Зозульов, О.
    Функціонально-структурна модель товару як основа для стрес-тестування маркетингової бізнес-моделі компанії [Текст] / О. Зозульов // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 47-54

Рубрики: Маркетинг

фывфывфыв:
технології -- бізнес-моделі -- конкурентоспроможність товару
Свободных экз. нет




    Барабаш, Н.
    Аналітичні процедури аудиту конкурентоспроможності підприємств торгівлі [Текст] / Н. Барабаш // Зовнішня торгівля : економіка, фінанси, право : науковий. - 2018. - № 6. - С. 86-94

Рубрики: Конкуренція

фывфывфыв:
конкурентоспроможність товару -- аудит -- фінансова стійкість
Свободных экз. нет