Соболь, Т. Диверсифікація роботи психологічної служби [Текст] / Т. Соболь> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №5/6. - С. 72-80 Рубрики: Психологічна служба--Освіта Освіта інклюзивна Діти з вадами розвитку фывфывфыв: діти з особливими потребами -- психологічний супровід -- корекційна робота -- практичні психологи Свободных экз. нет |
Панасюк, Т. Інклюзивних центрів побільшає [Текст] / Т. Панасюк> // Голос України. - 2018. - № 180/26 верес./. - С. 7 Рубрики: Діти з вадами розвитку Рівненська область фывфывфыв: діти з особливими потребами Свободных экз. нет |
Гребінь, С. Соціальна інклюзія: аспект «включення» дітей до суспільства дорослих [Текст] / С. Гребінь> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2019. - № 3. - С. 10-12 Рубрики: Освіта інклюзивна фывфывфыв: соціум -- діти з особливими потребами -- колектив Свободных экз. нет |
Германюк, О. Разом з милим слоненятком розважалися малята : заняття для дітей з розладами аутистичного спектра [Текстььь] / О. Германюк> // Дошкільне виховання : науково-методичний журнал для педагогів і батьків . - 2022. - № 5. - С. 34-35 Рубрики: Педагогіка спеціальна--Діти з інвалідністю Освіта інклюзивна фывфывфыв: ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ -- ДІТИ АУТИСТИ -- ДОШКІЛЬНЕ НАВЧАННЯ -- СЕНСОРНИЙ РОЗВИТОК Свободных экз. нет |
Олефір, Н. Особливості роботи асистента вчителя в закладах загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням [Текст] / Н. Олефір> // Вісник Дніпровської академії неперервної освіти. Серія: Філософія. Педагогіка : науково-виробниче видання. - 2021. - N 1. - С. 68-73 Рубрики: Освіта інклюзивна Педагогіка спеціальна--Діти з інвалідністю фывфывфыв: інклюзивне навчання -- корекційна педагогіка -- діти з особливими потребами -- освітній процес -- команда психолого-педагогічного супроводу Свободных экз. нет |