Сухомлинов, Р. Організаційно-методичне забезпечення оздоровчо-рекреаційної діяльності дитячих футбольних клубів [Текст] / Р. Сухомлинов> // Теорія і методика фізичного виховання і спорту : науково-теоретичний . - 2018. - № 3. - С. 88-95 Рубрики: Фізична культура і спорт--Дитячі юнацько-спортивні школи фывфывфыв: дошкільний вік -- оцінювання експертне Свободных экз. нет |
Литвиненко, І. Сучасна дитина у світі почуттів [Текстььь] / І. Литвиненко> // Дошкільне виховання : науковий-методичний журнал для педагогів і батьків . - 2019. - № 3. - С. 3-6 Рубрики: Дошкільне виховання Психологія дитяча--Дошкільний вік фывфывфыв: ментальні здібності -- емоційна сфера -- модель емоційного інтелекту -- немовлята -- ранній вік -- дошкільний вік -- поради батькам Свободных экз. нет |
Бєлєнька, Г. Творчо спрямована особистість народжується в грі [Текстььь] / Г. Бєлєнька, О. Семенов> // Дошкільне виховання : науково-методичний журнал для педагогів і батьків . - 2020. - № 4. - С. 3-6 Рубрики: Дошкільне виховання фывфывфыв: творча особистість -- творча спрямованість -- дошкільний вік -- ігрова діяльність Доп.точки доступа: Семенов, О. Свободных экз. нет |
Ахунова, Л. Етапи переживання втрати [Текст] / Л. Ахунова, М. Демощук> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2021. - № 3/4. - С. 8-21 Рубрики: Психологія дитяча фывфывфыв: психологіяя переживання -- діагностичні ознаки горя -- дошкільний вік -- підлітковий вік Доп.точки доступа: Демощук, М. Свободных экз. нет |
Трофименко, Л. Формування фонологічної компетенції у дітей із тяжкими порушеннями мовлення [Текст] / Л. Трофименко> // Особлива дитина : навчання і виховання. - 2021. - № 4. - С. 7-17 Рубрики: Діти з вадами розвитку фывфывфыв: механізми мовлення -- дошкільний вік Свободных экз. нет |