Кочерга, О. Психофізіологія чутливості емоційно-почуттєвої сфери учнів початкової школи : (шляхи ефективної взаємодії) [Текст] / О. Кочерга> // Початкова школа : науково-методичний журнал. - 2017. - № 12. - С. 5-8 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Психологія особистості--Психофізіологія Психологія педагогічна фывфывфыв: емоції -- почуття -- критичне мислення -- психомоторика -- мислення -- уява -- довіра Свободных экз. нет |
> Шифр: У393107/2017/5 Журнал 2017г. № 5 Фасоля, А. Методичний коментар щодо вивчення української літератури у 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів з урахуванням змін у навчальних програмах (2017-2018 навчальний рік) / А. Фасоля. - С.2-6 Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська мова 5-9 класи (6-7 класи). - С.7-35 Бондаренко, Н. Проектна діяльність учнів на уроках української мови / Л. Галаєвська; Л. Овдійчук; Ю. Бондаренко; В. Нищета; О. Шестак. - С.36-40 Галаєвська, Л. Удосконалення мовленнєвих умінь і навичок учнів 8-9 класів на уроках розвитку мовлення / Л. Галаєвська ; Л. Овдійчук; Ю. Бондаренко; В. Нищета; О. Шестак. - С.41-44 Овдійчук, Л. Павло Грабовський як особистість : вивчення біографії письменника у загальноосвітній школі та ВНЗ за першоджерелами на основі критичного мислення / Л. Овдійчук ; Ю. Бондаренко; В. Нищета; О. Шестак. - С.45-52 Бондаренко, Ю. Метод лекції : загальнодидактична та методико-літературна специфіка / Ю. Бондаренко ; В. Нищета; О. Шестак. - С.53-56 Нищета, В. Про риторику просто. Освітні діалоги з уявним співрозмовником / В. Нищета ; О. Шестак. - С.57-61 Шестак, О. Родинне свято "Вічний дарунок - хустина квітчаста" / О. Шестак. - С.62-64 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Овдійчук, Л. Павло Грабовський як особистість: вивчення біографії письменника у загальноосвітній школі та ВНЗ за першоджерелами на основі критичного мислення [Текст] / Л. Овдійчук> // Українська мова і література в школі. - 2017. - №5. - С. 45-52 Рубрики: Українська література--Методика викладання Вища освіта--Методика викладання дисциплін фывфывфыв: літературно-психологічний портрет Доп.точки доступа: Грабовський, П. \о нем\ Свободных экз. нет |
> Шифр: У789537/2017/11 Журнал 2017г. № 11 Навчальна програма з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів, 8 клас : наказ Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 . - С.3-8 Навчальна програма з української літератури для загальноосвітніх навчальних закладів, 8 клас : наказ Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 . - С.9-15 Михайловська, Н. Віншуємо учасників ІІІ Міжнародного конкурсу "Найкращий учитель української мови за кордоном" / Н. Михайловська ; В. Борисенко; К. Городенська; А. Сенчило; О. Голик; О. Рик; Н. Фіщенко-Савицька; К. Груздьова. - С.15-17 Хом'як, І. Компетентнісний підхід до навчання правопису української мови / І. Хом'як ; С. Жила; Н. Грицай; С. Омельчук; Т. Гучек; Н. Кашуба; Н. Діденко; І. Карпенко. - С.17-22 Борисенко, В. Пріоритетні вектори магістерської мовознавчої підготовки : частина ІІ / В. Борисенко ; К. Городенська; А. Сенчило; О. Голик; О. Рик; Н. Фіщенко-Савицька; К. Груздьова; В. Малишко. - С.22-26 Жила, С. Колективна лекція як форма підготовки майбутніх учителів української літератури / С. Жила ; Н. Грицай; С. Омельчук; Т. Гучек; Н. Кашуба; Н. Діденко; І. Карпенко. - С.26-31 Городенська, К. Українське слово у вимірах сьогодення : рекомендації з найскладніших уживань та проблемного правопису слів / К. Городенська ; А. Сенчило; О. Голик; О. Рик; Н. Фіщенко-Савицька; К. Груздьова; В. Малишко. - С.31-33. - Продовж. Початок : № 4 - 12, 2015 ; № 1 - 12, 2016 ; № 1 - 10, 2017. Грицай, Н. Дмитро