Радзімовська, О. Вчимося із задоволенням : цикл занять для учнів 1-го класу [Текст] / О. Радзімовська> // Психолог : Всеукраїнська газета для вчителів. - 2017. - N23/24. - С. 9-32 Рубрики: Психологія практична Психологічна служба--Освіта фывфывфыв: молодший шкільний вік -- адаптація до навчання Свободных экз. нет |
Яланська, С. Лісова школа : методика психодіагностики молодших школярів [Текст] / С. Яланська> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №9/10. - С. 8-15 Рубрики: Психодіагностика Психологічна служба--Освіта Психологія практична фывфывфыв: молодший шкільний вік -- проективні методики -- психологічні методики Свободных экз. нет |
Суховецька, О. Конкурсна робота "Правила Світлофора Моргайчика" з циклу "Вчимося жити на Землі" учениць 10-А класу ЗОШ № 30 м. Чернігова [Текст] / О. Суховецька, В. Виноградова, Я. Середа> // Безпека життєдіяльності : науково- популярний . - 2018. - № 4. - С. 12-18 Рубрики: Позашкільна та позакласна робота Безпека життєдіяльності--Методика викладання--Початкова школа Сценарії дитячі фывфывфыв: виховна робота -- безпека дорожнього руху -- молодший шкільний вік Доп.точки доступа: Виноградова, В. Середа, Я. Свободных экз. нет |
Петровська, Т. Модель позашкільних занять карате, спрямована на психофізичний та соціальний розвиток дітей молодшого шкільного віку [Текст] / Т. Петровська, Є. Імас, В. Сергієнко> // Теорія і методика фізичного виховання і спорту : науково-теоретичний . - 2018. - № 2. - С. 83-88 Рубрики: Фізична культура і спорт--Медико-біологічні основи фывфывфыв: МОЛОДШИЙ ШКІЛЬНИЙ ВІК -- ПОЗАШКІЛЬНА РУХОВА АКТИВНІСТЬ -- ПОЗАШКІЛЬНІ ЗАНЯТТЯ КАРАТЕ Доп.точки доступа: Імас, Є. Сергієнко, В. Свободных экз. нет |
Лосєва, Ю. "Гравюра на картоні" як засіб розвитку творчих умінь і навичок [Текст] / Ю. Лосєва> // Мистецтво в школі (музика, образотворче мистецтво, художня культура) : науково-методичний. - 2020. - № 8. - С. 21-24 Рубрики: Гравюра Образотворче мистецтво--Методика викладання фывфывфыв: ТВОРЧІ ЗДІБНОСТІ -- молодший шкільний вік -- графічна техніка Свободных экз. нет |