місцевості / О. О. Стахова, М. М. Ястреб. - С.37-40 Тарасова, Ю. В. Самостійна робота студентів при вивченні біологічних дисциплін / Ю. В. Тарасова. - С.41-45 Димитрова, Л. М. Соціальне управління в Китаї: зустріч двох традицій / Л. М. Димитрова, В. С. Михайлов. - С.46-51 Миценко, Д. В. Особливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій у вищій школі / Д. В. Миценко. - С.52-56 Присяжнюк, В. Ю. Психолого-педагогічні детермінанти впровадження відновних практик у діяльность фахівців соціальної сфери / В. Ю. Присяжнюк. - С.56-60 Шамне, А. В. Індивідуальні соціально-психологічні чинники адаптації студентів до умов навчання у закладах вищої освіти / А. В. Шамне. - С.60-64 Коваль, В. М. Аналіз матеріально-фінансового стану вугільної галузі, як бази енергонезалежності України / В. М. Коваль. - С.11-18 Шкребтієнко, Л. П. Психолого-педагогічні особливості взаємодії педагогів та сім’ї у вихованні патріотичних почуттів у дітей старшого дошкільного віку / Л. П. Шкребтієнко. - С.65-68 Шкробут, М. Сепарація від батьківської родини як необхідна умова щасливого подружнього життя / М. Шкробут. - С.69-72 Дубравська, Н. М. "Успіх" і "невдача" як індивідуально-особистісні кореляти підприємницької поведінки / Н. М. Дубравська. - С.82-85 Ігнатенко, О. В. Дослідження ціннісних орієнтацій у майбутніх менеджерів / О. В. Ігнатенко. - С.85-91 Лановенко, Ю. І. Система інтерпретації в тренінговій роботі / Ю. І. Лановенко. - С.91-97 Максимець, С. М. Психологічні детермінанти еммоційного вигорання працівників контактного центру / С. М. Максимець. - С.97-101 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Стахова, О. О. Особливості професійного самовизначення старшокласників сільської місцевості [Текст] / О. О. Стахова, М. М. Ястреб> // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - 2018. - № 3. - С. 37-40 Рубрики: Психологія особистості фывфывфыв: самовизначення -- професійні інтереси -- професійна мотивація Доп.точки доступа: Ястреб, М. М. Свободных экз. нет |
Тарасова, Ю. В. Самостійна робота студентів при вивченні біологічних дисциплін [Текст] / Ю. В. Тарасова> // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - 2018. - № 3. - С. 41-45 Рубрики: Вища освіта--Методика викладання дисциплін фывфывфыв: біологічні дисципліни -- пізнавальна активність студента -- самовизначення -- самовдосконалення Свободных экз. нет |
Кучерява, О. Треба ухвалити окремий документ щодо мов нацменшин [Текст] / О. Кучерява> // Голос України. - 2019. - № 50/14 берез./. - С. 2 Рубрики: Мовна політика фывфывфыв: УКРАЇНСЬКА МОВА ЯК ДЕРЖАВНА -- САМОВИЗНАЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ Свободных экз. нет |
Брехуненко, В. Наша державність - це не збіг обставин. Вона - назавжди" [Текст] / В. Брехуненко> // Голос України. - 2019. - № 237/11 груд./. - С. 14 Рубрики: Історія України Державотворення--Україна фывфывфыв: український народ -- українське суспільство -- самовизначення -- ідентифікатор нації -- самоназви -- етнополітонім -- гібридна війна Свободных экз. нет |
Плаксін, А. Педагогічні умови розвитку дидактичної культури викладачів закладів вищої освіти МВС України [Текст] / А. Плаксін> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2019. - № 2. - С. 27-29 Рубрики: Культура корпоративна фывфывфыв: особистісне самовизначення -- вміння викладачів Свободных экз. нет |