Чижевський як дослідник літератури українського бароко / Н. Грицай ; С. Омельчук; Т. Гучек; Н. Кашуба; Н. Діденко; І. Карпенко. - С.33-36 Сенчило, А. Готовність майбутнього вчителя початкових класів до розвитку критичного мислення / А. Сенчило ; О. Голик; О. Рик; Н. Фіщенко-Савицька; К. Груздьова; В. Малишко. - С.36-38 Омельчук, С. Статус порушення норм позиційного чергування : як рахувати такі помилки в учнівських роботах / С. Омельчук ; Т. Гучек; Н. Кашуба; Н. Діденко; І. Карпенко. - С.38-39 Голик, О. Творча особистість Яра Славутича: шляхи осягнення : до 100-річчя від дня народження поета / О. Голик ; О. Рик; Н. Фіщенко-Савицька; К. Груздьова; В. Малишко. - С.39-44 Гучек, Т. Чи потрібен українцям канонізований образ Тараса Шевченка? / Т. Гучек ; Н. Кашуба; Н. Діденко; І. Карпенко. - С.44-46 Рик, О. Професійна лексика. Терміни. Роль фразеологізмів у професійному мовленні / О. Рик ; Н. Фіщенко-Савицька; К. Груздьова; В. Малишко. - С.46-50 Кашуба, Н. Безсполучникове складне речення : на мовному матеріалі творчості Т. Г. Шевченка / Н. Кашуба ; Н. Діденко; І. Карпенко. - С.50-55 Фіщенко-Савицька, Н. За честь і правду все віддай, коли любиш рідний край!" : урок-сповідь за поемою Миколи Вороного "Євшан-зілля" / Н. Фіщенко-Савицька ; К. Груздьова; В. Малишко. - С.55-58 Діденко, Н. Імітаційне моделювання на уроках української мови : зразки імітаційно-ситуативних вправ з української мови для учнів 10-11 класів / Н. Діденко ; І. Карпенко. - С.58-60 Груздьова, К. Українська мова - це модно! : з нотаток наукового студентського гуртка "Музейна педагогіка" / К. Груздьова ; В. Малишко. - С.60-60 Карпенко, І. Моїй Україні! : [вірш] / І. Карпенко. - С.60-61 Малишко, В. Справа Сухомлинського - в кожному із нас" : педагогічна світлиця В. О. Сухомлинського / В. Малишко. - С.61-64 Навчальна програма з української літератури для загальноосвітніх навчальних закладів, 8 клас : наказ Міністерства освіти і науки України № 804 від 07. 06. 2017 р. - С.9-14 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Сенчило, А. Готовність майбутнього вчителя початкових класів до розвитку критичного мислення [Текст] / А. Сенчило> // Українська мова й література в школах України . - 2017. - N 11. - С. 36-38 Рубрики: Школознавство--Педагогічна майстерність Педагогічні кадри Початкова школа--Методика викладання предметів фывфывфыв: ознаки критичномислячої особистості -- триступенева модель уроку Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Рик, О. Професійна лексика. Терміни. Роль фразеологізмів у професійному мовленні [Текст] / О. Рик> // Українська мова й література в школах України . - 2017. - N 11. - С. 46-50 Рубрики: Мова українська--Методика викладання фывфывфыв: усне мовлення -- діалогічне мовлення -- аналітичне мислення -- образне мислення -- критичне мислення -- комбінований урок Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Пишкіна, О. Технологія проблемного навчання [Текст] / О. Пишкіна> // Краєзнавство. Географія. Туризм. - 2017. - № 22. - С. 7-12 Рубрики: Навчання проблемне--Інновації Географія--Методика викладання фывфывфыв: творче мислення -- проблемна ситуація -- пізнавальна діяльність -- педагогічна майстерня -- педагогічні технології -- етапи проблемного навчання Свободных экз. нет |
Уланович, Г. В. Розробка композиції для вишивання виробу з використанням комп’ютера [Текст] / Г. В. Уланович> // Трудове навчання в школі. - 2018. - №1/2. - С. 15-19 Рубрики: Трудове навчання фывфывфыв: вишивка -- пізнавальна діяльність -- критичне мислення Свободных экз. нет |
