Соболь, Т.
    Диверсифікація роботи психологічної служби [Текст] / Т. Соболь // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №5/6. - С. 72-80

Рубрики: Психологічна служба--Освіта

   Освіта інклюзивна


   Діти з вадами розвитку


фывфывфыв:
діти з особливими потребами -- психологічний супровід -- корекційна робота -- практичні психологи
Свободных экз. нет




    Панасюк, Т.
    Інклюзивних центрів побільшає [Текст] / Т. Панасюк // Голос України. - 2018. - № 180/26 верес./. - С. 7

Рубрики: Діти з вадами розвитку

   Рівненська область
фывфывфыв:
діти з особливими потребами
Свободных экз. нет




    Гребінь, С.
    Соціальна інклюзія: аспект «включення» дітей до суспільства дорослих [Текст] / С. Гребінь // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2019. - № 3. - С. 10-12

Рубрики: Освіта інклюзивна

фывфывфыв:
соціум -- діти з особливими потребами -- колектив
Свободных экз. нет




    Германюк, О.
    Разом з милим слоненятком розважалися малята : заняття для дітей з розладами аутистичного спектра [Текстььь] / О. Германюк // Дошкільне виховання : науково-методичний журнал для педагогів і батьків . - 2022. - № 5. - С. 34-35

Рубрики: Педагогіка спеціальна--Діти з інвалідністю

   Освіта інклюзивна


фывфывфыв:
ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ -- ДІТИ АУТИСТИ -- ДОШКІЛЬНЕ НАВЧАННЯ -- СЕНСОРНИЙ РОЗВИТОК
Свободных экз. нет




    Олефір, Н.
    Особливості роботи асистента вчителя в закладах загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням [Текст] / Н. Олефір // Вісник Дніпровської академії неперервної освіти. Серія: Філософія. Педагогіка : науково-виробниче видання. - 2021. - N 1. - С. 68-73

Рубрики: Освіта інклюзивна

   Педагогіка спеціальна--Діти з інвалідністю


фывфывфыв:
інклюзивне навчання -- корекційна педагогіка -- діти з особливими потребами -- освітній процес -- команда психолого-педагогічного супроводу
Свободных экз. нет