Логачевська, С.
    Реалізація особистісно орієнтованого підходу у формуванні читацьких умінь у 1 класі Нової української школи [Текст] / С. Логачевська, О. Іщенко // Початкова школа : науково-методичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 12-14 . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Читання--Методика викладання--Початкова школа

фывфывфыв:
навчання грамоти -- навички читання
Доп.точки доступа:
Іщенко, О.

Свободных экз. нет




    Прищепа, О.
    Післябуквенний період - важливий перехід до навчання української мови в 2 класі [Текстььь] / О. Прищепа // Початкова школа : науково-методичний журнал. - 2019. - № 3. - С. 8-11 . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Початкова школа--Методика викладання предметів

фывфывфыв:
навчання грамоти
Свободных экз. нет




    Петрук, О.
    Навчання української грамоти у 2 класі шкіл з навчанням мовами національних меншин: методичні рекомендації щодо роботи за підручником "Українська мова" О. Петрук [Текстььь] / О. Петрук // Початкова школа : науково-методичний журнал. - 2019. - № 10. - С. 36-38 . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Початкова школа--Процес навчання

фывфывфыв:
навчання грамоти
Свободных экз. нет




    Якубенко, О.
    Розробки уроків відповідно до нозології дитини з ООП (Навчання грамоти, математика, "Я досліджую світ" за програмою О. Я. Савченко) : [розробка власних уроків у 1 інклюзивному класі] [Текстььь] / О. Якубенко // Початкова школа : науково-методичний журнал. - 2020. - № 11/12. - С. 49-53 . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Освіта інклюзивна

   Початкова школа--Методика викладання предметів


фывфывфыв:
1 клас -- математика -- навчання грамоти -- правила особистої гігієни
Свободных экз. нет