Сіденко, О. М. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами. Налаштування програм [Текст] / О. М. Сіденко> // Інформатика в школі . - 2018. - №1. - С. 13-16 Рубрики: Інформатика--Методика викладання фывфывфыв: логічне мислення -- засвоєння нових знань Свободных экз. нет |
> Шифр: Р6/2018/1 Журнал 2018г. № 1 Савченко, О. Закон України "Про освіту" : коментар у контексті проблем реформування початкової освіти / О. Савченко. - С.1-4 Бех, І. Компонентна технологія сходження зростаючої особистості до духовних цінностей / І. Бех. - С.5-10 Красоткіна, Н. Розвиваємо у дітей спостережливість / Н. Красоткіна. - С.11-13 Сібільова, А. Диференційовані завдання з української мови для 2 класу / А. Сібільова, Н. Зданевич. - С.14-17 Марченко, Л. Система вправ з розвитку критичного мислення на уроках в початкових класах / Л. Марченко. - С.17-22 Чудакова, О. Узагальнення знань з теми "Іменник" / О. Чудакова. - С.22-24 Стрюк, Т. Інтегрований урок у 4 класі : (Літературне читання , трудове навчання, предмет "Я у світі") / Т. Стрюк. - С.24-26 Ягупа, І. Інтегровані заняття у 1 класі / І. Ягупа. - С.26-33 Мариненко, І. Вишиванка - душа українського народу : Інтегрований урок читання та образотворчого мистецтва / І. Мариненко. - С.48-51 Владика, Г. Урок з природознавства у 1 класі / Г. Владика. - С.34-35 Нікітенко, О. Формування культури здоров’я молодших школярів шляхом впровадження здоров’язбережувальних освітніх технологій / О. Нікітенко. - С.36-40 Глушковецька, Л. Презентація проекту : Як потрібно доглядати домашніх улюбленців - тварин / Л. Глушковецька. - С.40-44 Кільдій, Т. Творча робота вчителя як засіб розвитку мотивації до пізнання навколишнього світу у молодших школярів / Т. Кільдій. - С.44-46 Касперська, Г. Українська народна пісня. Телеміст : (Інтегрований урок з музики та літературного читання) / Г. Касперська. - С.46-47 Накладова, М. Будьмо толерантними : науково-практична конференція / М. Накладова. - С.52-54 Кириленко, В. Корекційна робота психолога та соціального педагога / соціального працівника з профілактики й подолання агресивної поведінки молодших школярів / В. Кириленко. - С.54-57 Чемерис, Т. Символи моєї України : (Батьківський урок) / Т. Чемерис. - С.57-61 Трачук, О. Добра справа для природи / О. Трачук. - С.62-63 Глушковецька, Л. Як потрібно доглядати домашніх улюбленців - тварин / Л. Глушковецька. - С.64 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Марченко, Л. Система вправ з розвитку критичного мислення на уроках в початкових класах [Текст] / Л. Марченко> // Початкова школа : науково-методичний журнал. - 2018. - № 1. - С. 17-22 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Мова українська--Методика викладання--Початкова школа Природознавство--Методика викладання--Початкова школа Читання--Методика викладання--Початкова школа Дидактика--Методи навчання фывфывфыв: педагогічні прийоми -- танграм -- головоломки Свободных экз. нет |
Костюк, Н. Ми полюбили жанр есе [Текст] / Н. Костюк> // Всесвітня література в сучасній школі : щомісячний науково-методичний журнал. - 2018. - №1. - С. 41 Рубрики: Творчість літературна Зарубіжна література--Методика викладання фывфывфыв: творче мислення -- писемне мовлення Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: Н14/2017/4 Журнал 2017г. № 4 Ваколя, З. Формування громадянської компетентності вчителів та учнів у контексті розбудови нової школи на Закарпатті на початку 20-х років 20 століття / З. Ваколя. - С.3-7 Демченко, В. Функціональна неграмотність - гуманітарна загроза людству? / В. Демченко. - С.7-9 Адамович, І. Інформаційна підтримка навчально-виховного процесу освітнього закладу / І. Адамович. - С.10-13 Вознюк, Л. Експертно-аналітична функція менеджера шкільної освіти / Л. Вознюк. - С.13-17 Лінник, Ю. Імплементація реформи освіти 2017 року : європейський