338(477)
В-535


    Ханін, І. Г.
    Теоретико-методичні підходи до формування комплексної організаційної та інформаційної моделі маркетингової агенції / І. Г. Ханін, Б. Г. Рашман // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування : зб. наук. пр / голов. ред. В. С. Мошинський. - Рівне : НУВГП, 2016. - Вип. 4(76) : Економічні науки . - С. 144-152
УДК

Рубрики: Маркетинг послуг

фывфывфыв:
суб’єкти господарювання -- маркетингові послуги -- інформація про ринок -- управлінські рішення -- обсяг прибутків -- норми прибутковості
Доп.точки доступа:
Рашман, Б. Г.

Экземпляры всего: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)