Юркова, О.
    Почав працювати інклюзивно-ресурсний центр [Текст] / О. Юркова // Голос України. - 2018. - № 198/20 жовт./. - С. 5

Рубрики: Освіта інклюзивна

   Тинне, село (Сарненський район Рівненська область)
фывфывфыв:
Немовицька ОТГ -- діти з особливими освітніми потребами
Свободных экз. нет




    Гриньова, М.
    Підготовка педагогічних працівників до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання [Текст] / М. Гриньова, І. Калініченко // Рідна школа : науково-педагогічний журнал. - 2018. - N 5/8. - С. 39-43 . - ISSN 0131-6788

Рубрики: Освіта інклюзивна

   Професійна освіта


фывфывфыв:
ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ -- ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
Доп.точки доступа:
Калініченко, І.

Свободных экз. нет




   
    Фінська підтримка [Текст] : проект "Фінська підтримка реформи української школи" на 2018-2022 роки // Освіта України. - 2018. - № 50. - С. 8

Рубрики: Освіта середня--Організація, економіка

   Підвищення кваліфікації


фывфывфыв:
якість освіти -- ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ учителя -- ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Свободных экз. нет




    Вавілова, А.
    Ризик неминучий : виступ психолога на педраді [Текст] / А. Вавілова // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2019. - № 1. - С. 92

Рубрики: Психологія соціальна--Конфлікти

   Психологія педагогічна


фывфывфыв:
ЦЬКУВАННЯ ДИТИНИ -- ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ -- БУЛІНГ ШКІЛЬНИЙ
Свободных экз. нет




    Лагідна, М.
    Приязна до дитини освіта: мрія, що здійснилася [Текст] / М. Лагідна // Урядовий кур’єр : газета. - 2019. - № 55/21 берез./. - С. 5

Рубрики: Освіта інклюзивна

фывфывфыв:
ІНКЛЮЗІЯ В МАЙБУТНЄ -- СОЛОНЯНСЬКА ОТГ -- ЯКІСНА ОСВІТА -- ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР -- ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Свободных экз. нет




    Скрипник, Т.
    Інклюзивне освітнє середовище : підтримка дітей з аутизмом у закладах дошкільної освіти [Текстььь] / Т. Скрипник // Дошкільне виховання : науковий-методичний журнал для педагогів і батьків . - 2019. - № 7. - С. 7-11

Рубрики: Освіта інклюзивна

   Педагогіка спеціальна--Діти з інвалідністю


фывфывфыв:
розвивальне середовище -- діти з особливими освітніми потребами
Свободных экз. нет




    Конарєва, О. М.
    Навчання через милосердя [Текст] / О. М. Конарєва // Трудове навчання в школі. - 2020. - № 3/4. - С. 10-11

Рубрики: Трудове навчання

   Харків, місто
фывфывфыв:
поняття милосердя -- Будинок дитини -- акції для дітей -- ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Свободных экз. нет




    Зомчак, О.
    Рекомендації для дітей з ООП [Текст] / О. Зомчак // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2021. - № 1/2. - С. 94-97

Рубрики: Психологія дитяча--Дошкільний вік

фывфывфыв:
ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ -- позитивна самооцінка -- позитивна якість
Свободных экз. нет




    Краснік, О.
    Психологічний тренінг-спілкування [Текст] / О. Краснік // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2021. - № 1/2. - С. 98-111

Рубрики: Психологія сім'ї

фывфывфыв:
ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ -- батьки дітей з ООП -- психологічна підтримка
Свободных экз. нет




    Сокол, А.
    Безпечний освітній простір : інтеграція дитини з ООП [Текст] / А. Сокол, Т. Полятикіна // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2022. - № 3\4. - С. 34-55

Рубрики: Психологія педагогічна--Вища освіта

   Освіта інклюзивна


фывфывфыв:
інклюзивне навчання -- кейс-навчання -- інтегроване навчання -- інтерактивні методи -- діти з особливими освітніми потребами -- діти з різними відхиленнями -- тренінг -- Нова українська школа
Доп.точки доступа:
Полятикіна, Т.

Свободных экз. нет




    Овадюк, І.
    Особлива дитина поруч : програма постійно чинного семінару [Текст] / І. Овадюк, О. Орлова // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2022. - № 3\4. - С. 90-117

Рубрики: Освіта інклюзивна

   Психологія педагогічна


   Школознавство--Педагогічна майстерність


фывфывфыв:
рівень професійної компетентності педагогів -- практичні потреби педагогічних працівників -- семінари -- ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ -- інклюзивне навчання
Доп.точки доступа:
Орлова, О.

Свободных экз. нет




    Абрамович, Т.
    Конститутивні аспекти підвищення фахового рівня педагогів у закладах післядипломної педагогічної освіти щодо створення інклюзивного освітнього середовища [Текст] / Т. Абрамович // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2022. - № 2. - С. 38-42

Рубрики: Освіта післядипломна

фывфывфыв:
професійна компетентність -- психологічна компетентність -- діти з особливими освітніми потребами -- слухачі -- курси підвищення кваліфікації
Свободных экз. нет




    Базилевська, О.
    Використання елементів арт-терапії в корекційно-розвитковій роботі з дітьми [Текст] / О. Базилевська // Вісник Дніпровської академії неперервної освіти. Серія: Філософія. Педагогіка : науково-виробниче видання. - 2022. - N 1. - С. 62-65

Рубрики: Освіта інклюзивна

   Педагогіка спеціальна--Діти з інвалідністю


фывфывфыв:
діти з особливими освітніми потребами -- корекційний вплив -- корекційна педагогіка -- естетичні потреби -- інклюзивне навчання
Свободных экз. нет




    Ключинська, М.
    Пісеньки співаємо, ручки розминаємо : поспівки для дітей раннього віку та молодшої групи з ООП [Текстььь] / М. Ключинська // Дошкільне виховання : науково-методичний журнал для педагогів і батьків . - 2023. - № 12. - С. 28-29

Рубрики: Дошкільне виховання

   Виховання музичне


фывфывфыв:
діти з особливими освітніми потребами -- оздоровлювально-розвивальні поспівки
Свободных экз. нет