досвід, проблеми та перспективи / Ю. Лінник : 18-21 Ткаченко, Г. Урахування профілю підготовки фахівців у викладанні філософії: з досвіду роботи Рівненського державного базового медичного коледжу / Г. Ткаченко. - С.21-23 Гуріна, А. Медіаграмотність як життєво необхідна навичка в сучасному соціально-політичному та культурному просторі України / А. Гуріна. - С.24-26 Зубик, Л. Технології реалізації спеціалізованих ANDROID- додатків / Л. Зубик. - С.26-29 Лехіцький, Т. Особливості підготовки вчителів до створення і використання електронних підручників / Т. Лехіцький. - С.30-32 Овчарук, О. Сучасні вимоги до цифрової грамотності в системі шкільної освіти: на основі рамки цифрової компетентності / О. Овчарук. - С.32-35 Тимощук, О. Використання сервісів мережі інтернет у контурі ДЕР "Освітньо-інформаційне середовище як фактор цілісного розвитку особистості" / О. Тимощук, Ю. Новак. - С.36-41 Філоненко, К. Метод побудови когнітивних карт із метою визначення параметрів впливу на рівень академічної успішності студентів змішаного навчання / К. Філоненко. - С.41-45 Артемова, О. Креативність як базисна характеристика вчителя сучасної школи / /О. Артемова. - С.46-49 Федорова, Н. Діагностика сформованості гуманістичної педагогічної позиції майбутніх логопедів у процесі професійної підготовки / Н. Федорова. - С.50-53 Цимбалюк, О. Методологічні підходи до вивчення професійно-комунікативної діяльності фахівця соціальної роботи / О. Цимбалюк. - С.54-57 Юрчук, Л. Особливості арт-терапії в соціальній інклюзії / Л. Юрчук. - С.57-60 Криницька, О. Професійна орієнтація навчально-методичних матеріалів у ході викладання української мови як іноземної / О. Криницька, Е. Варениця. - С.60-64 Лавренчук, В. Художньо-естетичне освоєння життя та діяльності гетьмана Івана Мазепи в українській літературі 19 століття / В. Лавренчук. - С.65-69 Паніна, Л. Розвиток римо-католицької церкви в сучасній Україні : особливості партикулярної реорганізації 1990-х - початку 2000-х років / Л. Паніна. - С.70-73 Приймак, О. Розвиток алгоритмічного мислення учнів початкових класів у процесі засвоєння ними математичного матеріалу / О. Приймак. - С.74-78 Онищук, І. Роль культури самовираження в особистісно-професійному становленні майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти / І. Онищук. - С.78-81 Черешнюк, О. Економічне виховання дітей дошкільного віку за кордоном / О. Черешнюк. - С.82-85 Войтович, О. Технологічна компетентність у структурі професійної підготовки фахівців-екологів / О. Войтович. - С.86-88 Побидайло, Н. Особливості реалізації краєзнавчого принципу в процесі екскурсій фізико-географічного спрямування / Н. Побидайло. - С.89-91 Бухальська, С. Розвиток комунікативних умінь студентів медичних навчальних закладів засобами навчального тренінгу / С. Бухальська, С. Бухальська. - С.92-96 Гавлітіна, Т. Системно-ціннісний підхід до виховання учнів у сучасному закладі освіти / Т. Гавлітіна. - С.97-100 Даюк, Ж. Фортепіанна мініатюра як теоретична дефініція / Ж. Даюк, А. Бубало. - С.103-105 Димченко, С. Диригентська спадщина Арнольда Маргуляна в історичному аспекті української музичної культури / С. Димченко. - С.106-109 Левчук, Я. Соціальний вимір музичних субкультур / Я. Левчук. - С.109-112 Нарожна, Н. Педагогічний концепт професійних здібностей майбутніх диригентів хорових колективів / Н. Нарожна, Л. Остапенко. - С.113-115 Радковська, Л. До питання організації вокально-хорової роботи з молодшими школярами в позакласній музичній діяльності / Л. Радковська. - С.116-118 Радковська, Л. Особливості організації роботи музиканта-акомпаніатора / Л. Радковська, Ю. Янкович. - С.119-121 Сверлюк, Я. Професійна рефлексія диригента як психологічний феномен / Я. Сверлюк, Л. Остапенко. - С.121-124 Нет сведений об экземплярах |
