В-535 Оплачко, І. Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємств з урахуванням рефлексивних впливів [Текстььь] / І. Оплачко> // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування : зб. наук. пр / голов. ред. В. С. Мошинський. - Рівне : НУВГП, 2018. - Вип. 2(82) : Економічні науки . - С. 160-170
Рубрики: Маркетинг--інновації фывфывфыв: маркетингова діяльність -- середовище господарювання -- стейкхолдери підприємства Экземпляры всего: 1 КР (1) Свободны: КР (1) |
Сисова, Ю. В. Краудфандинг як ефективна форма фандрайзингу: перспективи для бібліотек [Текст] / Ю. В. Сисова> // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2022. - № 1. - С. 106-110 Рубрики: Бібліотечна справа--Фандрейзинг Бібліотечна справа--Інноваційна діяльність фывфывфыв: краудфандингова платформа -- інвестор -- фінансування -- бібліотеки -- бібліотечна справа -- маркетингова діяльність -- залучення партнерів -- просування проєктів -- колективне інвестування -- благодійна підтримка Свободных экз. нет |
V Всеукраїнська наукова-практична конференція студентів і молодих вчених "Маркетинг очима молоді" [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2022. - № 1. - С. 54-55 Рубрики: Маркетинг--Освітні послуги Вища освіта фывфывфыв: маркетингова діяльність -- науковці-маркетологи -- конференція Свободных экз. нет |