Современные модели поведения покупателя [Текст]> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - № 6. - С. 42-44 Рубрики: Ринок споживчий фывфывфыв: поведінка споживача Свободных экз. нет |
Зозульов, О. В. Життєвий цикл товару після його купівлі [Текст] / О. В. Зозульов> // Маркетинг и реклама. - 2018. - 7/8. - С. 52-56 Рубрики: Маркетинг--Стратегія фывфывфыв: прогнозування -- поведінка споживача Свободных экз. нет |
Мандычева, О. Управление аудиовизуальным фоном: аудиомаркетинг и системы Digital Signade [Текст] / О. Мандычева> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2019. - № 3. - С. 58-65 Рубрики: Маркетинг фывфывфыв: ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА -- аудіомаркетинг -- рекламні інструменти -- звукові ефекти Свободных экз. нет |
Савицька, Н. Проблеми безпечності харчових продуктів та формування національних стандартів FOOD-маркетингу [Текст] / Н. Савицька, В. Евлаш> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 4. - С. 4-20 Рубрики: Маркетинг промисловий фывфывфыв: маркетинг харчових продуктів -- ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА Доп.точки доступа: Евлаш, В. Свободных экз. нет |
Голованова, М. Інтеграція України до Європейського ринку органічної замороженої продукції [Текст] / М. Голованова, З. Каменєва, В. Хижа> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 4. - С. 21-33 Рубрики: Ринок споживчий фывфывфыв: ПРОДУКТИ ХАРЧУВАННЯ -- ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА -- швидкі зміни (тригери) Доп.точки доступа: Каменєва, З. Хижа, В. Свободных экз. нет |