338(062.552)
В-535


    Оплачко, І.
    Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємств з урахуванням рефлексивних впливів [Текстььь] / І. Оплачко // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування : зб. наук. пр / голов. ред. В. С. Мошинський. - Рівне : НУВГП, 2018. - Вип. 2(82) : Економічні науки . - С. 160-170
УДК

Рубрики: Маркетинг--інновації

фывфывфыв:
маркетингова діяльність -- середовище господарювання -- стейкхолдери підприємства
Экземпляры всего: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)




    Сисова, Ю. В.
    Краудфандинг як ефективна форма фандрайзингу: перспективи для бібліотек [Текст] / Ю. В. Сисова // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2022. - № 1. - С. 106-110

Рубрики: Бібліотечна справа--Фандрейзинг

   Бібліотечна справа--Інноваційна діяльність


фывфывфыв:
краудфандингова платформа -- інвестор -- фінансування -- бібліотеки -- бібліотечна справа -- маркетингова діяльність -- залучення партнерів -- просування проєктів -- колективне інвестування -- благодійна підтримка
Свободных экз. нет




   
    V Всеукраїнська наукова-практична конференція студентів і молодих вчених "Маркетинг очима молоді" [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2022. - № 1. - С. 54-55

Рубрики: Маркетинг--Освітні послуги

   Вища освіта


фывфывфыв:
маркетингова діяльність -- науковці-маркетологи -- конференція
Свободных экз. нет