Попадин, Р. Особистісна тривожність практичних психологів: її вплив на соціально-перцептивну взаємодію з клієнтом [Текст] / Р. Попадин> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2019. - № 6. - С. 62-65 Рубрики: Психологія практична Деонтологія--Педагогічна фывфывфыв: емоційне переживання -- рівні тривожності Свободных экз. нет |
> Шифр: П21/2020/11/12 Газета 2020г. № 11/12 Бондарчук, І. Подолання психологічної травми / І. Бондарчук. - С.6-15 Козлова, А. Як говорити з дітьми на складні теми / А. Козлова. - С.16-21 Козлова, А. Сучасні методи психодіагностики особливостей переживання психотравми / А. Козлова. - С.22-29 Козлова, А. Психологічні захисні механізми / А. Козлова. - С.32-42 Толок, Н. Арттерапевтичні методи для роботи з переживаннями / Н. Толок. - С.42-59 Краснік, О. Психологічна гра. Уявляндія / О. Краснік. - С.60-73 Краснік, О. Метафорична гра для вчителів / О. Краснік. - С.74-90 Гармаш, І. Запобігання психотравмам у дитини / І. Гармаш. - С.90-95 Журов, В. Методи психоемоціної стабілізації та психорегуляції / В. Журов. - С.96-103 Краснік, О. Передноворічний тренінг для підлітків / О. Краснік. - С.104-115 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Козлова, А. Сучасні методи психодіагностики особливостей переживання психотравми [Текст] / А. Козлова> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2020. - № 11/12. - С. 22-29 Рубрики: Психодіагностика фывфывфыв: діагностика психотравми -- особливості переживання -- методи діагностики Свободных экз. нет |
Чорток, О. Особливості застосування в роботі психолога [Текст] / О. Чорток> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2021. - № 1/2. - С. 16-27 Рубрики: Психологія практична фывфывфыв: шкільний психолог -- каністерапія(від лат. canis-собака) -- ДИТЯЧІ СТРАХИ -- переживання -- тривожність Свободных экз. нет |
> Шифр: П21/2021/3/4 Газета 2021г. № 3/4 Ахунова, Л. Етапи переживання втрати / Л. Ахунова, М. Демощук. - С.8-21 Козлова, А. Рекомендації для людей, які переживають втрату / А. Козлова. - С.22-23 Пашко, Н. Групи підтримки. Особливості створення та реалізації / Н. Пашко. - С.24-36 Демощук, М. Брати і сестри. Що говорити, а що ні / М. Демощук. - С.36-37 Краснік, О. Володар емоцій. Розвиток емоційного інтелекту / О. Краснік. - С.42-92 Зомчак, О. Стежина здоров’я. Практичне заняття для учнів молодших класів / О. Зомчак. - С.92-97 Кеба, Т. Руйнуємо стіни. Мінітренінг для батьків і дітей / Т. Кеба. - С.98-113 Приходько, В. Професійний стандарт "Практичний психолог закладу освіти". Вивчаємо новий документ разом / В. Приходько. - С.114-116 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Ахунова, Л. Етапи переживання втрати [Текст] / Л. Ахунова, М. Демощук> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2021. - № 3/4. - С. 8-21 Рубрики: Психологія дитяча фывфывфыв: психологіяя переживання -- діагностичні ознаки горя -- дошкільний вік -- підлітковий вік Доп.точки доступа: Демощук, М. Свободных экз. нет |
Бевзенко, Л. Парадигма складності в соціологічному теоретизуванні та культура метамодерну — контури взаємної легітимації [Текстььь] / Л. Бевзенко> // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. - 2022. - № 1. - С. 45-80 Рубрики: Соціологія держави фывфывфыв: соціокультурна динаміка -- базове переживання світу Свободных экз. нет |