Современные модели поведения покупателя [Текст] // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - № 6. - С. 42-44

Рубрики: Ринок споживчий

фывфывфыв:
поведінка споживача
Свободных экз. нет




    Зозульов, О. В.
    Життєвий цикл товару після його купівлі [Текст] / О. В. Зозульов // Маркетинг и реклама. - 2018. - 7/8. - С. 52-56

Рубрики: Маркетинг--Стратегія

фывфывфыв:
прогнозування -- поведінка споживача
Свободных экз. нет




    Мандычева, О.
    Управление аудиовизуальным фоном: аудиомаркетинг и системы Digital Signade [Текст] / О. Мандычева // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2019. - № 3. - С. 58-65

Рубрики: Маркетинг

фывфывфыв:
ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА -- аудіомаркетинг -- рекламні інструменти -- звукові ефекти
Свободных экз. нет




    Савицька, Н.
    Проблеми безпечності харчових продуктів та формування національних стандартів FOOD-маркетингу [Текст] / Н. Савицька, В. Евлаш // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 4. - С. 4-20

Рубрики: Маркетинг промисловий

фывфывфыв:
маркетинг харчових продуктів -- ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА
Доп.точки доступа:
Евлаш, В.

Свободных экз. нет




    Голованова, М.
    Інтеграція України до Європейського ринку органічної замороженої продукції [Текст] / М. Голованова, З. Каменєва, В. Хижа // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 4. - С. 21-33

Рубрики: Ринок споживчий

фывфывфыв:
ПРОДУКТИ ХАРЧУВАННЯ -- ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА -- швидкі зміни (тригери)
Доп.точки доступа:
Каменєва, З.
Хижа, В.

Свободных экз. нет