> Шифр: В125788/2019/11 Журнал 2019г. № 11 Каракоз, О. Трансформація української книги: від витоків до сьогодення / О. Каракоз. - С.6-9 Крайнікова, Т. Концептуальні ознаки економічної книги як особливого різновиду літератури нон-фікшн / Т. Крайнікова. - С.10-14 Сенченко, М. Концепція "керованого хаосу" - нова форма колонізації / М. Сенченко. - С.15-20 Дояр, Л. Знецінення рядянського періоду вітчизняної історії як визначальний напрям гуманітарної політики сучасної України / Л. Дояр. - С.21-26 Лебединська, Т. Медіаповедінка української молоді у процесі професійного самовизначення / Т. Лебединська. - С.26-30 Листопад, О. Практика створення комунікаційних політик університетської бібліотеки / О. Листопад. - С.31-34 Ахвердова, М. Методичні роз’яснення щодо індексування видань класу 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка / М. Ахвердова. - С.34-36 Устіннікова, О. Книги видавництва "Русская культура" у фонді Державного архіву друку / О. Устіннікова. - С.36-41 Солонська, Н. Спомини українських іммігрантів Канади як книга-літопис вітчизняної історії / Н. Солонська. - С.41-47 Сенченко, М. Світлої пам’яті директора Бібліотеки Конгресу США Джеймса Біллінгтона (1929-2018) / М. Сенченко. - С.47-48 Биллингтон, Д. Гуманитарные последствия информационной революции / Д. Биллингтон. - С.49-52 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Лебединська, Т. Медіаповедінка української молоді у процесі професійного самовизначення [Текстььь] / Т. Лебединська> // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2019. - № 11. - С. 26-30 Рубрики: Ресурси трудові--Професії фывфывфыв: медіаосвіта -- медіаспоживання -- молодь -- респондент Свободных экз. нет |
> Шифр: Д1/2020/7/8 Газета 2020г. № 7/8 Капсамун, І. Точка новітньої біфуркації / І. Капсамун. - С.4-5 фывфыв: самодержавство Сірук, М. Потрясіння для всіх / М. Сірук. - С.6-7 фывфыв: пожежі австралійські Констанкевич, І. Для кого вона "турбодецентралізація" / І. Констанкевич. - С.7 фывфыв: місцевий розвиток Муравський, А. Russia goodbye чи таки ні? / А. Муравський. - С.10-11 фывфыв: авіабудування Дубровик-Рохова, А. Новий маніфест порятунку світу / А. Дубровик-Рохова. - С.11 фывфыв: Давос 2020 Пляцко, Р. Іван Пулюй. Визнання / Р. Пляцко. - С.14-15 фывфыв: рентген Шуткевич, О. Недокапіталізований потенціал / О. Шуткевич. - С.17 фывфыв: внутрішній туризм Шуткевич, О. Дві війни і 5 тисяч годин у небі / О. Шуткевич. - С.19 фывфыв: вертолітна ескадрилья Сюндюков, І. Повернути країну собі / І. Сюндюков. - С.20 фывфыв: деколонізація Гошуляк, І. Не підтримуємо український сепаратизм / І. Гошуляк. - С.21 фывфыв: 1921 р., самовизначення націй Рудяченко, О. "Очі чорні" і кохання Євгена Гребінки / О. Рудяченко. - С.22 фывфыв: пісня Десятерик, Д. Утопія на киті / Д. Десятерик. - С.24 фывфыв: Віддана Лосєв, І. Після поразки. Пора реакції / І. Лосєв. - С.26-27 фывфыв: зміна Основного Закону Гарбар, Р. / Р. Гарбар. - С.29 фывфыв: тероризм Перші амбасадори цифрової освіти : нові можливості українських бібліотек. - С.31 фывфыв: цифрова трансформація Ступчук, Л. І збереже від злого духу... / Л. Ступчук. - С.32 фывфыв: ялівець Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Гошуляк, І. Не підтримуємо український сепаратизм [Текст] / І. Гошуляк> // День. - 2020. - № 7/8. - С. 21 Рубрики: Дипломатія--Історія Україна--США фывфывфыв: 1921 р. -- самовизначення націй Свободных экз. нет |
Соколовська, О. Нова українська школа – «школа радості» на засадах педагогічних ідей Василя Сухомлинського [Текст] / О. Соколовська> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2019. - № 3. - С. 136-140 Рубрики: Освіта України--Нова українська школа фывфывфыв: обдаровані діти -- самовизначення -- соціально-культурні практики Доп.точки доступа: Сухомлинський, В. О. \о нем\ Свободных экз. нет |