Приймак, О. Розвиток алгоритмічного мислення учнів початкових класів у процесі засвоєння ними математичного матеріалу [Текст] / О. Приймак> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2017. - №4. - С. 74-78 Рубрики: Математика--Методика викладання--Початкова школа фывфывфыв: графічне описання -- форма запису таблична Свободных экз. нет |
> Шифр: І1/2018/3 Журнал 2018г. № 3 2-й міжнародний інтернет-марафон: натхнення для змін на краще!. - С.2-3 Машика, В. Т. Розвиток критичного мислення на уроках правознавства / В. Т. Машика ; Я. О. Коритнюк, О. М. Котенко; М. Рафальська, О. Боярчук, Н. Герасим; О. А. Александрова; Л. М. Швець. - С.4-11 Коритнюк, Я. О. Графічні організатори. Правознавство. 10 клас / Я. О. Коритнюк ; М. Рафальська, О. Боярчук, Н. Герасим; О. А. Александрова; Л. М. Швець. - С.12-15 Рафальська, М. Формування громадянської та соціальної компетентностей на уроках історії : [друкується за книгою] / М. Рафальська ; О. А. Александрова; Л. М. Швець. - С.16-18 Александрова, О. А. Конституційне право України. Правознавство. 10 клас (профільний рівень) / О. А. Александрова ; Л. М. Швець. - С.19-23 Швець, Л. М. Сімейне право. Правознавство. 10 клас / Л. М. Швець. - С.24-31 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Машика, В. Т. Розвиток критичного мислення на уроках правознавства [Текст] / В. Т. Машика, Л. П. Коноваленко, Ю. Шимон> // Історія та правознавство : науково - методичний журнал. - 2018. - № 3. - С. 4-11 Рубрики: Правознавство--Методика викладання фывфывфыв: сімейне право Доп.точки доступа: Коноваленко, Л. П. Шимон, Ю. Свободных экз. нет |
Супрун, Н. В. Тореадори з Васюківки - бешкетники чи малі мрійники? [Текст] / Н. В. Супрун> // Вивчаємо українську мову та літературу : науково-методичний журнал. - 2018. - №4/5. - С. 12-16 Рубрики: Українська література--Методика викладання фывфывфыв: ігри рольові -- мислення асоціативне Свободных экз. нет |
Шаравіна, Л. Ю. Розв’язування неповних квадратних рівнянь [Текст] / Л. Ю. Шаравіна, О. І. Хохлова> // Математика в школах України : науково-методичний журнал. - 2018. - №6. - С. 25-26 Рубрики: Алгебра--Методика викладання фывфывфыв: мислення логічне -- активність пізнавальна Доп.точки доступа: Хохлова, О. І. Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: Ф063917/2018/1 Журнал 2018г. № 1 Андрієвський, В. Мислений експеремент як засіб розвитку фізичної уяви учнів / В. Андрієвський. - С.5-8 Коростельова, Є. Компетенції 21 століття : формування в освітньому процесі / Є. Коростельова. - С.9-11 Редько, Г. Щодо вивчення рівноваги твердого тіла і не тільки / Г. Редько. - С.11-12 Шарко, В. Підготовка майбутніх учителів фізики до формування в учнів здоров’язбережувальної компетентності / В. Шарко. - С.13-20 Гладун, Т. Роль конструктивних задач з фізики у формуванні продукивного мислення майбутніх екологів / Т. Гладун. - С.21-25 Слюсаренко, М. Лабораторна робота "Визначення коефіцієнта поверхневого натягу води методом Ребіндера" / М. Слюсаренко. - С.28-30 Лейбик, Л. Фізичний калейдоскоп "Фізика та гроші" / Л. Лейбик. - С.31-34 Ташьшина, А. Світоч Alma mater/ Олександр Ілліч Ахієзер / А. Ташьшина. - С.35-43 Усатенко, Т. Пробуджена думка академіка С. У. Гончаренка / Т. Усатенко. - С.44-46 Нет сведений об экземплярах |
Андрієвський, В. Мислений експеремент як засіб розвитку фізичної уяви учнів [Текст] / В. Андрієвський> // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2018. - №1. - С. 5-8 Рубрики: Психологія особистості--Мислення Фізика--Методика викладання фывфывфыв: моделі демонстраційні -- діяльність пізнавальна Свободных экз. нет |